A
ap
Vieras
ennen juhlapäiviä (joulu&synttärit) aina ääneen miettii, mitä lahjakseni antaisi ja puhuu, että tuo sitten lahjani, kun seuraavan kerran nähdään. tänäkin jouluna antaessani hänelle hänen perheensä lahjat (hänen tyttärensä on kummilapseni + lahjat koko perheelle) niin sanoi vielä, että kyllähän me ennen joulua näemme, että voi sitten minun lahjani minulle antaa. ja että oli jo yksi juttu, mitä ajatellut minulle antaa. sama juttu ennen viime synttäreitäni, kertoi, että kohta minun lahjani antaa - ei koskaan ole näkynyt 
en tarkoita, että olisin lahjoja vailla, vaan huvittaa, että suureen ääneen pitää puhua, että lahjan antaa ja tuo, vaan koskan sitä ei näy. kertokaahan, av-kollegat, miksi niistä lahjoista pitää puhua niin, että on sellaisen antamassa, eikä sitten koskaan niin tee?
ja edelleen, en ole lahjoja vailla, vaan ihmetyttää tuo käytös. ja ystäväni on ihana ihminen, minulle tärkeä <3
hyvää joulua kuitenkin kaikille
en tarkoita, että olisin lahjoja vailla, vaan huvittaa, että suureen ääneen pitää puhua, että lahjan antaa ja tuo, vaan koskan sitä ei näy. kertokaahan, av-kollegat, miksi niistä lahjoista pitää puhua niin, että on sellaisen antamassa, eikä sitten koskaan niin tee?
ja edelleen, en ole lahjoja vailla, vaan ihmetyttää tuo käytös. ja ystäväni on ihana ihminen, minulle tärkeä <3
hyvää joulua kuitenkin kaikille