V
vierailija
Vieras
pantu on Kaarlen vessassa DP tykkäsiVanha vitsi: Oulussa oli aikanaan siveä nainen, joka ei antanut kuin kahdelle. Pohjan Prikaatille ja Oulun Palloseuralle.
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pantu on Kaarlen vessassa DP tykkäsiVanha vitsi: Oulussa oli aikanaan siveä nainen, joka ei antanut kuin kahdelle. Pohjan Prikaatille ja Oulun Palloseuralle.
Joo, itsellä myös samoja kokemuksia. Joskus nuorena baarissa kävin vessassa 3 eri kundin kanssa panemassa, kukaan ei tiennyt mitään että edellisestä panosta oli vasta ihan hetki ja sitten yö seuralainen oli neljäs kuka pääsi panemaan kotona.. Oli melko saanut olo seuraavana aamuna..Joskus opiskeluaikoina tuli kyllä hulluteltua monellakin tapaa
Joskus saattoi päivän aikana olla kolmetkin treffit ja muutaman kerran sattui että nussin jokaisen kanssa. Oli suhteellisen kuumottavaa kun seuraava seuralainen nuoli ihan kiimaisena muutama tunti aiemmin nussittua pilluani eikä tajunnut mitään
Varsinaisia ryhmäpanoja on satunnaisesti ollut nuorempana 2-3 miehen kanssa, oli ihanaa kun sai pillun täyteen spermaa ja seuraava kulli jatkoi sitten siitä mihin edellinen jäi.
Nykyisin naimisissa ja kahden lapsen äiti, ei kuitenkaan ole ikävä noita aikoja.
Hei.Olisiko vielä Maijalla tarvista hyvälle panolle?Meillä kävi melkein samalla tavalla.
Tilasin naapurin maatilalta polttopuita kesämökille.
Naapurimme 17v poika pääsi panemaan vaimoani vähän kuin palkaksi.
Kun poika lähti kotiin oli meidän vuoro saada omat ilomme yhtä aikaa.
Naapurin isäntä on ollut meillä huvittelemassa aina välillä ja on saanut panna vaimoani kimpassa ja yksin
Pistän paremmaksi. Minua ninut 25 ukkoa perän jälkeen.Valitan Virpi ei ole tuo sinun nussimisesi Satakunnan piirin ennätys, mua on nimittäin kerran pannut viisitoista ukkoo yhtä soittoo parhaimmillaan kolme kankee yhtä aikaa sisällä. Olin ihan selvinpäin minäkin. Eikä tääkään oo kuulema Satakunnan piirin ennätys oon kuullut et kallon satamassa olis pantu vielä isommalla remmillä jotain naista, kais tie.
Olen 54 v nainen , hoikka , isotissinen ( ei roikkuvat ) ja nätiksi sanottu . Mieheni oli ulkomailla keikkahommissa ja minä päätin lähteä lähibubiin . Laitoin vain minihameen ja paidan , kun saavuin sinne hain paukun ja juttelin tuttujen ja tuntemattomien kanssa , tarjoajia kyllä riitti ja iskuyrityksiä . Olin istunut jo kauan , humaltunut , kun pöytääni istuitui 2 miestä ja 1 nainen , juteltiin ja he tarjosivat minulle paukun . Sitten kysyivät lähtisikö heille , mietin vähän aikaa ja sanoin mennään , joimme lasit tyhjiksi ja he soittivat taksin . Kun saavuimme heille , siellä oli muitakin , katsoin että , kaikki olivat miehiä , yritin laskea montako , niin päädyin 12 eri ikäisten . Istuiduim mihin sopi ja heti tuotiin juomista . Musiikki soi ja miehet hakivat minua tanssimaan useita kertoja . Toinen nainen tuli luokseni ja sanoi , tanssitalo pöydällä , minä siihen ok. Nainen jatkoi ja stripataan , Emmin mutta båviina rohkaisi . Menimme pöydälle , tanssimme ja riisuimme vaatteita , no minulla ei ollut paljoa riisuttavaa , hame ja paita . Olin alasti tissit ja posliinipilluni näkyvillä , miehethän innostuivat , kohta oli käsiä tisseille ja pillulla , joku nosti minut pöydältä , kaatoi patjalle ja työnsi kullinsa pilluuñi , siitä alkoi joukkopano . Miehet nussivat minua vuorotellen yksi kun oli päästänyt spermaa pilluuni , oli toinen kalu jo pillussani . Panemista kesti kauan ja kun loppui niin ajattelin , kaikki olivat panneet minua . Toinen nainen sanoi , oisi aika lähteä nukkumaan . Kun menin miesten väliin niin ajattelin , toinen nainen istui vaan sohvalla yhden miehen kanssa . Heräsin siihen että , joku nussi minua sivulta takaa , kun hän oli purkautunut niin sama naiminen alkoi . Kun taas loppui niin toinen nainen tuli luokseni . Hän sanoi , sun pitää lähteä , mieheni kun kävi sinua nussimassa , luuli että , nukun . Hän ohjasi minut vessaan ja katsoin itseäni peilistä , sieltä näkyi pörröpää , hiukset hujan hajan ja kaula oli fritsuja täynnä , pyysin kaulahuivia ja sain kampasin , lähdin vähän varoen kävelemään ulos , ei oikein jalat mennyt yhteen kun pilluni oli kipeä . Taksi tuli , kuski katsoi vähän oudoksuen minua , no aiheesta . Olin kotona , riisuin itseni alasti , huomasin peilistä katsoen että fritsuja oli tisseissä ja pillun vieressä . Kävin suihkussa , kuivasinn ja menin sänkyyn . Koitin pilluani se oli hellä , mietin että , kuinka monta kertaa minua pantiin , niin päädyin johonkin 30 . En puhunut miehelleni mitään ja en kyllä antanut pillua , keksin verikokeita , ajattelin jos sain jonkun taudin niiltä miehiltä niin mieheni sai vaan suuta tai pyllyä naida . Semmonen tapaus minulle sattui viime viikon perjantaina .
Oho siel on varmaa kova meno! Ootko sä siel oman miehen kaa vai ihan sinkkuna? Ootko minkä ikänen?Nyt alkaa Himoksella mökissä orgiat, 17 miestä ja minä kiimapillu.