Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Suuren suuret tsempit teille kaikille jotka vielä kärvistelette mahan kanssa :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:HS on otettu sitä mukaa pois kun ovat siirtyneet syntyneisiin, kyselin silloin täältä että sopii, musta ainaskin on kiva kun näkee sitten sekeemmin kuka synnyttänyt kuka vielä odottava..
Alkuperäinen kirjoittaja pilttiä4:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Suuren suuret tsempit teille kaikille jotka vielä kärvistelette mahan kanssa :hug:
Olitko sä Oripäässsä?
Mulla jäi sekin riemu ja helle kokematta, kunen uskaltanut lähteä,,
enkä varmaan olis jaksanutkaan kävellä siellä,,
Ehkä ensi vuonna,,,,,,,,,,,
Alkuperäinen kirjoittaja emmy-:arvelin ilmoittaa että meille syntyi tyttö 29.6. painoa oli 3600g ja pituus 50cm. Rinsessa syntyi rv 40+5.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja emmy-:arvelin ilmoittaa että meille syntyi tyttö 29.6. painoa oli 3600g ja pituus 50cm. Rinsessa syntyi rv 40+5.
onnea!!! :flower: :heart:
mun kolmonen oli samankokoinen. tää neljäs olikin sitten isompi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja emmy-:arvelin ilmoittaa että meille syntyi tyttö 29.6. painoa oli 3600g ja pituus 50cm. Rinsessa syntyi rv 40+5.
onnea!!! :flower: :heart:
mun kolmonen oli samankokoinen. tää neljäs olikin sitten isompi.![]()
hmm..kummallista..mulla näkyy koko lista..sekoileekohan nää sivut vai missä vika..