Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Iltaa Ultris..kiva nähä suakin.. tuntuu etten ois moneen viikkoon ollu täällä.. vaikka ei se nyt ihan pidä paikkaansa... :)

herkkulakko on simmonen ettei saa syödä herkkuja... paitsi jos on joku oikeen hyvä syy.. :xmas:

iltaa. Eikös jo se, että joku vartavasten on työpaikalle tuonut herkkuja ole hyvä syy :whistle:

no siis se on ihan hyvien syiden top kympissä.. :D myös se että ekana tosi aurinkoisena päivänä on pakko ostaa jätskiä löytyy sieltä kärkipäästä.. :D


Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
niin ja meille kuuluu ihan hyvää.. :)

sua munkin ollut :hug: :heart:

:'( :heart:

mul on muuten sulle keltainenkuoriasiaa... veit ö sekunt... :whistle: :D

:attn:

:heart: :heart: :heart: vastasin..mut ku mää oon niin hiras.. :D :attn:

emmä sillä.. se oli vaan ilmotus et nyt laitoin.. :D ja nytkin muuten laitoin.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voisin tietysti kysyä että mitäköhän sunkin taas mieles tekee... MUTTA en aio kysyä..sanon vaan että hattua nostan kun oot lakossa pysyny! :D

Miksi sä et ole kiinnostunut mun haluista :'(

koska sitten sää kuitenkaan taas yrität tehdä musta sen syntipukin joka aina alottaa kaikki härskiydet.. vaikka OIKEASTI mä olen todella siveellinen. :saint: :D nih. :D

muoks. AHAA, joku muu jo ehtinkin alottaa härskiydet sillä välin kun mää tota kirjotin.. :kieh: :saint: :D :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No mä sain eilen sen vahvistuksen ADHD epäillyilleni. Helpottunu olo.

sun vaiko lapsen? :| mutta kyllä varmasti helpottaa,kun saa vastauksen epäselvyyksiin ja tiettyihin syy/seuraus juttuihin :hug: :heart:
Mun. Lääkitystä kokeillaan, kunhan masennuslääkitys ensin loppuu.
Aikuisilla ja varsinkin naisilla ADHD usein johtaa masennukseen.

no voi..mut elämä helpottuu varmasti kummasti.hieno juttu ,et nyt hoidossa :hug: kyllä se siitä nyt sitten. :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voisin tietysti kysyä että mitäköhän sunkin taas mieles tekee... MUTTA en aio kysyä..sanon vaan että hattua nostan kun oot lakossa pysyny! :D

Miksi sä et ole kiinnostunut mun haluista :'(

koska sitten sää kuitenkaan taas yrität tehdä musta sen syntipukin joka aina alottaa kaikki härskiydet.. vaikka OIKEASTI mä olen todella siveellinen. :saint: :D nih. :D

Minä mitään härskiyksiä ole koskaan... :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D

Mun tyttö ei osaa ajaa edes kolmipyörää :o
Ei se kyllä yletä useimmissa kolmipyörissäkään edes polkimille

mun 5- vuotiaani ei osaa ajaa ilman appareita, ja tuskin niilläkään.
Mutta hänellä(kin) on noita motorisia pulmia, niin kuin kaikilla meidän perheen naisilla.
Kömpelöitä kaikki :/ äitiinsä tulevat
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:

Joo, ihan mitä vaan mitä on tarjolla :p

:D no nii mää aattelin sit oikein.. :D :whistle: :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D

Mun tyttö ei osaa ajaa edes kolmipyörää :o
Ei se kyllä yletä useimmissa kolmipyörissäkään edes polkimille

no hei.. eipä kiirusta.. kyllä sitä ehtii oppii. :hug: meidän neiti ei oikeen koskaan tosta kolnmipyörästä innostunu.. viime kesänä sitten sain pienimmän mahdollisen pyörän ja just ja just ylti polkimille.. nyt totes vaan että ei tartte appareita laittaa takas.. kun ne huoltoo varten irrotettiin. :) Ite olin jo 6 ku opin ajaa ilman apparei...
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:

Joo, ihan mitä vaan mitä on tarjolla :p

:D no nii mää aattelin sit oikein.. :D :whistle: :p

*silmälaput, silmälaput* :attn: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Mussun mussun. =)

Mitäs teille kuuluu???? Työpäivä takana ja ihan mukava päivä olikin ja paljon sain aikaiseksi..
=)

moikka! =)

Kuulostaa hyvälle päivälle.. =)

Mullakin oli äly kiva työpäivä.. oltiin kamun kaa koulus pitää 1-6-luokkalaisille liikkatunteja.. ja aivan ihana iltapäivä.. koko iltapäivä ja ilta oltiin ulkona. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:

Joo, ihan mitä vaan mitä on tarjolla :p

:D no nii mää aattelin sit oikein.. :D :whistle: :p

mitähän sä oikein olit suuhusi laittamassa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D

Mun tyttö ei osaa ajaa edes kolmipyörää :o
Ei se kyllä yletä useimmissa kolmipyörissäkään edes polkimille

mun 5- vuotiaani ei osaa ajaa ilman appareita, ja tuskin niilläkään.
Mutta hänellä(kin) on noita motorisia pulmia, niin kuin kaikilla meidän perheen naisilla.
Kömpelöitä kaikki :/ äitiinsä tulevat

kuten sanottua niin kyllä sitä ehtii oppia.. eipä se pyörällä ajo mitään helppoa hommaa ole... ite jos aattelis et nytpitäsi ekaa kertaa opetella polkee niin ei varmaan tulis mitään..

Että emmä ny sillä.. kunhan kerroin.. ei ollu tarkotus mitenkään kehuskella.. :ashamed:
 
Tietääkö kukaan noista Vitalinean jogurteista, noista joissa on 0 % rasvaa ja 0% LISÄTTYÄ sokeria..

paljonkohan sitä sokeria sitten on, sitä lisäämätöntä :whistle: kun en yksittäispakkauksesta löydä tietoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D

Mun tyttö ei osaa ajaa edes kolmipyörää :o
Ei se kyllä yletä useimmissa kolmipyörissäkään edes polkimille

mun 5- vuotiaani ei osaa ajaa ilman appareita, ja tuskin niilläkään.
Mutta hänellä(kin) on noita motorisia pulmia, niin kuin kaikilla meidän perheen naisilla.
Kömpelöitä kaikki :/ äitiinsä tulevat

kuten sanottua niin kyllä sitä ehtii oppia.. eipä se pyörällä ajo mitään helppoa hommaa ole... ite jos aattelis et nytpitäsi ekaa kertaa opetella polkee niin ei varmaan tulis mitään..

Että emmä ny sillä.. kunhan kerroin.. ei ollu tarkotus mitenkään kehuskella.. :ashamed:

en mä sitä sellaisena ottanutkaan. =)

Sulla on taitava tyttö ja äiti saa olla iloinen ja ylpeä :flower:
 

Yhteistyössä