Eroottinen tarina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesällä kerran
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesällä kerran

Vieras
Kerron erään kivan tarinani, olen 50 vuotias hoikkavartaloinen urheilullinen oikein kivannäköinen mies, työkseni johdan erästä yritystä ja asustelen täällä eteläsuomessa.

Elämä joskus koettelee ja sen olen jopa minäkin tullut huomannut, sillä olosuhteiden pakosta jouduin eroamaan viime kesänä yhteisvuosia olikin kertynyt jo miltei 30 vuotta, kun ihminen vanhenee niin hänen hormoni tasapainonsa muuttuu ja näin henkilö kemiat eivät enää satu yksiin toisen osapuolen kanssa.

No siinä kevään kynnyksellä sain eropaperitkin kuntoon hoideltua ja niin olo tuntui jotenkin niin ihanan raikkaalle kun kohta olisin vapaa mies, kulkemaan ja menemään minne vain, kesäaikana tykkäsin mennä no lavoilla tanssittamassa tietysti, mikäs sen kivempaa kun kauniita ja nuoria naisia, niinhän siinä sitten kävi että kun lauantai ilta koitti niin jokin kumma maaginen voima vain laittoi lähtemään hauskan pitoon.

Kun lähden lavalle niin aina lähden yksin koska, kaverit ei kuitenkaan jäisi odottelemaan minua kun iskisin naisen ja suuntaisimme ehkä hänen mökilleen rakastelemaan, no siinä sitten saavuin lavalle ja paikalla on mieletön määrä autoja siis naisia oli luvassa, sain kuin sainkin jonkin matkan päähän pusikon reunaan parkkiin autoni, ostin lipun ja sisään vain, ja juuri oli alkanut naisten haku tunti ja ajattelin että minua ei täällä kukaan tunne joten kävin kevyesti nojaamaan läheistä tukipilaria joka oli hivenen syrjässä ovesta, kappale päättyi ja onneksi oli näistä kappaleista viimeisin.

Alkoi soida hidas tango, ajattelin että voi hitsi kunpa pääsisi nyt lattialle, edestäni miehiä vietiin tiuhaan tahtiin tanssiin, kun naiset saivat hakea lattialle, olin jo melko varma että näinköhän koittaakin pikainen paluu kotiovelleni kello vasta noin 23.00 jos ei kukaan käy hakemassa minua lattialle, sitten tunsin nykimistä hihassani, käänsin päätäni katsoakseni kuka oli asialla, nainen noin 30 vuotias oikein söpön näköinen hymyilevänä
kysyi että saanko luvan ja otin häntä kädestä kiinni merkiksi että mennään vain tanssimaan aluksi esittelin itseni Panaksi hän kertoi nimekseen Riitta, otimme normaalin tanssi otteen Riitta oli tumma puolipitkillä hiuksilla, hivenen kiharaiset, kaunis hoikka vartaloinen ja poveakin oli keskikokoinen paidan alta näkyi törröttävän kevyesti nänninpäät puolikovana, ymmärsin oitis että olin jotenkin kiihoittanut tuota kaunotarta, painoimme kevyesti lanteemme vasten

lannettamme ihanasti Riitta myötäili tangolla laittaen kevyesti poskensa poskeani vasten ajattelin mielessäni että jos tänä yönä en saa tätä jumalaista naista niin en saa naista sitten milloinkaan, joten yritin viedä Riittaa niin taitavasti kuin vain osasin joustot oikeaan aikaan
ja kiusallisen hitaasti täydelliset ja moitteettomat pyörähdykset tunsin kun tyylini sai Riitan täydellisesti mukaansa Riitta avasi automaattisesti jalkaväliä että saan oman jalkani joustossa hänen jalkojensa väliin, tämä puolestaan herätteli pikkuveikkani kun hoikan naisen lanne laskee ja nousee haaroissani sen huomasi Riitta melko nopeasti tangon edetessä
tunne oli jotain aivan taivaallista hän on hoikka vartaloinen ja mustat suorat housut jotka luisti housujani vasten suunnattoman hyvin, röyhelöllinen kukallinen paitapusero päällään jota korosti pieni mutta ihailtavan naisellinen valkoinen kravatti vastasi varmaan miesten solmiota

naisellisesti hänen hajuvetensä tuoksui niin ihanan kukallisen pehmeälle hän avasi jalkaväliä vieläkin enemmän ja laittoi omat kätensä minun pehvani päälle, ja hyväili tanssin aikana pehvaani sekä lannettani välillä koettaen myös kevyesti edestä no minullahan seisoi aivan kovana ja minäkin laitoin Riitan pienen pehvan päälle omat käteni ja hyväilin ja käytin välillä sumailematta myös häpy vaolla sormiani, palkkioksi sain kaulalleni hellän suudelman siitä Riitta tuntui nauttivan suuresti jatkoin sormeiluani pimpan huulilla ja samalla suudeltiin niin intohimoisesti ……auh……jatka kulta suutelua tekee niin hyvää

Riitta kainutteli hoikkaa lannettaan yhä vaativimmin teki aivan kuin tahallaan vielä lisäsi liikkeitä että sai kaluni oikein kovaksi, minä puolestaan aloin antamaan helliä suukkoja kaulalle, ja viiksilläni hyväilemään hänen kaulan aluettaan tunsin kuinka hänen hengitys kiihtyi entisestään keinuttaen lannettaan hitaammin ja vaativammin hieroen samalla penistäni omaa häpykumpua vasten aloimme käydä jo aika kuumina ja kappale oli varmaan jo loppunut kun huomasimme että olimme toisten parien kassa aivan lavan nurkkauksessa ja hellästi suutelemme soisiamme, kuiskasin että mennäänkö ….sain kauniin hymyn ja lähdimme kuin yhteisestä sopimuksesta kohti autoa suuntasimme hänen mökilleen joka oli hänelle jäänyt erotessa, otimme pullot siideriä ja laitoimme saunan päälle minä kysyin että olisiko hänellä kynttilöitä kun saunomme niin se olisi vain tunnelmallisempaa ja niin menimme pukuhuoneeseen kuiskasin että saanko riisua sinut…..vastaukseksi Riitta antoi hyvin ja hellän suudelman huulilleni ja molemmat melkein yhtä aikaa aloimme riisumaan toisiamme, hitaasti suudellen ja hyväillen kaluni seisoi kun Riitta vapautti kullini vapauteen pikku housuista ja sanoi että ouh….. ….oletpa ihanan iso ja komea kulli sinulla …..tuota haluan maistaa ja niin Riitta laskeutui kyykkyyn jalkojeni juureen ja otti kyrpäni ensin käteensä teki muutaman runkkausliikkeen ja vei terskan huulilleen ja lipaisi kyrvän päätä ….voi taivas miten hyvälle se tuntuikaan …..kun nainen alkaa käsittelemään miehen kyrpää kyllä se tekee ihanan hyvää

näin kun Riitta aukaisi suunsa auki ja ohjasi seisovan kyrpäni syvälle suuhunsa puristi huulensa kyrvän ympärille ja aloitti ylös – alas liikkeen päällään jestas että teki ihanan hyvää ….menimme 69 asentoon saunan eteisessä olevalle sohvalle jolloin minäkin halusin antaa mielihyvää Riitalle minä alle ja Riitta tuli päälleni niin että hänen häpynsä tuli juuri suuni kohdalle molemmin sormin avasin hivenen häpyhuulia ja työnsin kieltäni sisään niin syvälle kuin sain ja ylsin…..aloin pyöritys liikehdinnän klitoriksen ympärillä ja etenkin sen nipukan keskellä Riitan lanne vatkasi ja voihke täytti pukuhuoneen …pylly pyöri kiimaisesti kieli leikissämme, kaksi kiimaista kun antaa suuseksiä toisilleen pian …….tunsin Riitan
lähestyvän suurta orgasmiaan jolloin lisäsin ja nopeutin vauhtia Riitan suusta kuului kiimaisia ….voihkeita ……jatka …..jatka ja pian vartalo jännittyi kaarelle ja suusta kuului sanoja oih ….hyvää….kekeeeee…….rakas ……nopeutin entisestään ja Riitta laukesi sain kaikki kiima nesteet kasvoilleni jotka maistuivat ihanalle …..ihanaa nuolin pillun puhtaaksi kiimaisista nesteistä ja toivuttuamme hetken päästä Riitta tuli päälleni suutelimme himokkaasti ja riitta otti kyrpäni suuhunsa ja jatkoi minin jäi …….

ja pian olin valmis yhdyntään Riitan kanssa laitoin paljaan kyrpäni vitun huulille jotka kimmelsi kosteudesta ….liikuttelin lannettani niin että kyrpäni oli aivan vitun huulilla, kuin kiusoitellen ja kyrpä painui keinutellessa puoleen väliin sisään ….ja ulos ….hitaasti sisään ….ja ulos tehden äärettömän hyvää molemmille osapuolille leikimme näin ja välillä työnsin kyrvän hellästi niin syvään kuin sain jumalani miten nautimme yhdynnästä ja samalla suutelimme todella himokkaasti, imin naidessamme nännejä ja välillä kaulaa Riitta kietoi jalkansa lanteeni ympärille että sai paremman tunteen nainnistamme …… toiveeni oli toteutunut saada tätä kaunokaista naida paljaalla kyrvällä ……jatkoimme yhdyntää kiimaisina lannettamme pyöritellen ja sauvoessamme ………välillä tuntui että laukean silloin hidastimme …..ja taas kiihdytimme tahtia näin naimme noin kaksi, kolme tuntia ….kunnes päätimme yhteis tuumin että laukaistaan toisemme yhtä aikaa jolloin katsoimme toisiamme silmiin ja hiljaa puhellen mistä Riitta piti mikä liike saisi hänet laukeamaan räjähdysmäisesti

kiihdytimme naintiamme ja viimein olimme saamassa yhtä aikaa täydelliset orgasmit ……
kiihtydimme ja kiihtydimme ….nyt ….tulee rakas ….anna tulla sisään …..saan minäkin …..tuntuu …..hyvälle …sssaannnnnnn ja niin me laukesimme täysin yhtä aikaa …….suutelimme ja hyväilimme toisiamme jonkin aikaa jonka jälkeen kannoin Riitan saunaan löylytin hänet ja aloin pesemään, Riitta otti minua vain kaulasta kiinni ja sopotti korvaani että täydellinen palvelu saunoimme rauhallisesti …..ja ennen nukkumaan menoa
rakastelimme vielä kerran ……..aamulla heräsin ja nousin Rakkaalleni aamiaisen laittoon

siinä aamulla jutellessamme kävi ilmi että hän haluaisi leluja seksi leikkeihin.
voisin hankkia sellaisia joten tapaaminen ei jäänyt siihen vaan jatkoimme
vaihtaen numeroita niin että molemmilla oli täysin vapaa oikeus rakastella kenen kanssa halusi.