Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja Kunnollinen kysyy
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minna";26602415]Taas tuo typerä oletus, että jos nainen on pannut enemmän kuin yhden kanssa niin jakaa jokaiselle vastaantulijalle.[/QUOTE]

Sanoin aiemmassa ketjussa, että oma rajani menee 10nessä koko elämän aikana ja 5 alle 20 vuotiaana.
 
"vieras"
Yksi liikaa. Mielestäni oma ihanteeni on yksi, tosin jos joskus eroamme miehestäni, saatan joutua unelmieni eteen "jakamaan pillua ympäri kylää" sillä en halua jäädä yhden lapsen äidiksi enkä usko että näin hyviä miehiä löytyy jatkossa :]
Okei, sä oot kyllä jotenkin ihan sekaisin. :O

Hei, mä haluun vaihtaa.. Laitoin siihen sekopäisin palstalainen- galluppiin Akaatin,mut vaihdan sen nyt tähän tyyppiin.
 
"Minna"
Sanoin aiemmassa ketjussa, että oma rajani menee 10nessä koko elämän aikana ja 5 alle 20 vuotiaana.
No se on sun ongelma.

Mua vituttaa tuollainen toisten tekemisten arvostelu ja haukkuminen jakorasioiksi ja kaikille jakaviksi. Huomaa, että sulla on todellisuudentaju pahasti hukassa tässäkin asiassa. Et näe mitään muuta kuin kaksi ääripäätä ja mitään sillä välillä ei ole olemassa. Säälittävää.
 
[QUOTE="Minna";26602463]No se on sun ongelma.

Mua vituttaa tuollainen toisten tekemisten arvostelu ja haukkuminen jakorasioiksi ja kaikille jakaviksi. Huomaa, että sulla on todellisuudentaju pahasti hukassa tässäkin asiassa. Et näe mitään muuta kuin kaksi ääripäätä ja mitään sillä välillä ei ole olemassa. Säälittävää.[/QUOTE]

Se on mun oma mielipiteeni. Se että sua vituttaa, ei kiinnosta mua sitten tippaakaan. Jatka sä paneskelua ja mä jatkan tuomitsemista ja kaikki on tyytyväisiä.
 
[QUOTE="vieras";26602462]Okei, sä oot kyllä jotenkin ihan sekaisin. :O

Hei, mä haluun vaihtaa.. Laitoin siihen sekopäisin palstalainen- galluppiin Akaatin,mut vaihdan sen nyt tähän tyyppiin.[/QUOTE]

Mä vaan pidän mun moraalisia arvojani vähän korkeammalla :D En suostu alentaan niitä ennekuin oon +35 ja epätoivoinen.
 
n:n
hmm. 40-50 luulisin. enpä ole laskenut. nyt olen naimisissa joten ei tarvitse "etsiä" merkityksetöntä seksiä. sitähän se on. ei seksiin tarvita parisuhdetta, ihmiset ovat liian tunteellisia. yhden illan jutut on ok niin kauan kun on sinkku.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
"Minna"
Se on mun oma mielipiteeni. Se että sua vituttaa, ei kiinnosta mua sitten tippaakaan. Jatka sä paneskelua ja mä jatkan tuomitsemista ja kaikki on tyytyväisiä.
Ehkä sun kannattaisi panna vähän enemmän niin et olisi tuollainen niuhottaja ja muiden tekemisten arvostelija. Et vaikuta kovin tyytyväiseltä seksielämääsi.

Miksi ihmeessä pitäisi kenenkään ihmisen seksielämää tuomita koska eihän se muille kuulu? Miksi jotkut näkevät noin suurtaa vaivaa toisten panemisista? Tuleeko teille parempi mieli kun pääsette moralisoimaan ja osoittamaan tuomitsevasti sormellanne? Luuletteko olevanne jotenkin parempia ihmisiä te tuomitsijat? Miksi muka olisitte?
 
Miksi se ketään kiinnostaisi? Ketä tasapainoista omaan elämäänsä tyytyväistä ihmistä oikeesti kiinnostaa muiden seksikumppanien määrä?
Tai edes omien seksikumppanien MÄÄRÄ? Mitäs helvettiä sillä tiedolla on väliä millekään?

Mulle seksissä ainakin painaa muut asiat hieman enemmän kuin kumppanien määrä, muistelen seksielämästäni jälkeenpäin aivan muita asioita kuin kumppanien lukumäärää.
 
jang
[QUOTE="Minna";26602492]Ehkä sun kannattaisi panna vähän enemmän niin et olisi tuollainen niuhottaja ja muiden tekemisten arvostelija. Et vaikuta kovin tyytyväiseltä seksielämääsi.

Miksi ihmeessä pitäisi kenenkään ihmisen seksielämää tuomita koska eihän se muille kuulu? Miksi jotkut näkevät noin suurtaa vaivaa toisten panemisista? Tuleeko teille parempi mieli kun pääsette moralisoimaan ja osoittamaan tuomitsevasti sormellanne? Luuletteko olevanne jotenkin parempia ihmisiä te tuomitsijat? Miksi muka olisitte?[/QUOTE]


Niitä ketuttaa kun on jäänyt lähiaikoina panot saamatta, siitä se johtuu. En itse pidä sitä leuhkittavana asiana, että naisihmisenä olen maannut useampien miesten kanssa kuin mitä numeroina ikää löytyy. Mutta en myöskään koe, että olisin tehnyt mitään väärääkään. Olen vain ihminen, jolla on ehkä (?) normaalia korkeampi seksivietti. Ei se tarkoita, että olisin jotenkin huonompi kuin joku, joka vaikka säästää itseään avioliittoa varten. Itse en olisi voinut kuvitellakaan meneväni naimisiin miehen kanssa, joka ei tiedä mitä seksi on.
 
[QUOTE="vieras";26602529]Voisiko joku selittää miksi naisilla on yleensä noin helvetin paljon seksikumppaneita? Miehillä on muto-osia naisten luvuista.[/QUOTE]

Vuosien seurustelun jälkeen, sitä kaipas jotain muuta. Mulla on ollut jonkun verran semmosii vakipano viristyksiä. Mutta on noita yhden illan juttujakin ollut. Mä tykkään seksistä. Noista mun kumppaneista on hitusen alle 10 naisia. Nii ja sit mä en oikeen oo koskaan lämmenny runkkaamiselle (yhdessä vaiheessa elinkin niin että miehet oli sitä varten) :popcorn:
 
jnsdkjnvd
[QUOTE="vieras";26602529]Voisiko joku selittää miksi naisilla on yleensä noin helvetin paljon seksikumppaneita? Miehillä on muto-osia naisten luvuista.[/QUOTE]


Oikeasti en usko, että sillä sukupuolella on mitään väliä kun puhutaan miten paljon ihmiset seksiä harrastavat. Ne harrastavat, jotka sitä saavat. Kaikki eivät seksiä saa, eivät edes sääliseksiä. Jos on ruma kuin petolintu puhumattakaan jos ei osaa lähestyä toista sukupuolta edustavaa henkilöä, voi olla että niitä vapaaehtoisia seksikumppaneita saa odottaa - ainakin siihen asti että joku samanlainen ilmestyy eteen.
 
[QUOTE="Minna";26602492]Ehkä sun kannattaisi panna vähän enemmän niin et olisi tuollainen niuhottaja ja muiden tekemisten arvostelija. Et vaikuta kovin tyytyväiseltä seksielämääsi.

Miksi ihmeessä pitäisi kenenkään ihmisen seksielämää tuomita koska eihän se muille kuulu? Miksi jotkut näkevät noin suurtaa vaivaa toisten panemisista? Tuleeko teille parempi mieli kun pääsette moralisoimaan ja osoittamaan tuomitsevasti sormellanne? Luuletteko olevanne jotenkin parempia ihmisiä te tuomitsijat? Miksi muka olisitte?[/QUOTE]

Tietenkin tulee ja myös kaiken kiukun lukeminen on suurta huvia. Miksi muuten kukaan palstailisikaan?

Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.
 
"vieras"
Tietenkin tulee ja myös kaiken kiukun lukeminen on suurta huvia. Miksi muuten kukaan palstailisikaan?

Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.
Taitaa olla kohtapuoliin sinunkin miehesi tutkimus valmis? :D
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
kerro
Tietenkin tulee ja myös kaiken kiukun lukeminen on suurta huvia. Miksi muuten kukaan palstailisikaan?

Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.
Kerro miksi sinun ihanteesi seksikumppanien määrästä on jotenkin "oikeampi" kuin jonkun toisen?

"2, mielestäni liikaa. En tykkää kyläpyöräillä, ajatuskin etoo. Tosin en koe niin kovaa tarvetta panettua sinkkunakaan, että jakaisin itseäni jokaiselle vastaantulijalle." Koet siis olevasi jotenkin parempi kuin joku, joka on sattunut harrastamaan useamman kanssa seksiä kuin sinä. Voivoi, oletpa oikeasti köyhä mieleltäsi.
 
Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.
Mä olen suht monta miestä kaatanut, tai miksikä sitä nyt sitten sanotaankaan. Kuitenkin mun moraalikäsitykset on oikeasti korkeat. Tähän päivään mennessä pettänyt ketään. Kun mä olen ollut sinkku niin... ja jos mä olen saanut tietää että mies on varattu mä olen käskenyt sen mennä sinne minne se kuuluukin mikä on jossain ihan muualla kun mun luona.
 

Yhteistyössä