Mua kohdeltiin ku rikollista pankissa

  • Viestiketjun aloittaja entinen asiakas
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija
Täällä tyytyväinen op:n asiakas. Minusta tilillä oltava aina sen verran rahaa, ettei ylityksiä pääse tapahtumaan. Tosin asiakaspalvelun tulee toki olla asiallista tilanteessa kuin tilanteessa. Mutta syyttäisin henkilöä ennemmin kuin koko pankkia.
 
H
Osuuspankki ah Osuuspankki. Siinä pankki, joka kieltäytyi avaamasta tuntemalleni naisparille yhteistä tiliä taloudenhoitoon ja kehotti nyrpeästi menemään Nordeaan kadun toiselle puolen. (Niin tekivät, saivat tilinsä, eivät ole enää OP:n asiakkaita.)
 
Onpa outoa! Mulle on käynyt kerran tilinylitys niin että olin aikeissa sulkea ylimääräisen tilin ja tyhjentänyt sen jo nollille, mutta sitten epähuomiossa maksoin kaupassa ostokset siltä tililtä ja tili meni miinukselle, oisko ollut jotain -60e. Kukaan ei ilmoittanut asiasta mitään vaan kun tilille vielä tuli jostain rahaa niin ne rahat oli otettu siitä, plus joku iso palvelumaksu tmv tilinylityksestä. Mut mihinkään ei ole vaikuttanut toi..
 
-
mulla on tili menny miinukselle OP:ssa ainakin 10 kertaa. Eipä ole valitettu, tosin kympin ottavat ylitysmaksua. Lainatkin on edelleen OP:ssa.

Sait kyllä tosi törkeetä palvelua, sinuna tekisin ehdottomasti valituksen ko asiakaspalvelijasta.

 

Yhteistyössä