MOKO:n Tiramisukahvi :p

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mrsCullen

Aktiivinen jäsen
22.06.2005
5 194
0
36
Tuo on sitten niin hyvää! :p Saatiin jouluna herkkukorissa, ja kävin sitten eilen kattomassa että mitä tuommonen maksaa ( että pitää varmaan käydä lisää ostamassa..) 7,50?! :o 150g:n paketti! Ootellaan siis ens joulua :xmas:
 

Yhteistyössä