Eikö muilla oikeesti oo likanen olo p'skalla käynnin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,.,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on puhdas olo vaan suihkun jälkeen tai päivinä jolloin ei tarvi isolla asialla käydä.
Ja KYLLÄ pyyhin persaukseni HYVIN, mutta silti vain suihkussa käynti saa puhtaan olon (pesen persukseni siis saippualla - en voi käsittää että monikaan ei pese lainkaan, millääntavoin, yäks!)siis huljutetaan vain vedellä reisiä tms. eihän ne bakut mihkään lähe sillai...ja niitä on siis vaossa aina ison käynnin jälkeen vaikka pyyhkii niin kauan että puhdas paperi - mutta monikaan ei välitä.

Mä en haluu harrastaa seksiä jos ei oo käyty suihkussa p'skan jälkeen, tai mennä esim uimaan jos just käyny p'skalla, pitää käydä pesuilla eka.

Joo, taidan olla omituinen...

voitko pyyhkiä sellasilla kosteuspyyhkeillä.. hygienipyyhkeillä.. ne desifoi ja tulee paljon mukavempi olo, raikas ja puhdas! :) niitä voi kanniskella laukussa mukana ja käyttää sellasissakin paikoissa, joissa ei ole paperia saatavilla. Ite käytän lidlistä saatavia Cien wet toilet paper. Ei sitte tarvitse käydä koko ajan suihkussa ku niillä pyyhkäsee lopuksi ku on pyyhkässy eka paperilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja oivoi:
onneksi ei ole bakteerikammoa, ei ole elämä niin rajoittunutta :)

Niin just, mitä sitä jynssämään kun vähempikin riittää. Pari palaa paperia niin se on siinä. Suihkussa voi sitten vähän sinne päin suihkutella jos tuntuu että parempi olo tulee niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja oivoi:
onneksi ei ole bakteerikammoa, ei ole elämä niin rajoittunutta :)

Niin just, mitä sitä jynssämään kun vähempikin riittää. Pari palaa paperia niin se on siinä. Suihkussa voi sitten vähän sinne päin suihkutella jos tuntuu että parempi olo tulee niin :)

Ei, kyllä minä ihan kunnolla pyyhin perseeni ja kädet pestään saippualla sontimisen jälkeen. Myös hanuri pestään suihkussa käydessä saippualla. Mutta joku roti tuossa hygienisuudessakin :) Ja mulla ainakin on vain helpottunut olo, kun on saanut tortut väännettyä, eikä ällö olo :D

Niin kauan kuin kakka on sisällä meidän elimmistössä (joka sen tuottaa) se ei ole ällöä...vaan sit auta armias kun se tupsahtaa pöntöön. Silloin siitä tulee kamala, hirveä pöpöpesä joka öllöttää. No kärjistetty näin - mutta noinhan se menee.

Normaali hygienia riittää mulle ainakin vallan mainiosti. Pesee kädet vessassa käynnin jälkeen ja suihkussa saippuoi ja pesee tuon ko. reiän. Mä luulen että jokaiselta löytyy paljon ällömpikin juttu kotoa - jolla levitellään päivisin bakteereita paikasta toiseen. Nimittäin tiskirätti...

Alkuperäinen kirjoittaja suhteellisuuden taju:
Niin kauan kuin kakka on sisällä meidän elimmistössä (joka sen tuottaa) se ei ole ällöä...vaan sit auta armias kun se tupsahtaa pöntöön. Silloin siitä tulee kamala, hirveä pöpöpesä joka öllöttää. No kärjistetty näin - mutta noinhan se menee.

Normaali hygienia riittää mulle ainakin vallan mainiosti. Pesee kädet vessassa käynnin jälkeen ja suihkussa saippuoi ja pesee tuon ko. reiän. Mä luulen että jokaiselta löytyy paljon ällömpikin juttu kotoa - jolla levitellään päivisin bakteereita paikasta toiseen. Nimittäin tiskirätti...

no itsehän en käytä rättejä joten ei ole :D

entäs akat ko käy aamulla paskalla, nin sit ko käydään päivän mittaan kusella ni käsiä ei ko huuhtasta, vaiks persettä pyyhitty eli sormet käyny liki peräreikää. YÄK.

Yhteistyössä