M
minä
Vieras
Tähänkö tää maailma on menossa.
Me ei päästä kolmioon muuttaan kun pitäis olla neljäs henkilö asumassa mukana. Kävin kattomassa kolmioo ja se vuokranantaja sitten sano että ei ennen kun mieheskin tulee tähän kirjoille, olin että mitä! Juu että asuu kuitenkin teidän kanssa niin muuten ei onnistu siihen muutto. Paitsi että ei kyllä asu, onko jostain vampattava mies että saa isomman asunnon.
Isän ei varmaan kannata lapsiaan käydä kattomassa jos tämmöstä luullaan, jos ei kävis niin sitäkin pidetään kamala. Tekee sitten niin tai näin niin väärinhän jotain tekee.
Me ei päästä kolmioon muuttaan kun pitäis olla neljäs henkilö asumassa mukana. Kävin kattomassa kolmioo ja se vuokranantaja sitten sano että ei ennen kun mieheskin tulee tähän kirjoille, olin että mitä! Juu että asuu kuitenkin teidän kanssa niin muuten ei onnistu siihen muutto. Paitsi että ei kyllä asu, onko jostain vampattava mies että saa isomman asunnon.
Isän ei varmaan kannata lapsiaan käydä kattomassa jos tämmöstä luullaan, jos ei kävis niin sitäkin pidetään kamala. Tekee sitten niin tai näin niin väärinhän jotain tekee.