HalleB samaa ollaan puhuttu, että paljon hienoja asioita ollaan pystytty tekemään näiden hoitojen aikana kun julkisella oltiin, eli paikoille ei olla jääty makoilemaan ja niille täytyy antaa arvoa! Nyt täytyy tietysti rahat laittaa tähän juttuun vähän eri mittakaavassa, mutta täytyy tää tie käydä kunnolla vielä läpi ennen kuin siirtyy eteenpäin ettei tarvitse jälkeenpäin katua. Toisaalta jos tää nyt menee reisille tämä kerta, niin saadaan kaikki mahdolliset reseptit valmiiksi ens vuotta varten, eli päästään lääkekattoa oikein kunnolla käyttämään, jokin plussa tälläkin puolella!
Toivotaan että kun käyt nyt etupainoteisesti tuon ikäkriisin läpi, niin säästyt siltä parin vuoden päästä! Varmaan saattaa tuo matala amh vaikuttaa asiaan kun joutuu sen myös omassa kropassa hyväksymään. Mutta on tää kyllä, voi jo sanoa, ihanan rauhallinen olotila verrattuna siihen kun hoidot aloitettiin, joten toivotaan että molemmilla tyyneys tuottaa sitten tulosta
Ai niin, mä oon itse asiassa käynyt välillä lukemassa tuota adoptio/ sijaisvanhemmuus-foorumia ja sekin on kyllä auttanut hyvin positiivisesti tähän tilanteeseen, että joku päivä meilläkin on omia lapsia tavalla taikka toisella!
ON-tilanne tähän väliin, punktio oli tosi kipeä mutta kaikki 21 saatiin kerättyä ja kaikissa oli solu. Eli kaikki hyvin tähän mennessä ja oikeastaan sama tulos kuin viimeksi, silloin vaan kerättiin 42 follia joista 20 oli kypsää ja niissä solu, nyt pääsi vain vähän pienemmällä kasvattelulla
Mutta joo, huomenna iltapäivällä soittelen hedelmöittymisen tilanteen ja toivon sormet ja varpaat ristissä ettei siitä taas ala huikea kato niin kuin aina ennen... tai varmaan alkaa mutta edes muutama (tai edes yksi) selviytyisi sinne lauantaihin saakka!!! No huomenna astuu kuvaan luget + klexane-pistokset, dexame-tabut jatkuu edelleen aamuisin ja meinaa kyllä vähän valvottaa aamuyöstä!
Rizu mä en osaa kommentoida tuohon sun pulmaan, mutta toivottavasti saat klinikalta selkeät tiedot miten jatkaa eteenpäin!
Niin ja että pääsisit sitten jossain vaiheessa kunnolla piinailemaan
Onhan tuo 10 vuottakin pitkä aika vain hengailla ja toivoa!
83yrittäjä teillä on kyllä ollut kanssa paljon pelkkää odottelua! Mä voin itse siitä antaa plussat julkiselle, että meillä 3IVF-hoitoa ja niistä 2 passia tehtiin reilussa vuodessa, eli ripeästi etenivät kun itse myös haluttiin, mutta kaiken maailman jonottaminen on kyllä syvältä!!!
Mä oon kanssa kuullut keskiarvon, että noin 3 vuotta ollaan keskimäärin hoidoissa ennen kuin tulosta tulee, joten sitä sitten odotellessa...
Tsemppiä seuraavaan vaiheeseen!
Amalia Armas toivotaan nyt kuitenkin että saisitte tuolla hoidolla sitä tulosta ettei tarvitse uutta klinikkaa miettiä! Ainakin teillä on selvä syy tiedossa, niin osaavat sen mukaan hoitaa. Me ollaan edelleen "selvittämättömiä" vaikka tiedossa on mun aktiivinen endo, mutta periaatteessa muusta ei tietoa... vielä!