Apua, suklaa ei maistu enää hyvälle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Besserwisser

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
4 671
0
36
Mä jäin jouluna sokerikoukkuun ja taisin ruikuttaa asiasta täälläkin ainakin yhden ketjullisen verran.

Pidin sitten pidemmän suklaatauon sen joulumässäilyn vastapainoksi ja kävin vasta tänään ostamassa Lidlin suklaata (sitä valkoista, jossa on pähkinää ). Odotin, että saatiin lapset nukkumaan ja Saw 5:n pyörimään... Järkytys oli kamala, kun en saanut syötyä sitä suklaata kuin kaksi palaa, koska se ei maistunut hyvälle ja siitä tuli heti huono olo! :/

Voiko tästä parantua enää vai olenko tuomittu ikuiseen suklaan kadotukseen? :o
 

Similar threads

S
Viestiä
10
Luettu
4K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä