Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja Kunnollinen kysyy
  • Ensimmäinen viesti
Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.
Jaa, no mun mielestä yksiavioisuus on nykyihmisen keksintöa, tässä "omistushysteriassa" halutaan omistaa ihmisetkin...
 
reality
Ainiin ja tosiaan - tuo että jos nainen harrastaa seksiä useamman kuin miehen kanssa, kuin mitä yhteen käteen sormia riittää jakaa hän automaattisesti itseään jokaiselle vastaantulijalle. Ai että on mukavaa lukea kun nämä elämäänsä kyllästyneet tuomitsevat muut, erilailla elävät. Anahan joku sen olettamuksen heittää ilmaan, että vain toinen tapa on oikea tapa toimia. Oikeasti et ole yhtään sen parempi naisena / kumppanina, vaikka miehesi olisikin elämäsi ainoa seksikumppani, haluat vain syystä tai toisesta uskotella itsellesi niin.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Oikeasti en usko, että sillä sukupuolella on mitään väliä kun puhutaan miten paljon ihmiset seksiä harrastavat. Ne harrastavat, jotka sitä saavat. Kaikki eivät seksiä saa, eivät edes sääliseksiä. Jos on ruma kuin petolintu puhumattakaan jos ei osaa lähestyä toista sukupuolta edustavaa henkilöä, voi olla että niitä vapaaehtoisia seksikumppaneita saa odottaa - ainakin siihen asti että joku samanlainen ilmestyy eteen.
Hyvä vitsi. Lähes jokainen nainen saa niin paljon seksiä kuin haluaa.
 
seksintäyteinen elämä
en vaan oikeasti ymmärrä, miksi se on joillekin ihmisille niin suuri haloo jos jonkun toisen seksielämä on ennen vakituista kumppania ollutkin ehkä "normaalia" vilkkaampaa? ja kuka senkin oikeasti määrittelee, ei kukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
"vieras"
Suuri suomalainen seksikysely paljastaa yllättäviä tietoja suomalaisten seksipartnereiden määrästä.
Tohtori.fi:n mukaan suurimmalla osalla suomalaisista on ollut elämänsä aikana alle 10 seksipartneria. Kyselyn on tehnyt Terve.fi –hyvinvointimedia.

Yllättävää seksikyselyssä oli se, että tuloksien perusteella naisilla oli ollut enemmän seksikumppaneita kuin miehillä. Siinä missä miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10.

Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa, vaikkakaan erot eivät olleet kovin suuria. Ainoastaan yli 50 ihmisen kanssa seksiä harrastaneista enemmistö oli miehiä.

Prosentuaalisesti eniten seksikumppaneita kyselyssä paljastui olleen keski-ikäisillä, 41-49-vuotiailla, miehillä ja naisilla. Heistä peräti yli puolilla (54 %) seksipartnerien määrä oli vähintään 10. Tästä ikäryhmästä löytyi myös eniten niitä, joilla sänkykumppaneita elämän aikana oli kerääntynyt yli 50.

41-49-vuotiaiden jälkeen eniten seksikumppaneita oli ollut yllättäen 61-70-vuotiailla. Niin ikään heistä yli puolilla (52 %) oli ollut seksiä yli 10 partnerin kanssa. Näiden kahden ikäryhmän jälkeen Seksikyselyssä tulivat seksikumppanien määrän suhteen 31-40- ja 50-60-vuotiaat. Heistä 46 prosentilla oli ollut vähintään 10 seksipartneria elämän aikana.

Suuren suomalaiseen seksikyselyyn vastasi lähes 1410 suomalaista.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288392763993.html
 
Tietenkin tulee ja myös kaiken kiukun lukeminen on suurta huvia. Miksi muuten kukaan palstailisikaan?

Ylipäätään ihmisten moraalikäsitykset ovat nykyään niin alhaisia, ettei oikein mitään voi ihmetellä. Kaiken täytyy nykyään olla hyväksyttävää ja jos jotakin itse arvostelee tai ei ole samaa mieltä, on automaattisesti väärässä.
Mä en ymmärrä sitä numeron tuijottamista. Mä toivoisin kyllä itsekin, että mulla olisi elämäni aikana vain yksi kumppani, mutta tärkeämpää mulle on, että seksissä on joka kerta tunteita mukana. Mua etoo etenkin se ajatus, että toista ihmistä käytetään vähän kuin "itsetyydytyksen välineenä", kuten joku vihjaisi. Silloin, kun ei tunneta edes himoa sitä toista kohtaan. Vierastan toisen ihmisen esineellistämistä. Ihmissuhteet eivät ole mulle kertakäyttötavaraa. Jos kuitenkin kumpikin "käyttää" toista eivätkä kärsi siitä ja suojautuvat niin ei ole mun ongelma.
 
Viimeksi muokattu:
alapää
Hyvä vitsi. Lähes jokainen nainen saa niin paljon seksiä kuin haluaa.
Mihinhän tietoon perustat tämän väitteen?

Sillä ei todellakaan ole mitään merkitystä kumman sukupuolen edustajasta on kyse, seksiä saa se joka ensinäkin sitä osaa "hakea". Ei kukaan tule kadulla vastaan ja sano että pannaanko. Ihmisen sosiaaliset taidot ja ulkonäkö todellakin ovat - ainakin satunnaisten seksikumppanien keskuudessa se suurin tekijä sukupuoleen katsomatta. Kyllä jos on oikein hyvännäköinen, komea ja hyvävartaloinen mies tarjolla ja osaa "tarjota" itseään, aivan varmasti ei lähde ilman seuralaista kotiin. Sama pätee naisiin toki, muttei läheskään kaikki naiset osaa tuoda parhaita puolia itsestään esille.
 
"Yllättävää seksikyselyssä oli se, että tuloksien perusteella naisilla oli ollut enemmän seksikumppaneita kuin miehillä"

Miten niin yllättävää? Lähes nainen kuin nainen saa esim. baarista miehen matkaansa, miehet ei läheskään yhtä helposti.
 
[QUOTE="vieras";26602731]Tämä kertookin jo sinun arvomaailmastasi kaiken.[/QUOTE]

Juu, varmasti yks lause kertookin mun arvomaailmasta paljon sulle :D No elämä on opettanu. Osin vähän "Siperiakin". Aina en ole käyttäytynyt viisaimmalla mahdollisella tavalla, mutta olen sinut asioiden kanssa. Osaan antaa myös itselleni anteeksi. Enkä ryve itsesäälissä nuoruuden hölmöilyjen takia.

Se että pidän yksiavioisuutta nykyihmisen keksintönä, ei tarkoita sitä ettenkö pystyisi elämään standardien mukaan...
 
"vieras"
"Elämänsä aika suomalaisella naisella on noin kymmenen seksikumppania. Vielä 70-luvulla keskiarvo oli 2,6 kumppania. Vuonna 2007 keskiluku oli viisi eli joka toisella naisella oli viisi kumppania tai vähemmän ja joka toisella tätä enemmän."

http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/sopivasti-seksikumppaneita
 
hmmmhmh
Arvon "vieras" tämä hieno tutkimustuloksesi, jonka jostain kaivoit tähän esiin, ei kerro puhutaanko tässä ihmisistä jotka ovat olleet pitkissä parisuhteissa. Jos ihminen on elänyt niin, että lähes kaikki hänen seksikumppaninsa koostuvat niistä ihmisistä, joiden kanssa hän on ollut parisuhteessa, ei ole sama asia kuin se että kyselyyn vastaa joku joka on ollut lähes koko elämänsä ajan sinkkuna ja harrastanut yhden illan seksisuhteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alapää;26602747:
Mihinhän tietoon perustat tämän väitteen?

Sillä ei todellakaan ole mitään merkitystä kumman sukupuolen edustajasta on kyse, seksiä saa se joka ensinäkin sitä osaa "hakea". Ei kukaan tule kadulla vastaan ja sano että pannaanko. Ihmisen sosiaaliset taidot ja ulkonäkö todellakin ovat - ainakin satunnaisten seksikumppanien keskuudessa se suurin tekijä sukupuoleen katsomatta. Kyllä jos on oikein hyvännäköinen, komea ja hyvävartaloinen mies tarjolla ja osaa "tarjota" itseään, aivan varmasti ei lähde ilman seuralaista kotiin. Sama pätee naisiin toki, muttei läheskään kaikki naiset osaa tuoda parhaita puolia itsestään esille.
Jos menee baariin niin siellä suurin osa naisista saa kuulla vaikka minkälaisia ehdotteluita läpi yön. Etenkin valomerkin jälkeen moni mies lähtisi jo lähes naisen kuin naisen matkaan. Se on täysin tiedossa oleva ja tutkittu asia, että pieni miesten vähemmistö harrastaa irtosuhteita suuren naisjoukon kanssa. Juuri ne parhaimman näköiset ja suurimman statuksen omaavat miehet.
 
"vieras"
Arvon "vieras" tämä hieno tutkimustuloksesi, jonka jostain kaivoit tähän esiin, ei kerro puhutaanko tässä ihmisistä jotka ovat olleet pitkissä parisuhteissa. Jos ihminen on elänyt niin, että lähes kaikki hänen seksikumppaninsa koostuvat niistä ihmisistä, joiden kanssa hän on ollut parisuhteessa, ei ole sama asia kuin se että kyselyyn vastaa joku joka on ollut lähes koko elämänsä ajan sinkkuna ja harrastanut yhden illan seksisuhteita.
Siiinä on 1410 suomalaisisen ihmisen tarina, eiköhän siitä sakista löydy ääripäätä suuntaan jos toiseenkin.
 
Arvon "vieras" tämä hieno tutkimustuloksesi, jonka jostain kaivoit tähän esiin, ei kerro puhutaanko tässä ihmisistä jotka ovat olleet pitkissä parisuhteissa. Jos ihminen on elänyt niin, että lähes kaikki hänen seksikumppaninsa koostuvat niistä ihmisistä, joiden kanssa hän on ollut parisuhteessa, ei ole sama asia kuin se että kyselyyn vastaa joku joka on ollut lähes koko elämänsä ajan sinkkuna ja harrastanut yhden illan seksisuhteita.
No en mä oikeen tiedä... Nähty sekin ihmistyyppi joka ei vaan osaa olla yksin. Sit ollaan parisuhteessa joka "perhanan panon" kanssa. Se kuukaus tai kaks, ettei ny vaan tarvi harrastaa irtoseksiä...
 
Ei ihan niinkään. Kyse on erilaisista lisääntymisstrategioista. Ihmiset ovat eläneet monilla eri tavoilla eri aikoina ja alueilla.
Yeah beibe, I know! Uskollisuus on silti käsittääkseni sangen tuore tapa. Mut enpä ala väitteleekään. Itelläni ku ei niin hirveen montaa vuosikymmentä oo tota elämänkokemusta. Tai en ainakaan tiedosta entisiä elämiäni (vielä?).
 

Yhteistyössä