Monikko-odottajat, huhtikuun jutut

Heippa! Onnittelut uusille tulokkaille!
Vauvojen liikkeistä; itse olin ihan satavarma että tunsin liikkeet jo 15 viikolta lähtien, neuvolantäti kyllä kovasti epäili mutta olen täysin varma että "mamin kullat" siellä kutittelee, tuntui kuin joku hiplaisi vatsanahkaa sisäpuolelta! Tuntemukset vain voimistui päivä päivältä ja pian tunsin jo kunnon potkuja, hiplailu muuttui kopeloinniksi! Nyt menossa 25+4 ja meno on välillä vatsanahkan alla hurjaa!! pelottaa vain välillä kun tunnen toisen kaverin liikkeet paremmin, mutta enhän tietenkään voi olla varma missä milloinkin kaverit polskivat.

Mukavaa keväsitä päivää kaikille!
 
Hei kaikki tuplaodottajat!

Mulla se rakenneultra ja lääkärin kanssa tapaaminen toukokuun lopussa. Ei jaksais millään odottaa. Onko teillä muuten kuin usein seurantaa? Mulle sanottiin aluksi, että oon tiukemmassa seurannassa, mutta se alkaa vasta sitten joskus myöhemmin. Kai se riippuu myös kaksosraskaus tyypistäkin.

Oletteko joutuneet tai joudutteko sokerirasitukseen? Mut ainakin passitetaan viikolla 20 siihen.

Emäntä84 oi toivottavasti munkin tuntemukset on oikeesti vauvan potkuja eikä vaan kuvitelmaa.

 

Hei, vielä oli ihan pakko kanssa kommentoida noita vauvan liikkeitä.... Ihanaa kuulla, että tosiaan kannattaa heti luottaa omaan vaistoonsa ja uskoa, että tosiaan pikkuiset ne jo tekevät vatsassa liikkeitään...

Oletteko muuten jo käyneet monikko-onnea sivustoilla??? Aivan mahtavat sivut tupla-odottajille , kun vaan ensiksi pääsee sisälle eli saa oman nimimerkkinsä käyttöön....
Olen itse löytänyt vastauksia vähän jokaiseen kysymykseeni..... ja miten ihania kuvia pienokaisista ja mielenkiintoisia tarinoita odotuksesta - synnytykseen....!

Tuli vain mieleen Emäntä84, kun juuri luin siellä odotus-puolella ketjua tuosta mitä kerroit, eli kun toisen vauvelin liikkeet tuntuvat toista selvemmin.... :heart:

No, jospa tästä lähtisin kahvin keittoon....... =)
 
Minä käyn vakituisesti Monikko-onnea sivuilla, koska siellä keskustelu melko aktiivista ja foorumi on suljettu. Eli on hieman privampaa kirjoitella siellä. Nimimerkki on eri, mutta varmasti tunnistettavissa kesäodottajien ketjusta :)

HW 31+4
 
Kiitos vinkistä, noi monikko-onnea sivut on tosi hyvät. Johtuisko siitä, että täällä on niin hiljaista:)

Mites teillä siellä menee?

Mulla kauhee väsy päällä, nytkin kai mentävä tuutimaan. Pahoinvointi taas tällä viikolla vähäisempää. Veli ilmoitti tänään, että sen muksulla parvorokko. Vähänkö alkoi huolestuttaa, toivottavasti huoli on turhaa. Meen huomenna verikokeisiin ja kahden viikonpäästä uudelleen, mut nyt päikkäreille.

Irene & pikku veijarit 15+3
 

Yhteistyössä