Kiva! =)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:TervetuloaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no koska mä tuossa joku aika sitten tulin mainituksi vanhana rupsahtaneena akkana, mä olen kai sitten homeperse sopiiko joukkoon
Kiva! =)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:TervetuloaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no koska mä tuossa joku aika sitten tulin mainituksi vanhana rupsahtaneena akkana, mä olen kai sitten homeperse sopiiko joukkoon
mun tyttö halusi pääsiäisen aikaan olla pesemättä trullikasvojaan koska halusi pitää ne maalatut pisamatAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Oon niin samaa mieltä, vaikkei mulla pisamia olekaan :snotty: Mut mä oon jopa etsinyt kosmetologia joka kestopigmentois mulle pisamat :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::heart: muru on just sopiva.Olisipa minullakin pisamia yhtä paljon eikä muutamaa vaivaista :hug:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Perseillään yhdessä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no koska mä tuossa joku aika sitten tulin mainituksi vanhana rupsahtaneena akkana, mä olen kai sitten homeperse sopiiko joukkoonAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mehän sovitaan sitten oikein hyvin yksiin, toinen on leijonanperse ja toinen teerenperseAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Niin ja sille leijonanpersekommentillemikäolikaan :flower: oikein katsottu.Hiukseni ovat aika kuivat :xmas:
niin tehdäänkii :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Perseillään yhdessä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no koska mä tuossa joku aika sitten tulin mainituksi vanhana rupsahtaneena akkana, mä olen kai sitten homeperse sopiiko joukkoonAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mehän sovitaan sitten oikein hyvin yksiin, toinen on leijonanperse ja toinen teerenperseAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Niin ja sille leijonanpersekommentillemikäolikaan :flower: oikein katsottu.Hiukseni ovat aika kuivat :xmas:
Mä oon itseruskettavalla ja jollain pienellä esineellä tehny pisamiaAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:mun tyttö halusi pääsiäisen aikaan olla pesemättä trullikasvojaan koska halusi pitää ne maalatut pisamatAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Oon niin samaa mieltä, vaikkei mulla pisamia olekaan :snotty: Mut mä oon jopa etsinyt kosmetologia joka kestopigmentois mulle pisamat :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::heart: muru on just sopiva.Olisipa minullakin pisamia yhtä paljon eikä muutamaa vaivaista :hug:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
mulla on sellasia hassuja pieniä pisamia.Poskipäät ja nenänvarsi täynnä eli näyttää vaan ruskettuneelta se kohta.Ei hyvältä.
Moi moi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hetken aikaa minä ahkerana:Moi tuttuset On ainoa kuva tältä kesältä ja saa luvan ollakin viimeinen.
hauska ja vähän erilainen kuva...olet ihan sen näköinen että "ann tulla vaan, en mä sua pelkää" , talikko uhmakkaasti tanassaAlkuperäinen kirjoittaja Hetken aikaa minä ahkerana:http://www.aijaa.com/v.php?i=6350302.jpg
Moi tuttuset On ainoa kuva tältä kesältä ja saa luvan ollakin viimeinen.
ei oikeestaan haittaaAlkuperäinen kirjoittaja ku väriä:Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta
No en kyllä tarkoituksella :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ku väriä:Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta
:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei oikeestaan haittaaAlkuperäinen kirjoittaja ku väriä:Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta
hieno on väri! Ja kyllä sä olet sitten kaunis, ei muuta voi sanoaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä nyt sittenkin ängen vielä Lupauksista huolimatta
Koska en oo ehtinyt esittelemään mun uutta väriä :
SeliseliAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No en kyllä tarkoituksella :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ku väriä:Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta
eikä kun ihan epätarkotuksella on tuo takki tuolleen liian pieni ettei vetskaria saa kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No en kyllä tarkoituksella :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ku väriä:Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta
No älä uskoAlkuperäinen kirjoittaja ku väriä:SeliseliAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No en kyllä tarkoituksella :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ku väriä:Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta
Helposti menee kiinniAlkuperäinen kirjoittaja shittiä:eikä kun ihan epätarkotuksella on tuo takki tuolleen liian pieni ettei vetskaria saa kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No en kyllä tarkoituksella :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ku väriä:Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta
Kiitos muru :snotty: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:hieno on väri! Ja kyllä sä olet sitten kaunis, ei muuta voi sanoaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä nyt sittenkin ängen vielä Lupauksista huolimatta
Koska en oo ehtinyt esittelemään mun uutta väriä :
ahaa, sorry, näyttää siltä ettei kunnolla mahdu päälleAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Helposti menee kiinniAlkuperäinen kirjoittaja shittiä:eikä kun ihan epätarkotuksella on tuo takki tuolleen liian pieni ettei vetskaria saa kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No en kyllä tarkoituksella :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ku väriä:Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta