Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
iltaa toivotan!! :wave: :heart:

iltaa :heart: :wave:

kiva nährä.. mitä kuuluu??

surku olo veljen puolesta..musmus...

muuten ihan ok..

ihana suakin nähdä!! :hug:

sua myös ihana nähdä.. :hug:

ihan :headwall: :headwall: - juttu taas toi.. en tajuu mimmosii ihmisii tähän maailmaan oikeen mahtuu.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
ILTAAAAAAAA!!!!

ILTAA!!!
mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuki? B)


:laugh: mahtuu vaik koko pötikkä :whistle: :D siis kertakäyttö..
pelikaaniin suu.. :xmas:

kertakäyttöpötikkä :laugh:

:laugh: just :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
iltaa toivotan!! :wave: :heart:

iltaa :heart: :wave:

kiva nährä.. mitä kuuluu??

surku olo veljen puolesta..musmus...

muuten ihan ok..

ihana suakin nähdä!! :hug:

sua myös ihana nähdä.. :hug:

ihan :headwall: :headwall: - juttu taas toi.. en tajuu mimmosii ihmisii tähän maailmaan oikeen mahtuu.. :/

ei voi ymmärtää.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
ILTAAAAAAAA!!!!

NO HYVÄÄ ILTAA!!! *karjahtelee suoraan korvaan*
:whistle: :whistle: Ei kai kuulo menny??? :whistle:

mullon huono kuulo muutenki :D

kuta miiluu??

äiväpöyt anakat.. änke näätek tynitsil. Ihan tuottelias päivä olikin ja olen varsin tyytyväinen.. Mitäs itselles, kuis reissu???
:)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna :whistle:

Joku äsken testasi :ashamed:

siis niin juuri.. mahtuko ees se alapää... :whistle:

muoks. siis mukin alapää.. ei muki alapäähän.. :D :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna :whistle:

Joku äsken testasi :ashamed:

:laugh:

mäki kokeilen...

lähtee tonkimaan pötikkää... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna :whistle:

Joku äsken testasi :ashamed:

siis niin juuri.. mahtuko ees se alapää... :whistle:

muoks. siis mukin alapää.. ei muki alapäähän.. :D :laugh:

mahtuu B) muki alapäähän siis. eikun mukin alapää suuhun....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
ILTAAAAAAAA!!!!

NO HYVÄÄ ILTAA!!! *karjahtelee suoraan korvaan*
:whistle: :whistle: Ei kai kuulo menny??? :whistle:

mullon huono kuulo muutenki :D

kuta miiluu??

äiväpöyt anakat.. änke näätek tynitsil. Ihan tuottelias päivä olikin ja olen varsin tyytyväinen.. Mitäs itselles, kuis reissu???
:)

kiva,että päivä mennyt hyvin!! :hug:

reissu meni äärimmäisen hyvin ja ol ihanaa.. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
yläasteella peruskoulussa joskus muinoin oli yks kaveri joka sai mahtumaan kitaansa 2 desin maitopurkin, rypistämättä :o

:o :o :o kamala käärmeleuka :x

miten päin se purkki oli siellä suussa?

mä oon kuullu myös tarinan jossa jätkä laitto hammasharan poikittais suuhunsa.. mutta ei saanu enää pois vaan se pitää katkasta.. :whistle:

muoks. siis piti... ei se kuitenkaan enää siellä ole.. :laugh: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna :whistle:

Joku äsken testasi :ashamed:

siis niin juuri.. mahtuko ees se alapää... :whistle:

muoks. siis mukin alapää.. ei muki alapäähän.. :D :laugh:

mahtuu B) muki alapäähän siis. eikun mukin alapää suuhun....

:D
mutta siis ei kellään mahu se yläpää.. :whistle: mulla on siis vaan suurisuisia kavereita.. tai siis kaks kaveria joiden kanssa mä oon jotain noin kahjoa kokeillu.. jotka myös sattuu olemaan lapseni kummit.. :saint:
 

Yhteistyössä