Mä jäin jouluna sokerikoukkuun ja taisin ruikuttaa asiasta täälläkin ainakin yhden ketjullisen verran.
Pidin sitten pidemmän suklaatauon sen joulumässäilyn vastapainoksi ja kävin vasta tänään ostamassa Lidlin suklaata (sitä valkoista, jossa on pähkinää ). Odotin, että saatiin lapset nukkumaan ja Saw 5:n pyörimään... Järkytys oli kamala, kun en saanut syötyä sitä suklaata kuin kaksi palaa, koska se ei maistunut hyvälle ja siitä tuli heti huono olo! :/
Voiko tästä parantua enää vai olenko tuomittu ikuiseen suklaan kadotukseen?
Pidin sitten pidemmän suklaatauon sen joulumässäilyn vastapainoksi ja kävin vasta tänään ostamassa Lidlin suklaata (sitä valkoista, jossa on pähkinää ). Odotin, että saatiin lapset nukkumaan ja Saw 5:n pyörimään... Järkytys oli kamala, kun en saanut syötyä sitä suklaata kuin kaksi palaa, koska se ei maistunut hyvälle ja siitä tuli heti huono olo! :/
Voiko tästä parantua enää vai olenko tuomittu ikuiseen suklaan kadotukseen?