Okei, sä oot kyllä jotenkin ihan sekaisin. :OYksi liikaa. Mielestäni oma ihanteeni on yksi, tosin jos joskus eroamme miehestäni, saatan joutua unelmieni eteen "jakamaan pillua ympäri kylää" sillä en halua jäädä yhden lapsen äidiksi enkä usko että näin hyviä miehiä löytyy jatkossa :]
No se on sun ongelma.Sanoin aiemmassa ketjussa, että oma rajani menee 10nessä koko elämän aikana ja 5 alle 20 vuotiaana.
Mä en ole koskaan tavannut tuomitsevaa ihmistä joka olisi tyytyväinen.Se on mun oma mielipiteeni. Se että sua vituttaa, ei kiinnosta mua sitten tippaakaan. Jatka sä paneskelua ja mä jatkan tuomitsemista ja kaikki on tyytyväisiä.
Ehkä sun kannattaisi panna vähän enemmän niin et olisi tuollainen niuhottaja ja muiden tekemisten arvostelija. Et vaikuta kovin tyytyväiseltä seksielämääsi.Se on mun oma mielipiteeni. Se että sua vituttaa, ei kiinnosta mua sitten tippaakaan. Jatka sä paneskelua ja mä jatkan tuomitsemista ja kaikki on tyytyväisiä.
Makaamiseksi tietääkseni lasketaan ihan itse yhdyntä, ei koskettelu eikä oraaliseksi.Mä olen aina miettinyt, että mitä tuohon makaamiseen lasketaan. Kaikki oraaliseksistä ja käsitouhuista yhdyntään, vai? Vaiko vaan yhdynnät?
Mä käsitän et makaaminen=yhdyntä. Seksin harrastaminen sit taas on laajempi käsite.Mä olen aina miettinyt, että mitä tuohon makaamiseen lasketaan. Kaikki oraaliseksistä ja käsitouhuista yhdyntään, vai? Vaiko vaan yhdynnät?
Eli jos kysytään seksikumppaneiden määrää, niin sitten lasketaan kaikki ja jos kysytään monenko kanssa on maannut, niin sitten vaan yhdynnät. Tai siis kumppanit, huh jos pitäis vielä yhdyntäkerrat laskea .Mä käsitän et makaaminen=yhdyntä. Seksin harrastaminen sit taas on laajempi käsite.
Näin mun mielestä siis.
Taitaa olla kohtapuoliin sinunkin miehesi tutkimus valmis?Tietenkin tulee ja myös kaiken kiukun lukeminen on suurta huvia. Miksi muuten kukaan palstailisikaan?
Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.
Kerro miksi sinun ihanteesi seksikumppanien määrästä on jotenkin "oikeampi" kuin jonkun toisen?Tietenkin tulee ja myös kaiken kiukun lukeminen on suurta huvia. Miksi muuten kukaan palstailisikaan?
Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.
Mä olen suht monta miestä kaatanut, tai miksikä sitä nyt sitten sanotaankaan. Kuitenkin mun moraalikäsitykset on oikeasti korkeat. Tähän päivään mennessä pettänyt ketään. Kun mä olen ollut sinkku niin... ja jos mä olen saanut tietää että mies on varattu mä olen käskenyt sen mennä sinne minne se kuuluukin mikä on jossain ihan muualla kun mun luona.Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.