Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja Kunnollinen kysyy
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Nyt on mun aika poistua...

Mä en oikeasti enää jaksa kun täällä taas paasaa seksistä se palstan AINOA ihminen joka sitä ei ole harrastanut..

Ja vielä monettako iltaa putkeen.

Hyvää yötä!
 
No en mä oikeen tiedä... Nähty sekin ihmistyyppi joka ei vaan osaa olla yksin. Sit ollaan parisuhteessa joka "perhanan panon" kanssa. Se kuukaus tai kaks, ettei ny vaan tarvi harrastaa irtoseksiä...
Kyllä irtosuhteiden jatkuva harrastaminenkin voi kertoa läheisriippuvuudesta yhtä lailla kuin parisuhteesta toiseen hyppääminen. Täytyy taas korostaa, että VOI.
 
kjehkjeh
No en mä oikeen tiedä... Nähty sekin ihmistyyppi joka ei vaan osaa olla yksin. Sit ollaan parisuhteessa joka "perhanan panon" kanssa. Se kuukaus tai kaks, ettei ny vaan tarvi harrastaa irtoseksiä...
Niinpä niin. Itse olen oppinut ajan myötä ajattelemaan irtosuhteet pelkästään sen sananmukaisessa merkityksessä. Joistakin irtosuhteista on saattanut kehkeytyä "vakipanoja", ei siinäkään kai mitään vikaa ole. Mutta siitä on seurustelu kaukana. Mutta niin siis näistä asioistahan ei saisi puhua, kun olen nainen. Olenhan nyt hirveä itseni jakaja :) Voivoi sentään.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
[QUOTE="vieras";26602800]Nyt on mun aika poistua...

Mä en oikeasti enää jaksa kun täällä taas paasaa seksistä se palstan AINOA ihminen joka sitä ei ole harrastanut..

Ja vielä monettako iltaa putkeen.

Hyvää yötä![/QUOTE]

Öitä! :hug:
 
"vieras"
Jos menee baariin niin siellä suurin osa naisista saa kuulla vaikka minkälaisia ehdotteluita läpi yön. Etenkin valomerkin jälkeen moni mies lähtisi jo lähes naisen kuin naisen matkaan. Se on täysin tiedossa oleva ja tutkittu asia, että pieni miesten vähemmistö harrastaa irtosuhteita suuren naisjoukon kanssa. Juuri ne parhaimman näköiset ja suurimman statuksen omaavat miehet.
Enpä olisi arvannut että Tytsi diggaa Henry Laasasta :D
 
[QUOTE="vieras";26602823]Olis kiva tietää se että onko kevytkenkäiset ihmiset valmiimpia pettämään parisuhteessa.[/QUOTE]

Mä uskon, että on. Keskimäärin siis. Aika loogista, että ihminen, joka ei harrasta irtosuhteita sinkkuna, ei harrasta niitä yleensä parisuhteessakaan. Ei seksikumppanien suuri määrä tietenkään tarkoita, että ihminen olisi pettäjätyyppiä, mutta varmaan helpommin pettää kuin sellainen, jolla ei ole tarvetta harrastaa seksiä useiden ihmisten kanssa ja jotka eivät pidä tunteettomasta seksistä.
 
"hupsis"
No en mä oikeen tiedä... Nähty sekin ihmistyyppi joka ei vaan osaa olla yksin. Sit ollaan parisuhteessa joka "perhanan panon" kanssa. Se kuukaus tai kaks, ettei ny vaan tarvi harrastaa irtoseksiä...
Ehkä sun tuttavas on sellainen yksinolokyvytön moralisti, mutta pakkoko sen perusteella on tuomita koko yritys tutkia mahdollisimman monta mahdollisuutta kunnes siinä suhteessa takaseinä tulee vastaan. Eiköhän se iän myötä selviä nopeastikin.

Kun kuitenkin aika moni etsii ihan tositarkoituksella sitten kuitenkin.
 
Kyllä irtosuhteiden jatkuva harrastaminenkin voi kertoa läheisriippuvuudesta yhtä lailla kuin parisuhteesta toiseen hyppääminen. Täytyy taas korostaa, että VOI.
Kaikkeehan tässä elämässä voi tapahtua. En mä tiiä mitä sit on jatkuva harrastaminen... Jos 6 vuoden aikana on ollu jokusen kymmenen tyypin kanssa niin ei se minun mielestä kerro mitään. Jos nyt ruvataan laskee vaiks niin et 10 panoo per vuos. Ei se musta mitenkään päätä huimaavaa, alvariinsa sängystä sänkyyn hyppäämistä ole.
 
ndjkn
[QUOTE="vieras";26602823]Olis kiva tietää se että onko kevytkenkäiset ihmiset valmiimpia pettämään parisuhteessa.[/QUOTE]


En kutsuisi itseäni "kevytkenkäiseksi", mutta kyllä, minulla kai on ikääni nähden melko paljon seksikumppaneita (nämä molemmat numerot pysyköön salassa, jottei herkimmät lukijat menetä yöuniaan), olen uskollinen kumppani aviomiehelleni. Se, että jos on hypännyt aiemmin elämässään sänkyyn jos toiseenkin ei todellakaan tarkoita että olisi vakituiselle kumppanilleen yhtään sen uskottomampi kuin joku muukaan. Eri asia on tyydyttääkö vakituinen kumppani puolisonsa seksuaaliset tarpeet? Tämä on kai se yksi suurimmista syistä pettämiselle. Onneksi joillakin seksielämä sujuu parisuhteessaa / avioliitossakin tarpeeksi hyvin, eikä se papin aamen / sitoutuminen ole tappanut haluja.
 
jataas
Yksi liikaa. Mielestäni oma ihanteeni on yksi, tosin jos joskus eroamme miehestäni, saatan joutua unelmieni eteen "jakamaan pillua ympäri kylää" sillä en halua jäädä yhden lapsen äidiksi enkä usko että näin hyviä miehiä löytyy jatkossa :]
Ai tarkoitus pyhittää keinot? Se, että sinä haluaisit mahdollisesti toisen lapsen, tekisi irtosuhteista sulle jotenkin hyväksyttävämpää? Onko seksi jotenkin puhtaampaa, jos tavoitteena on hedelmöittyminen?
Tuo, jos joku, on säälittävää ja moraalitonta.

Aloituksen kysymykseen: pari-kolmekymmentä, en ole laskenut.
 
[QUOTE="vieras";26602784]Pienehkö "panomiesten" kerho kierrättää suomen naisia kuin kiertopalkintoja konsanaan.[/QUOTE]

Suomen kaikkia naisia siis? Oho. :D
Miksi tuota ei voi muuten ajatella niin päin, että kaikki suomalaiset naiset painavat niitä samoja äijiä? Et ne äijät antaa kaikille?
 
[QUOTE="vieras";26602823]Olis kiva tietää se että onko kevytkenkäiset ihmiset valmiimpia pettämään parisuhteessa.[/QUOTE]

Mun kohdalla ei.

Mutta musta tuntuu,että uskottomuus parisuhteessa ajooi mut eron jälkeen osittain harrastamaan yhden yön juttuja.
 
pollypop
Voi hyvinkin olla juuri päinvastoin. Se, joka aiemmin ottikin vähän rauhallisemmin seksielämänsä suhteen, eli hillitysti, ei harrastanut irtosuhteita, voikin pidemmässä suhteessa haluta kokeilla uusia asioita - uusia tilanteita ja ihmisiä. Miksi? Siksi, kun ei ole ennen kokenut esim. niinkin yksinkertaista asiaa kuin seksiä täysin ventovieraan ihmisen kanssa. Kun sitten taas joku, joka on jo kokeillut monenlaisia asioita monenlaisten eri ihmisten kanssa, voi hyvinkin olla valmis asettumaan aloilleen ja keskittyä hemmottelemaan vain sitä omaa rakastaan, eikä haaveilekaan enää muista. Mistä näitä tietää.
 
"vieras"
Monen "kevytkenkäisen" mielestä seksillä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä, seksi on vain seksiä. Minun mielestä tämä voi olla yksi osatekijä siihen että pettää parisuhteessa, jos seksi on seksiä eikä siihen liity tunteita. "Naimpa vähän tuotaa Pekkaa, kun on tuossa lähellä ja panettaa, vaikka rakastankin Mattia, sehän on herranen aika vain seksiä."
 
"hupsis"
[QUOTE="vieras";26602860]Nainen ei ota, se antaa. Aika loogista, kunhan vain kiusaat vähän aikaa aivosolujasi.[/QUOTE]

Jaa miten niin? Mies antaa sekä melaa että sen mitä sieltä tulee, jos näitä kumikammotilastoja on uskominen. Mekko ottaa.

Vai hä?
 
[QUOTE="vieras";26602860]Nainen ei ota, se antaa. Aika loogista, kunhan vain kiusaat vähän aikaa aivosolujasi.[/QUOTE]

Riippuu tapauksesta, kaikki ei mee aina stereotypioiden mukaan. :rolleyes:
Sitten on vielä sellastakin seksiä, ettei kumpikaan osapuoli ole ottava tai antava, vaan kumpikin saa tasapuolisesti...
Palstallahan tosin taitaa olla vain sitä yhdenlaista seksiä, eli mies vonkaa ja lopulta nainen suostuu, itse aktissa nainen makaa hiljaa haarat levällään ja mies panee. Ainakin sellaisen kuvan näistä jutuista saa, kun kuulemma naiset vaan "levittelee haarojaan" ja miehet "panee". :rolleyes:
 
[QUOTE="vieras";26602872]Monen "kevytkenkäisen" mielestä seksillä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä, seksi on vain seksiä. Minun mielestä tämä voi olla yksi osatekijä siihen että pettää parisuhteessa, jos seksi on seksiä eikä siihen liity tunteita. "Naimpa vähän tuotaa Pekkaa, kun on tuossa lähellä ja panettaa, vaikka rakastankin Mattia, sehän on herranen aika vain seksiä."[/QUOTE]

Mä pidän muuten vähän ristiriitaisena asiana sitä, että joillekin seksi on vain seksiä ja sitä voi ihan hyvin harrastaa ilman tunteitakin, mutta heti kun päätyy parisuhteeseen, se kuuluukin vain siihen ja pettäminen voi aiheuttaa jopa eron vaikka kyse olisi tunteettomasta seksistä, jonka ei pitäisi vähentää tunteita siihen omaan kumppaniin.
 

Yhteistyössä