Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja Kunnollinen kysyy
  • Ensimmäinen viesti
jataas
[QUOTE="vieras";26602872]Monen "kevytkenkäisen" mielestä seksillä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä, seksi on vain seksiä. Minun mielestä tämä voi olla yksi osatekijä siihen että pettää parisuhteessa, jos seksi on seksiä eikä siihen liity tunteita. "Naimpa vähän tuotaa Pekkaa, kun on tuossa lähellä ja panettaa, vaikka rakastankin Mattia, sehän on herranen aika vain seksiä."[/QUOTE]

Enpä tiedä, ei mulla ole ainakaan ollut tuota ongelmaa. En ole koskaan pettänyt ketään parisuhteessa, eikä ole edes tullut mieleen. Mulle sinkkuelämä ja parisuhde on kaksi eri asiaa, joissa on erilaiset säännöt, enkä näe siinä mitään ristiriitaa.
 
Khimaira
Mä pidän muuten vähän ristiriitaisena asiana sitä, että joillekin seksi on vain seksiä ja sitä voi ihan hyvin harrastaa ilman tunteitakin, mutta heti kun päätyy parisuhteeseen, se kuuluukin vain siihen ja pettäminen voi aiheuttaa jopa eron vaikka kyse olisi tunteettomasta seksistä, jonka ei pitäisi vähentää tunteita siihen omaan kumppaniin.
Eli sun mielestäsi irtosuhteita harrastava ei kykene tunteelliseen seksiin, parisuhteseen vain yhden ihmisen kanssa, eikä voi ajatella että pettäminen ei kuulu parisuhteseen?

Jos sinkkuna ollessaan harrastaa irtosuhteita ( tunteeton seksi on vähän hassu nimitys, koska aina siihen jotain tunteita liittyy- ovatko ne sitten romanttisia tunteita, on eri juttu ), niin ei kai se sitä tarkoita että parisuhteessa ollessaankin niin haluaisi tehdä? Silloinhan saa sitä seksiä ( toivottavasti ) siltä kumppaniltaan. Kyllä mulle ainakin parisuhteen yksi kulmakivi on toimiva seksi- joten miksi sitä sitten lähteä hakemaan muualta?
 
  • Tykkää
Reactions: röppö
"vieras"
Eli sun mielestäsi irtosuhteita harrastava ei kykene tunteelliseen seksiin, parisuhteseen vain yhden ihmisen kanssa, eikä voi ajatella että pettäminen ei kuulu parisuhteseen?

Jos sinkkuna ollessaan harrastaa irtosuhteita ( tunteeton seksi on vähän hassu nimitys, koska aina siihen jotain tunteita liittyy- ovatko ne sitten romanttisia tunteita, on eri juttu ), niin ei kai se sitä tarkoita että parisuhteessa ollessaankin niin haluaisi tehdä? Silloinhan saa sitä seksiä ( toivottavasti ) siltä kumppaniltaan. Kyllä mulle ainakin parisuhteen yksi kulmakivi on toimiva seksi- joten miksi sitä sitten lähteä hakemaan muualta?
Entä jos kumppanisi olisi vaikka 2 kuukauden työkomennuksella, etkä näkisi häntä. Jos seksi on niin tärkeä asia elämässäsi, ja pystyt harrastamaan tunteetonta seksiä, niin harrastaisitko Pertti Putkimiehen kanssa jos siihen hyvä tilaisuus tulisi?
 
"vieras"
Vastaus on 10. Yhdeksän näistä alle 28-vuotiaana, sen jälkeen yksi ja sama. Mä olen elänyt sinkkuna lähes koko aikuiselämäni ennen tätä liittoani, enkä todellakaan ole ollut mitenkään "kevytkenkäinen". Päinvastoin olin maineessa, että multa ei saa. Enkä ole koskaan lähtenyt kenenkään täysin tuntemattoman mukaan, vaan aina kyseessä on ollut ihminen, josta olen tykännyt.
 
jataas
[QUOTE="vieras";26602898]Entä jos kumppanisi olisi vaikka 2 kuukauden työkomennuksella, etkä näkisi häntä. Jos seksi on niin tärkeä asia elämässäsi, ja pystyt harrastamaan tunteetonta seksiä, niin harrastaisitko Pertti Putkimiehen kanssa jos siihen hyvä tilaisuus tulisi?[/QUOTE]

Irtosuhteiden harrastaminen sinkkuna ei tee ihmisestä seksiaddiktia. Jotenkin nyt tuntuu, että irtoseksiin vapautuneesti suhtautuva nainen on mystisoitu täällä tunnevammaiseksi, kyltymättömäksi hirviöksi, jonka on pakko panna kaikkea mikä liikkuu ja joka ei pärjää yli vuorokautta ilman seksiä.
 
Mä pidän muuten vähän ristiriitaisena asiana sitä, että joillekin seksi on vain seksiä ja sitä voi ihan hyvin harrastaa ilman tunteitakin, mutta heti kun päätyy parisuhteeseen, se kuuluukin vain siihen ja pettäminen voi aiheuttaa jopa eron vaikka kyse olisi tunteettomasta seksistä, jonka ei pitäisi vähentää tunteita siihen omaan kumppaniin.
Siinä mitään ristiriitaa ole. Näet upean hyväkroppaisen miehen niin seksillä ole mitään tekemistä parisuhteen tai pettämisen kanssa. Se on vaan se hetki ja piste. Ja kun sä tapaat tyypin uudelleen niin tiedät mitä saat ilman sitoumusta jos sitä itse haluat ;)
 
jataas
[QUOTE="vieras";26602957]Siinä ei ole mitään hävettävää, päinvastoin!

Minä arvostan paljon enemmän sinua, kuin sellaista jolla niitä seksikumppaneita on kymmeniä, ellei satoja.[/QUOTE]

Ei ole hävettävää, ei, mutta mä taas en tajua sitä, että ihmisiä arvotetaan sen perusteella, montako seksikumppania sillä on ollut. Mulle on ihan sama onko ihminen ollut sängyssä nollan vai tuhannen ihmisen kanssa. En ole huomannut sillä olevan mitään merkitystä sen kannalta, onko ihminen tuntemisen arvoinen.
 
Ei ole hävettävää, ei, mutta mä taas en tajua sitä, että ihmisiä arvotetaan sen perusteella, montako seksikumppania sillä on ollut. Mulle on ihan sama onko ihminen ollut sängyssä nollan vai tuhannen ihmisen kanssa. En ole huomannut sillä olevan mitään merkitystä sen kannalta, onko ihminen tuntemisen arvoinen.
Eiköhän kaikki ajattele, että pakko ton olla niin ruma ettei kellekään oo kelvannut :ashamed: Ja kokeneemmat naiset on tietysti parempi, niitä miehet haluaa.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26602968:
Eiköhän kaikki ajattele, että pakko ton olla niin ruma ettei kellekään oo kelvannut :ashamed: Ja kokeneemmat naiset on tietysti parempi, niitä miehet haluaa.
en usko että kaikki niin ajattelevat. ja eikö se ole olennaista mitä itse asiasta ajattelet?

Jos naisella on ollut monta seksisuhdetta ja vakituista kumppania se ahdistaa, niin mahtaako siitä välttämättä tulla kovin pysyvää? ja taas päinvastoin..ja onko kaikesta pakko kertoa, olipa kumppaneita ollut paljon tai vähän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26602968:
Eiköhän kaikki ajattele, että pakko ton olla niin ruma ettei kellekään oo kelvannut :ashamed: Ja kokeneemmat naiset on tietysti parempi, niitä miehet haluaa.
Ei sillä seksikumppaneiden määrällä ihan hirveesti tässä elämässä oo väliä, mut asenteella kyllä on. Siinä sulla ois petrattavaa. :)
Olet oma ihana, kaunis ja fiksu itsesi ja hyvä juuri tuollaisena, sisäistä se. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26602968:
Eiköhän kaikki ajattele, että pakko ton olla niin ruma ettei kellekään oo kelvannut :ashamed: Ja kokeneemmat naiset on tietysti parempi, niitä miehet haluaa.
Ei kuule todellakaan halua, vaan juuri sen "vähänkäytetyn", usko pois.
 
Ai tarkoitus pyhittää keinot? Se, että sinä haluaisit mahdollisesti toisen lapsen, tekisi irtosuhteista sulle jotenkin hyväksyttävämpää? Onko seksi jotenkin puhtaampaa, jos tavoitteena on hedelmöittyminen?
Tuo, jos joku, on säälittävää ja moraalitonta.

Aloituksen kysymykseen: pari-kolmekymmentä, en ole laskenut.
Ei tekisi, mutta olisin valmis alistumaan lutkan tasolle saadakseni sen lapsen. Itsekunnioitukseni taso toki alentuisi huomattavasti, mutta kolmevitosena, yksilapsisena sinkkuna ei varmaan enää kauheasti kiinnostaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26603265:
Lutkan tasolle?
Sun mielestä naiset jotka ovat harrasteneet seksiä useamman,kuin yhden miehen kanssa ovat lutkia?
Ei, mun mielestä naiset jotka on harrastanu seksiä yli 10 miehen kanssa on lutkia :) Ja mä todennäköisesti tekisin niin, ellei nyt säkä kävis ja pamahtaisin ekasta raskaaks. Tai jos sattuis joku vakipano löytyyn, jonka vois raskaaks tullessa mäkeen viskata.
 

Yhteistyössä