Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja Kunnollinen kysyy
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nainen";26635284]kuinka monen miehet / naiset tietää miten monta seksikumppania teillä on ollut? puhutaanko näistä asioista parisuhteissa? mielenkiinnosta vaan kysyn.[/QUOTE]

Minä tiedän mieheni ja mies tietää minun. Tosin minusta se nyt ei ole mikään pakko tietää edes.
 
ei meillä...
[QUOTE="nainen";26635284]kuinka monen miehet / naiset tietää miten monta seksikumppania teillä on ollut? puhutaanko näistä asioista parisuhteissa? mielenkiinnosta vaan kysyn.[/QUOTE]


Ei meillä ole keskusteltu tästä aiheesta, koska mielestäni se ei ole oleellista. Oleellisinta on se, että nyt omistaudumme vain toisillemme, eikä meidän tarvitse vilkuilla muita.
 
Rähinä-Reetta
[QUOTE="nainen";26635284]kuinka monen miehet / naiset tietää miten monta seksikumppania teillä on ollut? puhutaanko näistä asioista parisuhteissa? mielenkiinnosta vaan kysyn.[/QUOTE]

Tiedetään. On puhuttu.
 
sopivasti
Noin kuuden kanssa. Se on ihan ok määrä, ei ole mitään tunnontuskia edellisistä suhteista ja känniskoiluista. Olen muutamaa kokemusta rikkaampi - kaikki ei ollut kovin hohdokkaita, mutta niille voi nauraa jälkeenpäin :)
 
lucifer
[QUOTE="nainen";26635284]kuinka monen miehet / naiset tietää miten monta seksikumppania teillä on ollut? puhutaanko näistä asioista parisuhteissa? mielenkiinnosta vaan kysyn.[/QUOTE]

minä tiedä mieheni naiset ja tunnen aika monta heistä ja joidenkin kanssa ollaan jopa perheystäviä. ja mies tietää että on ensimmäiseni. asiasta juteltiin joskus alkuaikoina.
 

Yhteistyössä