Mua kohdeltiin ku rikollista pankissa

  • Viestiketjun aloittaja entinen asiakas
  • Ensimmäinen viesti
entinen asiakas
Kävin osuuspankissa hakemassa verkkotunnuksia.No se täti sitten kovaan ääneen sanoo että anteeks mutta sulla on täällä todella suuri tilimiinus ja ihmiset alkaa katsomaan.Hän sitten sättii minua että mistä johtunut ja olen että ei hitto paljonko.Hän vastaa 30e
Sitten se menee viereiselle kassalle kysymään että asiakas on nyt mokannut todella pahasti Ja edelleen kovaan ääneen.Virkailija sanoo sille että kyllä tunnukset voi antaa.Hän rääkäisee että en usko sinua ja lähtee taakse kyselemeään.Sitten hän tulee takas alottaa taaas kovaan ääneen että ei voida antaa,olet mokannut ja tämä vaikuttaa sun asuntolainan saantiin tai jos haluat muuta velkaa tai uusia korttia,ehkä visa electron voidaan sulle myöntää.
olin että en mitään lainaa tarvi mutta hän jatko sättimistä
 
No mun mielestä kertoo jo jonkun verran että osuuspankki ei myönnä luottotietonsa menettäneelle tavan tiliä tai saati sit edes pikapankkikorttia jos asiakas jo on...Saman katon alla kun on pohjola, niin sieltä et saa vakuutuksia jos asut saman katon alla luottotietonsa menettäneen kanssa jne jne..Me ollaan vedetty kaikki asioinnit pois ko puljulta.
 
Ööh, siis mitä ihmettä.
Laittasin kyllä aiallisen palautteen virkailijan käytöksestä hänen esimiehelleen menemään.

Mä olen kyllä saanut ihan asiallista palvelua Osuuspankissa, sattunut mukavia virkailijoita kohdalle.
 
kaisa
siis jos ylitys on 30? ni tä... mitä ne siellä alko sauhuamaan!
Ois selvittäny ensin asiaa.. paskat yks 30 ylitys vielä mihinkään pankkilainan saantiin vaikuta (jos ei ole toistuva tilanne) ja rahaa on tilille tulossa piakkoin..
 
marma
Tyhmä kysymys, mutta luetaanko tollanen noin vakavaksi ylitykseksi? Olin joskus itse vajaa pari kymppiä miinuksella, kun rahat meni tililtä vasta muutaman päivän jälkeen eikä heti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
siis jos ylitys on 30? ni tä... mitä ne siellä alko sauhuamaan!
Ois selvittäny ensin asiaa.. paskat yks 30 ylitys vielä mihinkään pankkilainan saantiin vaikuta (jos ei ole toistuva tilanne) ja rahaa on tilille tulossa piakkoin..
sanoinkin että palkka on tulossa ja vahinko käynyt.Hän vaan sätti minua kovaan ääneen.
 
op perseestä
ja siis etkö ollu hakemassa verkkopankkitunnuksia, etkä lainaa? :eek:
mulle eivät antaneet tämän kaupungin osuuspankista avainlukulistaa, ennenkuin mun piti henkilökortilla varmentaa kuka olen ja siltikin virkailija soitti minun pankkiin ( eri kaupungissa ) ja kysyi, saako hän antaa minulle AVAINLUKULISTAN :D :D
muuten hyvä, mutta niitähän pitäis periaatteessa saada kuka haluaa ja kuinka monta tahtoo. ainakin töihin aina haetaan 10kpl kerralla, niin ei tarvitse aina pankkiin lähteä kun entinen loppuu..
 
+
Me annetaan aina kova kovaa vastaan. monet kerrat ovat yrittäneet vedättää meitä... haluaisin pankkia vaihtaa, mutta meidän asunto laina siellä ja marginaali 0.4% tämän vuoksi ollaan sidoksissa siellä vielä pitkän aikaa... joka kerta yrittävät nostaa meidän marginaalia.. vielä eivät ole onnistuneet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
siis jos ylitys on 30? ni tä... mitä ne siellä alko sauhuamaan!
Ois selvittäny ensin asiaa.. paskat yks 30 ylitys vielä mihinkään pankkilainan saantiin vaikuta (jos ei ole toistuva tilanne) ja rahaa on tilille tulossa piakkoin..
sanoinkin että palkka on tulossa ja vahinko käynyt.Hän vaan sätti minua kovaan ääneen.
Siis tää on jo oikeesti tosi törkeetä op:n asiakkaan syrjintää.Käypä pankinjohtajan luona kertomassa kohtelustas!Siis rupes suututtaa ihan siun puolesta :headwall:
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No mun mielestä kertoo jo jonkun verran että osuuspankki ei myönnä luottotietonsa menettäneelle tavan tiliä tai saati sit edes pikapankkikorttia jos asiakas jo on...Saman katon alla kun on pohjola, niin sieltä et saa vakuutuksia jos asut saman katon alla luottotietonsa menettäneen kanssa jne jne..Me ollaan vedetty kaikki asioinnit pois ko puljulta.
Se on sil viissii et mä luottotiedottomana sain opsta 8000euron lainan,tilit kortit yms..MUTTA sampo pankista en saanut edes pankkikorttia millä rahaa saa ulos..että op paras!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja op perseestä:
ja siis etkö ollu hakemassa verkkopankkitunnuksia, etkä lainaa? :eek:
mulle eivät antaneet tämän kaupungin osuuspankista avainlukulistaa, ennenkuin mun piti henkilökortilla varmentaa kuka olen ja siltikin virkailija soitti minun pankkiin ( eri kaupungissa ) ja kysyi, saako hän antaa minulle AVAINLUKULISTAN :D :D
muuten hyvä, mutta niitähän pitäis periaatteessa saada kuka haluaa ja kuinka monta tahtoo. ainakin töihin aina haetaan 10kpl kerralla, niin ei tarvitse aina pankkiin lähteä kun entinen loppuu..
Juu se avainluku lista ja tunnusta.mutta en saanut koska hän sanoi että tili on todella törkeän paljon miinuksella ja hän ei voi tietää maksanko edes sitä paria euroa siitä koska en ole LUOTETTAVA!
 
roisto kai sitten minäkin
Jos todella on ollut kyse vain 30 euron tilinylityksestä, vaikuttaa tuo toimihenkilöin toiminta jo aivan sairaalta! Eri asia olisi, jos olisi kyse 3.000 tai 30.000 eurosta, sitten voisi jo vähän ymmärtääkin...

Noita tilinylityksiä tapahtuu joskus muuten ihan huomaamatta, kun on käytössä yhdistetty pankki- ja Visa-kortti (jollaisia vieläkin taitaa olla käytössä). Vaikka selvästi kassalla sanoo, että "Visan puolelle", niin aina silloin tällöin on kuitenkin mennyt rahat suoraan tililtä. Jos sitä ei saman tien itse huomaa, niin tosiaan tietämättään voi sitten ylittää tilinsä. Meillä myös on joskus käynyt niin, että toinen samaan aikaan maksaa nettipankissa laskuja ja toinen tekee kortilla suurempaa ostosta. Ennen kuin asia huomataan, on tili ehtinyt silloinkin olla hetken miinuksella...

Mutta joo, roistoja ja epäluotettaviahan me tietenkin näillä perusteilla olemme. Pitäisikö jo samantien vapaaehtoisesti mennä kortit pois luovuttamaan? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ööh, siis mitä ihmettä.
Laittasin kyllä aiallisen palautteen virkailijan käytöksestä hänen esimiehelleen menemään.

Mä olen kyllä saanut ihan asiallista palvelua Osuuspankissa, sattunut mukavia virkailijoita kohdalle.
Näin ajattelen minäkin. Virkailija käyttäytyi huonosti ja epäasiallisesti. Vika ei ole pankin. Olen itse erittäin tyytyväinen OP:n asiakas.
 

Yhteistyössä