nannananaa
Tänäänkin lähti aamulla kuudelta ja äsken soitti että menee vielä ainaki pari-kolme tuntia. Melkein joka päivä tällästä. Oon ite lasten kanssa kotona vielä toistaiseksi.
TyöaikalakiEi tuon alalla ainakaan ole olemassa mitään sellaista kuin ylityö. Eikä ole kyllä laillistakaan..
Sinun työtäsi olla kotona lasten kanssa?Tänäänkin lähti aamulla kuudelta ja äsken soitti että menee vielä ainaki pari-kolme tuntia. Melkein joka päivä tällästä. Oon ite lasten kanssa kotona vielä toistaiseksi.
Mies sanoi mulle eilen viimeks että älä mee töihin, lapset joutuu oleen hoidossa liian pitkiä päiviä. Nuorin täyttää kolme loppu vuodesta ja oon jo töihinkin ilmoittanut palaavani. Esikoinen aloittaa koulunkin nyt syksyllä, siinä mielessä ois hyvä olla kotona. Mut ehkä mä katon mitä siitä tulee vaikka hirvittää kyllä!Mun mies teki vuosia paaaaljon töitä ja piiiitkää päivää. Yksityisyrittäjänä. Meillä homma hoitui siten, että minä jäin kokonaan kotiin. Ei olisi onnistunut lähes mikään työ ilman etrtä lapset olsiivat olleet pitkää päivää tarhassa, kosk akäytännössä mun mies ei olisi voinut ottaa mitään vastuuta lasten viemisistä tai hakemisista vaan kaikki olisi jäänyt mun varaan. Kotiin jääminen oli se kaikkein stressittömin vaihtoehto.
Vuosi sitten mies jäi pitkälle lomalla.... teki töitä vain harrastuksen nimissä. Nyt aloittaa taas syksyllä uudestaan. Arvaan, että sama vanha meno jatkuu... Katsotaan pystynkö jatkamaan töissä, vai onko pakko jäädä yleisen arjen sujuvuuden nimissä taas kotiin.
no, minun mieheni tienaa jo 120 euroa sillä, että avaa tietokoneensa, että kyllä se joskus se koulutuskin kannattaa. Ylityökorvaukset huimia.Mun duunari ukko tienaa ylitöissä yli 60e tunnilta Aika paljon on jo tienannut kun ei oo tuhlannut aikaansa korkeaan koulutukseen