"sama"
Älä usko! Ei se ole mikään uskon asia!No tuskin! Jatka vaan päiväunias, ei sua kukaan usko
Älä usko! Ei se ole mikään uskon asia!No tuskin! Jatka vaan päiväunias, ei sua kukaan usko
Mitäs ihmeellistä tuossa nyt sitten oli?No tuskin! Jatka vaan päiväunias, ei sua kukaan usko
Mitä tekemistä koulutuksella on työpäivän pituuden kanssa? Ei mitään korrelaatiota.Alkuperäinen kirjoittaja åioh;26675218:Ei ole. On korkeasti koulutettu, joten ei se siellä töissä ole kuin 7h päivässä.
Mä laskin hämmästyksekseni, että viimeisenä vuotena ennen lomaa mies piti melkein 8 vikkoa lomaa. Ei toki putkeen, mutta kaksi kertaa tehtiin 2 viikon ulkomaanreissu perheen kesken, viikko oltiin lapissa ja sitten oli pientä muuta reissua.... Olin ihan äimänkäkenä, koska jotenkin tuntui ettei mies ole KOSKAAN kotona ja silti lomaahan olikin pidetty ihan kivasti.Yrittäjänä mies on paljon töissä. Kesälläkin korkeintaan kaksi viikkoa lomaa ja se on jo luksusta.
Ja varsinkin yrittäjällä on se oma mahdollisuus aika vapaasti järjestää omat lomansa, JOS sitä vaan tahtoo käyttää. Palkkatyöläinen harvemmin on noin onnekas lomien suhteen.Mä laskin hämmästyksekseni, että viimeisenä vuotena ennen lomaa mies piti melkein 8 vikkoa lomaa. Ei toki putkeen, mutta kaksi kertaa tehtiin 2 viikon ulkomaanreissu perheen kesken, viikko oltiin lapissa ja sitten oli pientä muuta reissua.... Olin ihan äimänkäkenä, koska jotenkin tuntui ettei mies ole KOSKAAN kotona ja silti lomaahan olikin pidetty ihan kivasti.