N
Nina
Vieras
Olen tapaillut miesystävääni nyt sellaiset 3kk. Nyt on vaan alkanut ihmetyttämään/mietityttämään yksi juttu. Nimittäin se, että mieheni ei koskaan halua eikä siis suostu harrastamaan seksiä suihkunraikkaana vaan haluaa, että minussa on "luonnollisia aromeja"...näin hän minulle siis sanoi. Itse olen taas sellainen, että tykkään käydä suihkussa ennen seksiä ja olla siis raikas ja puhdas ja haluaisin samaa mieheltäkin. No aluksi en tuota niin ihmetellyt, mutta nyt kun nämä helteet on kestänyt jo viikkoja niin mieheni haluaa seksiä aina silloin, kun olen oikein hikinen ja helteessä kärsinyt ja jos sanon hänelle, että käyn suihkussa ensin pikaisesti niin eipä sitten enää seksiä haluakaan. Ja hänellä nimenomaan on tapana antaa aina ihanaa suuseksiä pitkään ja hartaasti ja itse haluaisin olla puhtaana ja raikkaana siinä jotta voisin todella nauttia eikä hajut häiritsisi. Mutta ei...mies vain kiihottuu siitä ja kuulemma on vaan mahtavaa jos nainen tällaisilla helteillä on vaikka pari kolme päivää käymättä suihkussa niin sitten sekstailla...
Oletteko muut tavanneet tällaisia miehiä? Eihän tässä muuten mitään, mutta mietin vaan kuinka ongelmaksi tämä vielä tästä ajan myötä muodostuu sillä minä haluan kyllä käydä iltaa aamua suihkussa ja olla siisti ja raikas.
Oletteko muut tavanneet tällaisia miehiä? Eihän tässä muuten mitään, mutta mietin vaan kuinka ongelmaksi tämä vielä tästä ajan myötä muodostuu sillä minä haluan kyllä käydä iltaa aamua suihkussa ja olla siisti ja raikas.