Hygienia ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja Mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
.-.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Ei kai seksiä harrasteta ainoastaan nukkumaan mentäessä? :whistle:


Ikävä kyllä pitää tunnustaa, että kun on monta lasta perheessä - seksiä tulee harrastettua vain nukkumaan mentäessä ja aamulla. Olisipa ihanaa päästä oikein kunnon seksilomalle miehen kanssa kahdestaan. Saisi rakastella silloin kun siltä tuntuu ja hotellisängyt ei natise... :0)
 
Alkuperäinen kirjoittaja .-.:
Ikävä kyllä pitää tunnustaa, että kun on monta lasta perheessä - seksiä tulee harrastettua vain nukkumaan mentäessä ja aamulla. Olisipa ihanaa päästä oikein kunnon seksilomalle miehen kanssa kahdestaan. Saisi rakastella silloin kun siltä tuntuu ja hotellisängyt ei natise... :0)
Mul on vain yksi lapsi.Mut oon kylppärissä nusassu kun poika on kattonu tv:tä.
 
Mies vaan (AP)
Alkuperäinen kirjoittaja Voi arse:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi arse:
Kannattaisko ennemminkin sen vaimon kanssa puhua asiasta? Vai kommunikoitteko te tämän palstan välityksellä?!
Tarkennettakoon vielä; mä olen kyllä sun kanssa ap ihan samoilla linjoilla (että puhdas pitää olla), eli en mä sun harmitustasi ihmettele, vaan sitä, jos et vaimollesi sano asiasta. Eihän mikään tule muuttumaan ilman sitä.
Onhan tuosta muutama sana sanottukin. Mutta enhän voi sanoa että "kuule kulta, kun olet kontallasi seksikäs perseesi pystyssä niin se haisee paskalle". Olisin ulkoruokinnassa alta aikayksikön ja seksin saisi unohtaa puoleksi vuodeksi! No, ei ainakaan sitten hajua haittaisi... Tuosta bideen käytöstä ei oikein pysty kiertäen ja kaartaen sanomaan ja suoraan ei voi? Taas vaimoa ei saa käymään suihkussa kahta kertaa päivässä. Ei sitten millään. Ja se aamusuihku on tärkeämpi että on töissä hyväntuoksuinen. Hyviä ehdotoksia otetaan vastaan? Vaimo ei suostu harrastamaan seksiä aamuisin. Eikä oikein milloinkaan muuten kuin nukkumaan mentäessä. Pitää olla tosi raju poikkeus jos joskus muulloin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Ei kai seksiä harrasteta ainoastaan nukkumaan mentäessä? :whistle:
No meillä kyllä harrastetaan, jos edes sillon.Ku on pienet lapset koko ajan jaloissa pyörimässä niin ei siitä niin vaan liuetakaan minnekaan:(
 
musta olet hienohelma
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan (AP):
Alkuperäinen kirjoittaja Voi arse:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi arse:
Kannattaisko ennemminkin sen vaimon kanssa puhua asiasta? Vai kommunikoitteko te tämän palstan välityksellä?!
Tarkennettakoon vielä; mä olen kyllä sun kanssa ap ihan samoilla linjoilla (että puhdas pitää olla), eli en mä sun harmitustasi ihmettele, vaan sitä, jos et vaimollesi sano asiasta. Eihän mikään tule muuttumaan ilman sitä.
Onhan tuosta muutama sana sanottukin. Mutta enhän voi sanoa että "kuule kulta, kun olet kontallasi seksikäs perseesi pystyssä niin se haisee paskalle". Olisin ulkoruokinnassa alta aikayksikön ja seksin saisi unohtaa puoleksi vuodeksi! No, ei ainakaan sitten hajua haittaisi... Tuosta bideen käytöstä ei oikein pysty kiertäen ja kaartaen sanomaan ja suoraan ei voi? Taas vaimoa ei saa käymään suihkussa kahta kertaa päivässä. Ei sitten millään. Ja se aamusuihku on tärkeämpi että on töissä hyväntuoksuinen. Hyviä ehdotoksia otetaan vastaan? Vaimo ei suostu harrastamaan seksiä aamuisin. Eikä oikein milloinkaan muuten kuin nukkumaan mentäessä. Pitää olla tosi raju poikkeus jos joskus muulloin.
Mikset sanoisi suoraan? Sano vaan, että olisi kivempi suuseksiä varten jos olis alapää juuri pesty.. Älä sano tuosta takaapäin hajusta mitään.. Kuulostaa jotenkin niin oudolle, että ulkoruokintaan määkin sut laittaisin sen jälkeen, jos mieheni olisit..

 
somebody
Ihmettelen ap:n naista, kuin se voi olla työpäivän jälkeen käymättä suihkussa? Kai se nyt päivän aikaan hikoilee jne...painelee sit paskasena ja vanhoilla dödöillä nukkumaan :(
Mä käyn kyllä liiankin ahkeraan suihkussa ja oon tosi tarkka siitä, että dödöt kainalossa en mene nukkumaan.
 
Justagirl harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan (AP):
Alkuperäinen kirjoittaja Voi arse:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi arse:
Kannattaisko ennemminkin sen vaimon kanssa puhua asiasta? Vai kommunikoitteko te tämän palstan välityksellä?!
Tarkennettakoon vielä; mä olen kyllä sun kanssa ap ihan samoilla linjoilla (että puhdas pitää olla), eli en mä sun harmitustasi ihmettele, vaan sitä, jos et vaimollesi sano asiasta. Eihän mikään tule muuttumaan ilman sitä.
Onhan tuosta muutama sana sanottukin. Mutta enhän voi sanoa että "kuule kulta, kun olet kontallasi seksikäs perseesi pystyssä niin se haisee paskalle". Olisin ulkoruokinnassa alta aikayksikön ja seksin saisi unohtaa puoleksi vuodeksi! No, ei ainakaan sitten hajua haittaisi... Tuosta bideen käytöstä ei oikein pysty kiertäen ja kaartaen sanomaan ja suoraan ei voi? Taas vaimoa ei saa käymään suihkussa kahta kertaa päivässä. Ei sitten millään. Ja se aamusuihku on tärkeämpi että on töissä hyväntuoksuinen. Hyviä ehdotoksia otetaan vastaan? Vaimo ei suostu harrastamaan seksiä aamuisin. Eikä oikein milloinkaan muuten kuin nukkumaan mentäessä. Pitää olla tosi raju poikkeus jos joskus muulloin.
Pyykkipoika nenään? Vaivihkaa kaivat sen esiin kun vaimo on kontillaan? :whistle: Ei vaan, jos vaimo ei ota suihin ennen kun olet käynyt pesulla niin pitäähän hänenkin sitten käydä. Ja sen voit sanoa suoraa. Mutta edelleen ihmettelen miten voi niin haista. Mä joskus yllätän miehen kunnolla ja otan suihin jo eteisessä kun tulee töistä kotiin ja voin sanoa etten paskaa haista tai kusta maista :D Työpaikalla kuulukin olla vieraskoree ja olla haisematta. Varmasti säkin olet piereskelemättä töissä vaikka sitä kotona teetkin? Kotona sit pitää saada olla rennommin, vaikka haista pahalle tai piereskellä ;)
 
MIes vaan (AP)
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl harmaana:
Työpaikalla kuulukin olla vieraskoree ja olla haisematta. Varmasti säkin olet piereskelemättä töissä vaikka sitä kotona teetkin? Kotona sit pitää saada olla rennommin, vaikka haista pahalle tai piereskellä ;)
Minä en piereskele julkisesti. En työpaikalla, en kaveriporukoissa enkä kotona varsinkaan. Jos vaikka sitten hienohelmaksi sanottekin mutta jotkut käytöstavat minunkin mielestäni miehellä(kin) pitää olla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja musta olet hienohelma:
No kenen perse oikeesti lemuaa yhden päivän jälkeen???
Ilmeisesti ap:n puolison, nyt ainakin.
Aika harva sitä kuitenkaan taipuu omaa alapäätään haistelemaan noin sentin etäisyydeltä... eli tuskin se haju leijailee omaan nenään asti.
 
vaimo
No mielestäni ajattelet aivan oikein, kun haluat sekstata vain puhtaana! Tai siis yleensä vain puhtaana, jos niitä extempore-juttuja ei lasketa. Ajattelen itse ihan samalla tavalla!
Me käymme vähintään alapääpesulla molemmat ennen leikkejä, ihan vain siitä syystä, että molemmilla on mahdollisimman mukavaa. Ellei olla ihan raikkaita ja tulee joku extempore-juttu, niin sitten emme harrasta suuseksiä ollenkaan.
 
musta olet hienohelma
No musta kaikkia käytöstapoja ei tarvitse olla kotona vaan koti on paikka jossa voi olla rento. Jos on paukkuhätä, senkus päästää vaan (Ei kuitenkaan ruokapöydässä tjms).
 
Mä ymmärrän kyl ton pointin; meillä käydään pesulla aina ennen seksiä ja jos on pienikin mahdollisuus että saatettais harrastaa seksiä. Eli vähintään iltaisin alapesut molemmilla.

Ja mä sanoin asiasta ihan suoraan jo alkuaikoina. Ilman pesua ei tipu. :snotty:
 
Kyllä mä olen sitä mieltä että MOLEMPIEN osapuolten täytyy kunnioittaa toisiaan niin, ettei tarjoakaan toisen suuhun likaista tavaraa |O
Eli ainakin meillä pesulla käynti on itsestään selvyys. Jos "tilanne yllättää" käydään yhdessä B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Jos mä haluan suuseksiä niin en mä kyllä ees kehtais jalkojani levitellä ilman alapesua :ashamed:

En mäkään kusista kullia nuole :snotty:
sama täällä!!!
tai semmosta hikistä,kokopäivän ollu pallihiki 80astetta ja sit se pitäs ottaa viel suuhunnn!!!

Yöööök
 
Joo todellakin käydään molemmat suihkussa ennen seksiä. Ja aina seksin jälkeenkin käydään kimppasuihkussa. Musta ei olis kivaa imeskellä miehen kusista vehjettä niin en antaisi hänenkään nuoleskella kusista alapäätäni :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .-.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitokset keskustelijoille - tää on mun mielestä ollut ihan päivän ykkösketju! Nauran täällä melkein vedet silmissä :)

Peesi!!! Mä kanssa olen nauranut vedet silmissä :0) Ja oma mielipide on se, ettei suuseksit kiinnosta mua ainakaan ellei molemmat olla käyty pesulla. Pikasille en pesuja ajattele, mutta harvemmin sitä pikasilla suuseksiä harrastetaankaan. Meillä käydään joka ilta pesulla, vaikka ei olisi likainenkaan. Raikkaana on mukava mennä lakanoiden väliin. Jos käy niin hyvä mäihä, että seksiäkin harrastetaan - sen jälkeen käydään pikaisesti uudelleen pesulla. Ei se ole hysteeristä hygieniaa! Raikas olo ja hyvä mieli seksin jälkeen. Avot siihen on mukava nukahtaa...

Ps. musta olisi aivan kamalaa, jos mun takapuoleni haisisi sille takana lykkijälle. Kyllä mullakin tunnelmat latistuisi, jos paska haisisi seksin aikana...

Ihan kuin olisi mun kirjoittamani! Juuri samoin meillä!
 
MIes vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Jos mä haluan suuseksiä niin en mä kyllä ees kehtais jalkojani levitellä ilman alapesua :ashamed:

En mäkään kusista kullia nuole :snotty:
sama täällä!!!
tai semmosta hikistä,kokopäivän ollu pallihiki 80astetta ja sit se pitäs ottaa viel suuhunnn!!!

Yöööök
Ja tätä ei ihmettele eikä arvostele kukaan! Koska tässä mies ei ole huolehtinut hygieniastaan ja nainen kärsisi siitä. Tai siis ei suostu. Mutta kun on toisinpäin niin äkkiä mies onkin hienohelma?
 

Yhteistyössä