Muilla tällaisia (outoja?) miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nina

Vieras
Olen tapaillut miesystävääni nyt sellaiset 3kk. Nyt on vaan alkanut ihmetyttämään/mietityttämään yksi juttu. Nimittäin se, että mieheni ei koskaan halua eikä siis suostu harrastamaan seksiä suihkunraikkaana vaan haluaa, että minussa on "luonnollisia aromeja"...näin hän minulle siis sanoi. Itse olen taas sellainen, että tykkään käydä suihkussa ennen seksiä ja olla siis raikas ja puhdas ja haluaisin samaa mieheltäkin. No aluksi en tuota niin ihmetellyt, mutta nyt kun nämä helteet on kestänyt jo viikkoja niin mieheni haluaa seksiä aina silloin, kun olen oikein hikinen ja helteessä kärsinyt ja jos sanon hänelle, että käyn suihkussa ensin pikaisesti niin eipä sitten enää seksiä haluakaan. Ja hänellä nimenomaan on tapana antaa aina ihanaa suuseksiä pitkään ja hartaasti ja itse haluaisin olla puhtaana ja raikkaana siinä jotta voisin todella nauttia eikä hajut häiritsisi. Mutta ei...mies vain kiihottuu siitä ja kuulemma on vaan mahtavaa jos nainen tällaisilla helteillä on vaikka pari kolme päivää käymättä suihkussa niin sitten sekstailla...

Oletteko muut tavanneet tällaisia miehiä? Eihän tässä muuten mitään, mutta mietin vaan kuinka ongelmaksi tämä vielä tästä ajan myötä muodostuu sillä minä haluan kyllä käydä iltaa aamua suihkussa ja olla siisti ja raikas.

Yök. Tuo miestyyppi kuulostaa siltä, joka kerää käytettynä naisten alusvaatteita, sukkia, sukkahousuja, kenkiä ja ehkä vaatteitakin. Eli ei käy ehkä ihan täysillä....

Hyi vittu, kannataa tollanen kalanmädin rakastaja poistaa jo alkuunsa. Kohta se haluaa sut litkuttaa sen vihreen homeen peitossa olevia palleja ja valkosta smägmää lipeksimään terskan alta :X

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käykö hän ite suihkussa vai onko myös likaisena sängyssä? Empä oo tollasesta kuullut, mutta fetissinsä kullakin.

Käy hän suihkussa, mutta ei niin usein kun haluaisin ja ainakin nyt helteillä on haissut hielle muutamaan kertaan oikein kunnolla. Ja ennen seksiä hän ei siis missään nimessä halua peseytyä eikä mielellään seksin jälkeenkään heti vaan jos harrastamme seksiä päivällä niin hän peseytyy sitten illalla tai seuraavana aamuna.

Vähän off topic, mutta terve pimpsa ei haise kalalle, vaikkei just minuutti sit ois käynyt suihkussakaan. ;) Jos pimpsa haisee kalalle, ni hopi hop lekuriin, tussussa on bakteeritulehdus.

Mutta ap, miehesi kuulostaa hieman friikiltä, jos ei sulle anna seksiä suihkun jälkeen. :D

Inhoan hienhajuisia ihmisiä. Oksettaa kun jostain ohi menevästä ihmisestä löyhähtää hiki.
Mädät kuolleet solukot eltaantuneine eritteineen alakerrassa myös ällöttää.

Hyhyyy! Mä en voisi tuollaisen miehen kanssa asua ja elää. Luulen, että vielä pahemmaksi juttu menee jos olette pidempään yhdessä. Jotenkin kuvottava tuollainen fetissi ja etenkin jos ei seksiä suostu muuten harrastamaan kuin likaisena. Voin kuvitella, kuinka se tonkisi sinun poissaollessasi likapyykkikoria ja etsisi sieltä haisteltavaa, tai jotain yhtä kuvottavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Napoleon oli myös samanlanen joka ei antanut vaimonsa pestä alakertaansa, vaimo kuoli tulehduksiin parin vuoden päästä.

Ai, mistä tiedät?

yleis sivistystä omaavana

*tyrsk* :D :D

peesi! en ole tiennytkään, että yleissivistykseen kuuluu asiantuntemus historian merkkihenkilöiden vaimojen pillun puhtausasteesta!

No vähän oudolta kuulostaa. Pitkässä parisuhteessa on kyllä tullut monesti harrastettua spontaania pikaseksiä hikisenäkin kesken päivän, siitähän menee maku jos ensin pitää lähteä suihkuun. Mutta ei se mikää määre seksille ole, ennemmin sitä kyllä ihan puhtaana ja suihkun raikkaana nai :)

Yhteistyössä