Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Iltaa Ultris..kiva nähä suakin.. tuntuu etten ois moneen viikkoon ollu täällä.. vaikka ei se nyt ihan pidä paikkaansa...![]()
herkkulakko on simmonen ettei saa syödä herkkuja... paitsi jos on joku oikeen hyvä syy.. :xmas:
iltaa. Eikös jo se, että joku vartavasten on työpaikalle tuonut herkkuja ole hyvä syy![]()
no siis se on ihan hyvien syiden top kympissä..
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: