Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Olin eräänä jouluna töissä turvakotia vastapäätä olevassa vanhainkodissa ja sinne oli jatkuva ruuhka, poliisit ajoivat koko ajan tuomaan vaimoja ja lapsia sinne, se oli surullista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika turhaahan tuo on, muistuttaa raittiudesta. Jos joku aikoo ostaa kirkasta jouluksi, ei tuo muistuttelu sitä varmasti muuta. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika turhaahan tuo on, muistuttaa raittiudesta. Jos joku aikoo ostaa kirkasta jouluksi, ei tuo muistuttelu sitä varmasti muuta. :/
Jep. Eikä lapsi siitä rikki mene jos aikuinen juo yhden terästetyn glögin tai punaviinilasillisen.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika turhaahan tuo on, muistuttaa raittiudesta. Jos joku aikoo ostaa kirkasta jouluksi, ei tuo muistuttelu sitä varmasti muuta. :/
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:mun mielestä alkoholi ei kuulu jouluun. ehkä lasi punaviiniglögiä mut ei sen enempää. mun omat lapsuudenjoulut oli aina raittiita. ja haluan lapselleni samaa. alkoholui aiheuttaa ilmapiirin muutoksen ja aikuiset käyttäytyy oudoti ja lapsi ei voi rentoutua kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:mun mielestä alkoholi ei kuulu jouluun. ehkä lasi punaviiniglögiä mut ei sen enempää. mun omat lapsuudenjoulut oli aina raittiita. ja haluan lapselleni samaa. alkoholui aiheuttaa ilmapiirin muutoksen ja aikuiset käyttäytyy oudoti ja lapsi ei voi rentoutua kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:mun mielestä alkoholi ei kuulu jouluun. ehkä lasi punaviiniglögiä mut ei sen enempää. mun omat lapsuudenjoulut oli aina raittiita. ja haluan lapselleni samaa. alkoholui aiheuttaa ilmapiirin muutoksen ja aikuiset käyttäytyy oudoti ja lapsi ei voi rentoutua kunnolla.
Me ostetaan punaviiniä. Ruokapöydässä lasillinen ei takuulla saa käyttäytymään oudosti, eikä vaikuta ilmapiiriin.