Sainpa sittenkin panna (suunniteltu pikapano)

Onnistuin. Olin onnellinen. Sain sitä mitä halusin. Kauan olin yrittänyt, juoninut, narraillut ja kataluuttakin käyttänyt, mutta sain miehen ansaan ja naimaan minua. Se oli pikainen, mutta raju pano.

Kaveri jota metsästin oli mielestäni komea ja miehinen, tavallinen suomalainen rehti ja hienostelematon. Naimisissa oleva, sen tiesin, mutta muuta en tiennytkään. En tiennyt oliko lapsia, oliko hyvä asunto ja minkälainen oli vaimo. Ei se kiinnostanut. Minua kiinnosti saada mies vaan ansaan ja naimaan kanssani. Miehen liikkeitä olin seurannut jo kauan, aina keväästä lähtien ja nyt oli juhannus tulossa. Sitä ennen halusin hänet. Mies kävi lounaalla aina samaan aikaan, samassa ravintolassa ja samassa seurassa. Seuralaiset olivat kaikki miehiä ja he ilmestyivät samanaikaisesti kuin minäkin lounaalleen kantapaikkaamme. En edes tiedä heidän työpaikkaansa, vieläkään, ei se kiinnosta. Sen olin todennut, että mies oli jokusen kerran antanut silmänsä viipyä minussa. Katseemme oli kohdannut useinkin, minä hävyttömästi suoraan tuijottaen ja hän viipyvän katseen pikaisella pois kääntämisellä ikäänkuin katse olisi kierrellyt ravintolatilaa laajemminkin. Olin sen miehen takia aika kuumoksissa, en ymmärrä miten se oli mahdollista, sillä olen seurallinen ja minulla "vakipanoja" on pari kolmekin kappaletta. Ei siis olisi ollut tarvetta juuri tähän yhteen panostaa. Mutta niin se nyt vaan oli.

Olin lämpimän kevään kuluessa ja muutenkin riehakkuuden puuskassa hankkinut itselleni uusia alusvaatteita ja olin sanomattoman tyytyväinen uuteen kokemukseen pikkuhousujen parissa. Olin hankkinut stringit ja pikkuruisia pikkuhousuja nipun. Joissain oli etupuolella helmet, helminauha, jotka oli kiinnitetty niin, että pikkarit päällä olessa helmet menivät ihanasti klitoriksen yli häpyhuulien väliin. Ja senhän arvaa minkä tunteen siitä saa . Olin näitä helmiviritelmiä käyttänyt usein ja suoraan sanoen olin niihin koukussa. Semmoiset oli päälläni silloinkin kun ensimmäisen kerran ovelasti ajoitin törmäyksen kasvokkain mieheen, tähän saaliiseeni. Kävin hieman ylikierroksilla, kiitos helmien, ja tanssahtelin miehen edessä "etsien" sujuvaa väistösuuntaa. Mies väisteli puoleen ja toiseen pienen punan noustessa poskille. Kerran aikaisemminkin olin törmännyt häneen takaa päin, se kylläkin oli tahatonta mutta miellyttävää minun kannaltani. Tunsin silloin ensimmäisen kerran hänen tuoksunsa ja totesin, että ainakin hyvin hän itseään hoitaa. Olin pyrkinyt usein ohimennen hipaisemaan tai vaan olemaan hänen lähellään ja olin huomannut, että hänkin sen huomioi. Mutta siinä se sitten oli ja olin onneton. Ajattelin, eikö iskuyrityksistäni tule mitään, mutta päätin, että sen miehen vielä tulen itsessäni tuntemaan.

Päivät kuluivat ja lounasravintolamme oli ainoa paikka jossa edes näin hänet. Miehen seurue oli muuttunut. Nyt ei ollut mukana enää kuin yksi mies ja uutena naishenkilö. Näin oli ollut jo useampana päivänä kunnnes hän oli tuli yksin. Hän heitti katseen yli ravintolan ja huomioi minut, mutta nopealla silmäilyllä vaan. Emme edes nyökänneet sillä emmehän tunteneet toisiamme, mitä nyt vain nähty toisemme. Minulla painoi helminauha häpyhuulten väliä ja olin kostea. Tuntui että sinne hulvahti juoksevasta purosta virtanaan lisää ja olin jo märkä. Tämän sai aikaan mies ja lanteitteni hierova liike, sillä paikallaan olo tuntui olevan vaikeaa salaattilautasen äärellä miehen ollessa aivan lähellä ja yksin. Olin kiimassa. Päätin, että nyt tai ei koskaan, muutenhan minulla halkeaa nännitkin. Jätin salaattini puolitiehen ja röyhkeästi menin miehen luo ja kysyin lupaa istua seuraksi. Mies nosti hämmentyneenä katseensa ja laski keittolusikan pöydälle sormuksen kimaltaessa nimettömässä. Hän oli siis vasenkätinen, sen huomioin vasta nyt. Voi minua. Mies nyökkäsi ja viittasi kädellään tuolia ja hymyili. Kerroin olevani toisessa lähistön pankeista töissä ja haluavani vaan jutella kun kerran niin usein satumme yhtäaikaa lounaallekin. Kerroin etunimeni ja pulputin niitä näitä. Puhuin ja puhuin ja samalla yritin kuumeisesti ratkoa vaihtoehtoisia keinoja miten pääsisin päämäärääni. Olin jo niin märkä, että pelkäsin kohta vaaleaan hameeseeni ilmestyvän tumman läikän.

Mies oli lopettanut keittonsa ja istuimme vastakkain. Minun oli pidettävä reisiäni erillään, sillä alapääni kaipasi avaruutta ja hengitysilmaa, niin kuuma siellä oli. Pöydän allahan tämä kävi mainiosti ja hiljakseen keinutin jalkojani. Kysyin mieheltä, että miten olisi pieni puistoistuminen ennen työrupeaman jatkamista. Hän katseli minua ja varmaan ihmetteli tunkeilevaa ja puheliasta naista, mutta nyökkäsi kuitenkin. Nousimme ja suuntasimme eteiseen jossa päätimme vielä käydä toiletissa. Menin koppiin ja otin märät helmipikkarit pois pannen ne laukkuuni. Istuin alas ja annoin pissan tulla, pyyhin huolellisesti pimppinesteistä kostuneet reisien sisäpinnat sekä muut paikat ja laskin hameen alas. Olin ilman pikkareita joka tuntuikin mukavalle. Kädet pestyäni ja hiukan siistiydyttyäni tulin ulos jossa mies jo odotti sekä suunnistimme viereiseen puistoon ja siellä lehmuksen alla olevalle penkille. Mieskin intoutui juttelemaan hiukan enempi ja jutut näin jälkikäteen muistellessa olivat niin ylimalkaisia etten niistä muista mitään. Jotain kuitenkin kohdallamme tapahtui, sillä huomasin istuvani kiinni hänessä ja hän minussa vaikka pitkä penkki olisi ollut tilaa. Mutta mukavaahan se. Aika nopeasti ehdotin kuitenkin, eikö hän voisi tulla katsomaan uutta autoani vastapäisen pankkini autohalliin. Päätimme heti mennä ja juoksimme kadun yli ja koodin näpyteltyäni kävelimme luiskaa alas autosuojaan. Kiertelimme autoani ja sain kehuvia kommenteja. Mies kiersi autoa vastapäivään ja minä lähdin vastaan törmäten häneen. Tahallani. Hämmentyneenä hän otti minusta kiinni ja minä painauduin lujemmin häneen. Naurahdimme, mutta jotain tapahtui taas. Aukaisin auton oven ja menin takapenkille. Mies seurasi ja veti oven kiinni kääntyen minuun työntäen kätensä suoraan ja arvaamattomasti hameeni alle. Tästähän en voinut suuttua vaan levitin jalkojani. Näin ohimenevän hämmästyksen ilmeen miehen silmissä kun käsi osui paljaalle pimpille. Autoni oli hieman kauempana muiden takana enkä ollut kovin huolissani ilmitulemisesta. Vaikkapa mitä se, kunhan ei olisi ollut kukaan pankista.

Ahdasta meillä oli, sillä suuren suuri ei autoni ollut. Hameeni oli vyötäröllä ja vatsa ja pillu paljaana. Tunsin nesteitten kastelemat häpyhuulet miehen sormissa, mutta nyt oli jotenkin saatava tilaa. Käännyin ja kurottauduin etupenkkien selkänojan yli ja liu'utin penkit etuasentoon. Hiukan saimme lisätilaa ja siinä vatsallani selkänojien päällä ollessa tunsin miten pakaroita levitettiin ja sormi hieroi peräaukon seutua. Jäin asentooni ja sormi meni pilluun tekien edestakaista liikettä. Tunsin peukalon tunkeutuvan pyllyyn. Käsi puristeli alapäätäni ja se tuntui ihanalle. Mies veti minut syliinsä joka oli paljas hänen pudotettuaan housunsa nilkkoihin. Istuin sylissä ja katsoin alas reisieni väliin, sillä tunsin siellä kullin kurkkivan. Sen sydämen muotoinen terska loisti verenpunaista loistetta ja soikea reikä avoinna se katsoi suoraan minuun. Se oli paksu ja esinahka vetäytyneenä kauas terskan taakse. Olin nähnyt monen moisia kaluja, mutta en tämän kaltaista, näin käyrää ja ylöspäin kaarevaa. Tämä oli koettava. Ajattelin joskus vaivihkaa tiedustella ystävättäriltäni, mitkä heidän kokemuksensa ovat kullien muodoista. Nostin itseni irti sylistä ja tartuin kankeen ohjaten sen sisään jonne se solahti märkää ääntä pitäen. Tunsin sen uppoavan syvälle ja käyrän painavan emättimen takareunaa. Uusi tunne ja kokemus sai minut riehaantumaan ja pomppimaan miehen sylissä kiihtyvällä tahdilla. Miehen kädet olivat puseroni alla ja puristivat rintoja, näpräili nänneillä ja huohotti. Olen aina rakastanut rintojeni hyväilyä ja teen sitä myös itse. Talvisin vaikkapa ratikassa istuessa talvivaatteen suojassa tai autoa ajaessa, koska vaan. Rintaliivejä en vielä tarvitse enkä käytä, mikä on hyvä etu sen laatuiselle toiminnalle. Mies oli nostanut puseroni selkämystä ja tunsin hän huultensa hyväilyn selälläni. Minä jatkoin ratsastustani ja se taisi tässä autossa olla ainoa oikea keino panemiseen. Mielelläni olisin katsellut partnerin kasvoja rakastellessa, suudellut niitä ja muutenkin hyväillyt, mutta nyt ei onnistunut. Ihanaa tämäkin oli.

Mies auttoi lantiostani nostellen ratsastustani ikäänkuin pitäisi tapahtumalle saada jo päätös. Olin saanut pikkuorkkuja jo muutaman ja niiden ajaksi olin hiljentänyt menoani, mutta sitten taas kiihdyttänyt. Miehen hengityksestä päättelin häneltä kohta tulevan ja puristelin pillulihaksiani kullin ympärillä. Oli taivaallinen ja helpottunut olo. Olinhan saanut haluamaani miestä, ja vielä jatkuisi hetken. Äkkiä mies riuhtaisi minut irti itsestään ja siirsi sivuun, ja juuri kun minulle oli tulossa isompi orgasmi. Mies avasi oven polvistuen lattialle ja lennättäen spermaa kauas autojen väliin. Minä käännyin penkillä niin, että jalat olivat ovesta ulkona ja vein sormet pillulle. Paljoa ei tarvinnut klitorista painella kun se tulossa ollut orgasmi tuli. Hetken kouristelin ja nousin istualleni katsellen miestä joka oli myös noussut seisomaan. Kulli heilahteli puolelta toiselle ja terskan päässä helmeili irstas spermatippa. Kumarruin eteen ja vedin kullista miestä lähemmäksi sillä halusin nuolaista tippa suuhuni. Samalla otin koko terskan ja imin sitä hetken. Se oli lounasajan kiireisellä hetkillä jäänyt tekemättä. Istuin rentona jalat leveällä auton ulkopuolella mies kyyristyneenä jalkojeni väliin ja suuteli häpyäni, kieli painui sisään ja teki liikkeitään siellä. Noustessaan ylös miehen posket ja suupielet kiilsivät eritteistäni.

Aloimme siistiä itseämme, sillä ymmärsimme hetkemme olevan ohi. Hameeni oli rypistyt mutta tiesin sen oikenevan nopesti. Paitani työnsin vyötärön alle ja harjasin hiukseni. Katselin kun mies kuivasi kaluaan nenäliinaan ja nosti sitten housunsa, pyyhkäisi hiuksiaan ja oli jotenkin hämmentyneen näköinen, eikä tiennyt mitä pitäisi tehdä, vaikka taisi olla jo kiire työpaikalle, niinkuin oli minullakin. Päästin miehen pälkähästä ja sanoin, että eikö olisi aika mennä toimiimme. Se vapautti miehen ja hän pääsi lähtemään autoluiskaa kohden ja töihin. Lähtiessään vaan sanoi: "Hei sitten, sulla on kiva auto".

Näin olin onnistunut saamaan miehen jota olin katsellut ja halunnut. Siirsin lounasaikaani hiukan myöhäisemmäksi enkä enää kohdannut miestä kuin satunnaisesti. En tiedä edelleenkään hänen nimeään, mutta ei väliä, mitäpä sillä tiedolla tekisin. Ei se ole tärkeää. Toivottavasti hän tunsi tuoksuni sen päivän nenässään, jolloin lähti töihinsä autotallista suupielet kiiltävinä. Mutta minä sain sen kaipaani panon.
 

Yhteistyössä