P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ILTAAAAAAAA!!!!
NO HYVÄÄ ILTAA!!! *karjahtelee suoraan korvaan*
![]()
Ei kai kuulo menny???
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ILTAAAAAAAA!!!!
ILTAA!!!
mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuki? B)
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa toivotan!! :wave: :heart:
iltaa :heart: :wave:
kiva nährä.. mitä kuuluu??
surku olo veljen puolesta..musmus...
muuten ihan ok..
ihana suakin nähdä!! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Onko nyt kaikkia tervehditty tasapuolisesti ja riittävästi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ILTAAAAAAAA!!!!
ILTAA!!!
mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuki? B)
mahtuu vaik koko pötikkä
![]()
siis kertakäyttö..
pelikaaniin suu.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ILTAAAAAAAA!!!!
ILTAA!!!
mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuki? B)
mahtuu vaik koko pötikkä
![]()
siis kertakäyttö..
pelikaaniin suu.. :xmas:
kertakäyttöpötikkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ILTAAAAAAAA!!!!
ILTAA!!!
mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuki? B)
mahtuu vaik koko pötikkä
![]()
siis kertakäyttö..
pelikaaniin suu.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yläasteella peruskoulussa joskus muinoin oli yks kaveri joka sai mahtumaan kitaansa 2 desin maitopurkin, rypistämättä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa toivotan!! :wave: :heart:
iltaa :heart: :wave:
kiva nährä.. mitä kuuluu??
surku olo veljen puolesta..musmus...
muuten ihan ok..
ihana suakin nähdä!! :hug:
sua myös ihana nähdä.. :hug:
ihan :headwall: :headwall: - juttu taas toi.. en tajuu mimmosii ihmisii tähän maailmaan oikeen mahtuu.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ILTAAAAAAAA!!!!
NO HYVÄÄ ILTAA!!! *karjahtelee suoraan korvaan*
![]()
Ei kai kuulo menny???
![]()
mullon huono kuulo muutenki![]()
kuta miiluu??
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna![]()
Joku äsken testasi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna![]()
Joku äsken testasi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yläasteella peruskoulussa joskus muinoin oli yks kaveri joka sai mahtumaan kitaansa 2 desin maitopurkin, rypistämättä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna![]()
Joku äsken testasi :ashamed:
siis niin juuri.. mahtuko ees se alapää...![]()
muoks. siis mukin alapää.. ei muki alapäähän..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ainiin, melkein unohdin... profiilissa rivo tissikuva (sanoi mun mummini kun sen näki)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ILTAAAAAAAA!!!!
NO HYVÄÄ ILTAA!!! *karjahtelee suoraan korvaan*
![]()
Ei kai kuulo menny???
![]()
mullon huono kuulo muutenki![]()
kuta miiluu??
äiväpöyt anakat.. änke näätek tynitsil. Ihan tuottelias päivä olikin ja olen varsin tyytyväinen.. Mitäs itselles, kuis reissu???
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yläasteella peruskoulussa joskus muinoin oli yks kaveri joka sai mahtumaan kitaansa 2 desin maitopurkin, rypistämättä![]()
![]()
![]()
kamala käärmeleuka :x
miten päin se purkki oli siellä suussa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Siis oikeasti millälailla kertakäyttömukinpää suuhun. Kokonaanko, ei mulla ainkaan se isompi
puoli mahdu. Niin että siis se olisi kokonaan imutettuna![]()
Joku äsken testasi :ashamed:
siis niin juuri.. mahtuko ees se alapää...![]()
muoks. siis mukin alapää.. ei muki alapäähän..![]()
![]()
mahtuu B) muki alapäähän siis. eikun mukin alapää suuhun....
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:No hyi! Miten voit laittaa tuollasen kuvan tänne.![]()