Se johtuu siitä, että minun otsani on niin valtavan suuriAlkuperäinen kirjoittaja joo:metsänpeitto missä sinun silmät on :O kauhean pienet verrattuna otsaasi :O
MIKÄ sulla on päässä?Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Äsken napsaistu kesäpärstä.
No ei edes ole Mulla on vielä isompi otsaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Se johtuu siitä, että minun otsani on niin valtavan suuriAlkuperäinen kirjoittaja joo:metsänpeitto missä sinun silmät on :O kauhean pienet verrattuna otsaasi :O
On mulla hyvin iso otsa, ja iso pääkin vielä ja leveä naama Toisaalta tällainen tonnikeiju näyttäisi aika oudolta, jos pää olisi kovin pieni ja siro :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No ei edes ole Mulla on vielä isompi otsaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Se johtuu siitä, että minun otsani on niin valtavan suuriAlkuperäinen kirjoittaja joo:metsänpeitto missä sinun silmät on :O kauhean pienet verrattuna otsaasi :O
No mulla taas on jäätävän pieni pää ja järkyttävän iso otsa, ja mä olen lievästi ylipainoinenkin vielä niin arvaan miten koomisen näköinen mä olenAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:On mulla hyvin iso otsa, ja iso pääkin vielä ja leveä naama Toisaalta tällainen tonnikeiju näyttäisi aika oudolta, jos pää olisi kovin pieni ja siro :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No ei edes ole Mulla on vielä isompi otsaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Se johtuu siitä, että minun otsani on niin valtavan suuriAlkuperäinen kirjoittaja joo:metsänpeitto missä sinun silmät on :O kauhean pienet verrattuna otsaasi :O
Enkä mä todellakaan ota sitä loukkauksena, jos sen joku huomaa, kyllä mä hyvin itsekin jo tiedän miltä minä näytän
no kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Korkea otsa on älyn merkkiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No mulla taas on jäätävän pieni pää ja järkyttävän iso otsa, ja mä olen lievästi ylipainoinenkin vielä niin arvaan miten koomisen näköinen mä olen
kiitos :ashamed: itse olen tuosta luonnonkauneudesta "hieman" eri mieltä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Wicked Mary, sähän olet todella luonnonkaunis! En ole tajunnutkaan kun sulla on aina niin vahvasti meikatut silmät, mut erittäin hyvältä näyttää ilman meikkiäkin!
Ihan totta! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Wicked Mary, sähän olet todella luonnonkaunis! En ole tajunnutkaan kun sulla on aina niin vahvasti meikatut silmät, mut erittäin hyvältä näyttää ilman meikkiäkin!
Entä leveä otsa minkä merkki se on.sulla on ainakin leveä?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Korkea otsa on älyn merkkiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No mulla taas on jäätävän pieni pää ja järkyttävän iso otsa, ja mä olen lievästi ylipainoinenkin vielä niin arvaan miten koomisen näköinen mä olen
Mulla on pyöreät silmät, ja heti kun yritän niitä vähän kuvaa varten siristää niin niitä ei edes löydä mun otsan varjosta :'(
myös mulla muuten on pyöreät silmät, mutta eivät ne aina näytä joka kuvassa niin ammollaan olevilta, ei tuossakaan kuvassa minkä just laitoinAlkuperäinen kirjoittaja hahaa:Entä leveä otsa minkä merkki se on.sulla on ainakin leveä?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Korkea otsa on älyn merkkiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No mulla taas on jäätävän pieni pää ja järkyttävän iso otsa, ja mä olen lievästi ylipainoinenkin vielä niin arvaan miten koomisen näköinen mä olen
Mulla on pyöreät silmät, ja heti kun yritän niitä vähän kuvaa varten siristää niin niitä ei edes löydä mun otsan varjosta :'(
sinullako pyöreät silmät?? kyllä kuule pyöreäsilmäisen erottaa kuvasta ja sulla ei sellaisia ole..
No eikö se olisi vielä oudomman näköistä, jos minulla olisi leveä naama mutta kapea otsa?Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Entä leveä otsa minkä merkki se on.sulla on ainakin leveä?
sinullako pyöreät silmät?? kyllä kuule pyöreäsilmäisen erottaa kuvasta ja sulla ei sellaisia ole..
mut kyl siit sun kuvastas näkee et ne on tosi isot ja pyöreet sä olet luonnonkaunisAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mulla muuten on pyöreät silmät, mutta eivät ne aina näytä joka kuvassa niin ammollaan olevilta, ei tuossakaan kuvassa minkä just laitoinAlkuperäinen kirjoittaja hahaa:Entä leveä otsa minkä merkki se on.sulla on ainakin leveä?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Korkea otsa on älyn merkkiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No mulla taas on jäätävän pieni pää ja järkyttävän iso otsa, ja mä olen lievästi ylipainoinenkin vielä niin arvaan miten koomisen näköinen mä olen
En minäkään aina ole silmät selälläni, eikä mun suuni ole edes aina niin pieni mitä se esillä olleessa kuvassa oli. Mulla oli suu supussa, ja silmät sirrillään Kaikesta sitä ihmiset viitsivät vaivaa nähdäAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mulla muuten on pyöreät silmät, mutta eivät ne aina näytä joka kuvassa niin ammollaan olevilta, ei tuossakaan kuvassa minkä just laitoin
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No eikö se olisi vielä oudomman näköistä, jos minulla olisi leveä naama mutta kapea otsa?Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Entä leveä otsa minkä merkki se on.sulla on ainakin leveä?
Ei mua kiinnosta lähteä tähän, sä voit pohtia sitä vaikka keskenäsi. Mä en kuvittele olevani millään tasolla kaunis, tai edes viehättävä. Tiedän itse, ja minut livenä nähneet tietävät myös, että minulla on iso pää, leveä naama, korkea otsa ja pyöreät silmät. Eihän sinun siitä tarvitse vaivaa nähdä, luojan kiitos! Älä turhaan ota stressiä rumista palstalaisista, joita sinun ei tarvitse onneksi edes katsella
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mulla muuten on pyöreät silmät, mutta eivät ne aina näytä joka kuvassa niin ammollaan olevilta, ei tuossakaan kuvassa minkä just laitoinAlkuperäinen kirjoittaja hahaa:Entä leveä otsa minkä merkki se on.sulla on ainakin leveä?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Korkea otsa on älyn merkkiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No mulla taas on jäätävän pieni pää ja järkyttävän iso otsa, ja mä olen lievästi ylipainoinenkin vielä niin arvaan miten koomisen näköinen mä olen
mut kyl siit sun kuvastas näkee et ne on tosi isot ja pyöreet sä olet luonnonkaunis[/quote]
... muoks, ilmeisesti joku toinen kuva esillä sen sijasta jonka todellisuudessa laitoin
Ei pyöreä tarkoita samaa kuin isoAlkuperäinen kirjoittaja hahaa:en mä sua rumaksi edes sanonut jos ne sitten on pyöreät,ihan sama mutta kuvasta päätellen näyttävät pieneltä kasvoissasi.
sulla on siis pyöreät silmät ja pieni suu, kuten mulla, jos olisi vielä pottunokka sullakin, mehän voitaisi olla sisaruksiaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:En minäkään aina ole silmät selälläni, eikä mun suuni ole edes aina niin pieni mitä se esillä olleessa kuvassa oli. Mulla oli suu supussa, ja silmät sirrillään Kaikesta sitä ihmiset viitsivät vaivaa nähdäAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mulla muuten on pyöreät silmät, mutta eivät ne aina näytä joka kuvassa niin ammollaan olevilta, ei tuossakaan kuvassa minkä just laitoin
naurettavaa väitellä tästä asiasta mutta edelleen silmäsi näyttivät tihrusilmiltä kuvassa.Anteeksi jos loukkasin sinua.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ei pyöreä tarkoita samaa kuin isoAlkuperäinen kirjoittaja hahaa:en mä sua rumaksi edes sanonut jos ne sitten on pyöreät,ihan sama mutta kuvasta päätellen näyttävät pieneltä kasvoissasi.