mrsCullen Aktiivinen jäsen 22.06.2005 5 194 0 36 29.12.2008 #1 Tuo on sitten niin hyvää! Saatiin jouluna herkkukorissa, ja kävin sitten eilen kattomassa että mitä tuommonen maksaa ( että pitää varmaan käydä lisää ostamassa..) 7,50?! 150g:n paketti! Ootellaan siis ens joulua :xmas:
Tuo on sitten niin hyvää! Saatiin jouluna herkkukorissa, ja kävin sitten eilen kattomassa että mitä tuommonen maksaa ( että pitää varmaan käydä lisää ostamassa..) 7,50?! 150g:n paketti! Ootellaan siis ens joulua :xmas: