Muita joitten miehet ovat aina töissä?

• Viestiketjun aloittaja nannananaa
  • Ensimmäinen viesti
"äippäx2"
Mun mies on yrittäjä ja siis joutuu tekemään töitä melkein 24/7. Siis vaikka tulis työmaalta kotiin, niin kotona on sitten paperitöitä ja kun ne saa tehtyä ni usein kun saa vihdoin koneen kiinni ni sitten taas soi puhelin ja ei muutakun töitä tekemään. Vapaita ei oikeestaan oo ja jos on ni ainakin puhelimessa ja koneella joutuu silti olemaan muutamia tunteja päivässä. Ite oon lasten kans kotona, mut hyvin meillä menee, meijän päivärutiinit on niin selvät tyttöjen kans ja ku oon alusta asti tottunu oleen yksin niitten kans ni mitään ongelmaa ei oo, olishan se kiva et mieskin vois olla vähän enemmän meijän kans, mut tää nyt on tätä ja oon erittäin onnellinen siinä mielessä tästä tilanteesta et mulla on mahdollista olla lasten kans kotona siihen et nuorin on sen 3v

"Xxxx"
Meillä myös....yrittäjä ja aina se yrittäjän pussikaan ei leveä ole että stressiä siitäkin. No pärjätään mut tuntiansio ei noihin ylityöliksoihin pääse ;)

Mut mummu auttaa jonkun verran- ilman sitä en pääsisi ikinä parturiin tms juttuihin. Muuten nautin siitä että saa pivät täällä häärätä lasten kanssa, töihinolen nyt palaamassa, osittaisena eli teen noin 3 päiväistä viikkoa. Pitkiä piviä mut pari ylimääräistä vapaapäivää helpottamassa arkea. Minä se varmaan olen joka kaupassa käy, ruoat laittaa ja siivoaa edelleen. Miehen ylimääräinen aika jääköön lapsille ja minulle......

Mun mies on kyllä paljon töissä, mut ei onneksi aina.
Nytkin on ollut reissuhommissa maanantai-illasta, tulee huomenna kotiin. Viikonloppunakin todennäköisesti jonkin verran töitä tekee.

Mut en valita, itse oon lasten kanssa reilut 2 kuukautta kesälomalla :saint:

meillä myös
On paljon poissa, yrittäjä kun on ja tekee periaatteessa kahdenlaista hommaa. Pitkiä päiviä ja usein myös öitä.

Itse teen vuorotyötä ja lapset on hoidossa mun työajat.

Yrittäjänä mies on paljon töissä. Kesälläkin korkeintaan kaksi viikkoa lomaa ja se on jo luksusta.
Mä laskin hämmästyksekseni, että viimeisenä vuotena ennen lomaa mies piti melkein 8 vikkoa lomaa. Ei toki putkeen, mutta kaksi kertaa tehtiin 2 viikon ulkomaanreissu perheen kesken, viikko oltiin lapissa ja sitten oli pientä muuta reissua.... Olin ihan äimänkäkenä, koska jotenkin tuntui ettei mies ole KOSKAAN kotona ja silti lomaahan olikin pidetty ihan kivasti. :D

hippunen onnea
Kuule ootko sä 100% varma että on töissä? eikä toisen naisen kanssa? kysyn tätä vaan siksi kun aikoinaan ex oli usein ylitöissä... sit sattumalta tyttökaverin kanssa osuttiin samaan pubiin(mentiin pelaa biljardia n klo17) ja yllätys oli melkkoinen kun ukko olikin siellä jonkun naisen kanssa(vaikka ylitöissä piti olla).

Mä laskin hämmästyksekseni, että viimeisenä vuotena ennen lomaa mies piti melkein 8 vikkoa lomaa. Ei toki putkeen, mutta kaksi kertaa tehtiin 2 viikon ulkomaanreissu perheen kesken, viikko oltiin lapissa ja sitten oli pientä muuta reissua.... Olin ihan äimänkäkenä, koska jotenkin tuntui ettei mies ole KOSKAAN kotona ja silti lomaahan olikin pidetty ihan kivasti. :D
Ja varsinkin yrittäjällä on se oma mahdollisuus aika vapaasti järjestää omat lomansa, JOS sitä vaan tahtoo käyttää. Palkkatyöläinen harvemmin on noin onnekas lomien suhteen.

Mutta jos haluaa tehdä itsestään korvaamattoman, se tietysti on eri asia.

Yhteistyössä