Ei voi olla totta että ihmistä syytetään jostain mikä ei todella pidä paikkaansa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Tähänkö tää maailma on menossa.

Me ei päästä kolmioon muuttaan kun pitäis olla neljäs henkilö asumassa mukana. Kävin kattomassa kolmioo ja se vuokranantaja sitten sano että ei ennen kun mieheskin tulee tähän kirjoille, olin että mitä! Juu että asuu kuitenkin teidän kanssa niin muuten ei onnistu siihen muutto. Paitsi että ei kyllä asu, onko jostain vampattava mies että saa isomman asunnon.

Isän ei varmaan kannata lapsiaan käydä kattomassa jos tämmöstä luullaan, jos ei kävis niin sitäkin pidetään kamala. Tekee sitten niin tai näin niin väärinhän jotain tekee.

 
En tiedä minäkään, harmitti aika paljon kun pois lähdin. Ei siinä auttanu kun vaan nyökkäillä että selvä minäpä en sitten muutakaan vaikka ensin olin täynnä intoo. Itkua tuhersin sitten matkalla.
 
Eiköhän tohon käytökseen syy löydy siitä et noita pariskuntia on huomattava määrä jotka on erillään kirjoilla ja nostavat kaikki mahdolliset tuet vaikka todellisuudessa asuvatkin sit yhdessä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Ole iloinen, ettet saanut sitä asuntoa. Vuokranantaja ei kuulostanut aivan tasapainoiselta tapaukselta. Olisit voinut saada hänestä jatkuvan maanvaivan...

täältä on todella huono löytää asuntoo niin kyllä mua harmittaa kun se ei onnistunu. Mitä ihmettelen niin noissa taloissa asuu kyllä muitakin yksinhuoltajia ja saman vuokranantajan nekin talot on.

 

Yhteistyössä