Neuvola takana, lähete lähtee *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Käytettiin lapset neuvolassa, jännitti tuo esikoinen että mitä sanovat.

Kuopus ei edelleenkään ole ees 80cm, lähelle kyllä 79,3cm.Ja vähän päälle 10kg, meijän pieni. Tasasesti kasvaa kuitenkin.

Esikko taas, 27kg ja 113,5cm. Painonnousu tasaantunut ja terkka sanoi että varmasti tuosta hoikistuu kuhan pituutta tulee lisää.
Terkka ja lääkäri kyselivät ja testasivat esikkoa, teki tehtäviä jne. ja nyt lähtee sitten lähete lasten neurologille.
Saatiin onneks puhuttua kaikki jutut mitä meinattiin, ja nyt sitten vaan ootellaan mitä seuraavaksi.
On aika helpottunu olo, että juttua aletaan tutkimaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
Hyvä juttu! Onhan teillä aika pieni ja aika iso lapsi.

Mitä epäilette neurologian puolella?

Esikoinen on tosi vilkas tapaus, puheterapiassa käyty puheen epäselvyyden takia..niitä kai ne miettivät.
 

Yhteistyössä