Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kaikki kuvat mitä täällä on on henkilöistä jotka ovat kauniita/söpöjä/suloisia ja joilla on erityisiä piirteitä mitkä pistää silmään hyvällä tavalla.. niinkuin erityiosen kauniit tai jännät silmät :)
minen ymmärrä niitä jotka kokevat tarpeelliseksi ruveta länkyttämään ja haukkumaan.. varsinkaan jos eivät itse kuviaan esille pistä..
en mä pahalla sitä juonimista tarkottanu :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kaikki kuvat mitä täällä on on henkilöistä jotka ovat kauniita/söpöjä/suloisia ja joilla on erityisiä piirteitä mitkä pistää silmään hyvällä tavalla.. niinkuin erityiosen kauniit tai jännät silmät :)
minen ymmärrä niitä jotka kokevat tarpeelliseksi ruveta länkyttämään ja haukkumaan.. varsinkaan jos eivät itse kuviaan esille pistä..
en mä pahalla sitä juonimista tarkottanu :ashamed:
en mä sitä pahalla ottanutkaan :D mää vaan lueskelin noita kommentteja tuolta alusta ja keskeltä jne. ja sitä kommentoin :)
 
onnistui jo kerran
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja onnistuin jo kerran:
On tämä täällä jo ollut joten ei ole uusi ;) Saa ehdottaa uutta hiustyyliä :wave: :D
Tästä kuvasta mulle tulee mieleen tämä

Yhta hyvännäköisiä molemmat :)
:eek: :eek: Eikä. En mä osaa kyllä nähdä meissä mitään samaa :ashamed: Mä oon aatellut et jos mä jotain muistutan niin tätä http://3.bp.blogspot.com/_4B6BR9aWHAk/Sw9qHONBNLI/AAAAAAAAE1c/YkAb-6dapZc/s400/drunk_celebrities_1.jpg

:D

Niin ja joku ehdotti mulle otsatukkaa. On mulla ollutkin mutta mä oon niin huono sitä laittamaan :( Kyllä mä siitä tykkäisin mutta jonkun pitäisi tulla joka aamu laittamaan se mun puolesta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Mä kun tunnustin kerran tekeväni naamallani aina sen hymiön minkä laitan textiin :saint: Niin pitääpä kaivaa siitä yksi kuva :D
*hetko*


**muoks:


Ilmeisesti kielihymiö just menny palstalle :p
Tosi söpö :heart:
Mä taas harrastan ~.^-hymiötä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

tossa on mun kesätukka, saattaapi olla että laitan värinpoiston ens viikolla kun on tuo punainen haalistunut taas.. ei tiiä viel :snotty:
Nätti! :) Sulle sopii tosi hyvin tämä tummempi väri, ei toki siinä vaaleassakaan mitään vikaa ollut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Vau, kaunis! Oliko paljon porukkaa liikkeellä? Meillä oli tarkoitus tulla katsomaan kulkuetta, mutta sää muutti suunnitelmat :/
Kiitos. Porukkaa oli paljon, ei ehkä kuitenkaan niin paljon kuin kauniina päivänä. Tuon kulkueen ajan paistoi aurinko mutta tuuli paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Bootyn puku on kyllä mahtava. :)
Kiitos.kun noita kuvia alan saada ja tyhjennetään tuo meidän kamera niin blogiin pääsee katsomaan niitä, eikä vain minun pukuani vaan myös muita mutta ne puvut erityisesti jotka olen tehnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Vau, kaunis! Oliko paljon porukkaa liikkeellä? Meillä oli tarkoitus tulla katsomaan kulkuetta, mutta sää muutti suunnitelmat :/
Kiitos. Porukkaa oli paljon, ei ehkä kuitenkaan niin paljon kuin kauniina päivänä. Tuon kulkueen ajan paistoi aurinko mutta tuuli paljon.
Mie just Iltalehden sivuilta katsoin 5minuuttisen videon kulkueesta ja aikasmoinen tuuli kyl oli! Enkä sinuu bongannu videosta :D
 

Yhteistyössä