Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja tässä kaikille, jotka haluavat tehdä laskemia kasvojeni vääristä mittasuhteista. Leveä nenä, kapea suu, iso pää, leveä naama, korkea otsa ja pienet silmät on sitten jo mainittu :wave:

:heart: muru on just sopiva.Olisipa minullakin pisamia yhtä paljon eikä muutamaa vaivaista :hug:
Oon niin samaa mieltä, vaikkei mulla pisamia olekaan :snotty: Mut mä oon jopa etsinyt kosmetologia joka kestopigmentois mulle pisamat :ashamed:
mun tyttö halusi pääsiäisen aikaan olla pesemättä trullikasvojaan koska halusi pitää ne maalatut pisamat :D
mulla on sellasia hassuja pieniä pisamia.Poskipäät ja nenänvarsi täynnä eli näyttää vaan ruskettuneelta se kohta.Ei hyvältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Niin ja sille leijonanpersekommentillemikäolikaan :flower: oikein katsottu.Hiukseni ovat aika kuivat :xmas:
Mehän sovitaan sitten oikein hyvin yksiin, toinen on leijonanperse ja toinen teerenperse :D
no koska mä tuossa joku aika sitten tulin mainituksi vanhana rupsahtaneena akkana, mä olen kai sitten homeperse :D sopiiko joukkoon :D
Perseillään yhdessä :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Niin ja sille leijonanpersekommentillemikäolikaan :flower: oikein katsottu.Hiukseni ovat aika kuivat :xmas:
Mehän sovitaan sitten oikein hyvin yksiin, toinen on leijonanperse ja toinen teerenperse :D
no koska mä tuossa joku aika sitten tulin mainituksi vanhana rupsahtaneena akkana, mä olen kai sitten homeperse :D sopiiko joukkoon :D
Perseillään yhdessä :D :hug:
niin tehdäänkii :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja tässä kaikille, jotka haluavat tehdä laskemia kasvojeni vääristä mittasuhteista. Leveä nenä, kapea suu, iso pää, leveä naama, korkea otsa ja pienet silmät on sitten jo mainittu :wave:

:heart: muru on just sopiva.Olisipa minullakin pisamia yhtä paljon eikä muutamaa vaivaista :hug:
Oon niin samaa mieltä, vaikkei mulla pisamia olekaan :snotty: Mut mä oon jopa etsinyt kosmetologia joka kestopigmentois mulle pisamat :ashamed:
mun tyttö halusi pääsiäisen aikaan olla pesemättä trullikasvojaan koska halusi pitää ne maalatut pisamat :D
mulla on sellasia hassuja pieniä pisamia.Poskipäät ja nenänvarsi täynnä eli näyttää vaan ruskettuneelta se kohta.Ei hyvältä.
Mä oon itseruskettavalla ja jollain pienellä esineellä tehny pisamia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hetken aikaa minä ahkerana:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6350302.jpg

Moi tuttuset :D On ainoa kuva tältä kesältä ja saa luvan ollakin viimeinen.
hauska ja vähän erilainen kuva...olet ihan sen näköinen että "ann tulla vaan, en mä sua pelkää" , talikko uhmakkaasti tanassa :D
 
shittiä
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja shittiä:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja ku väriä:
Esittelet tuossa kyllä jotain ihan muuta;)
No en kyllä tarkoituksella :LOL: :xmas:
eikä kun ihan epätarkotuksella on tuo takki tuolleen liian pieni ettei vetskaria saa kiinni :LOL:
Helposti menee kiinni :)
ahaa, sorry, näyttää siltä ettei kunnolla mahdu päälle
on vaan niin kovasti auki tuo takki :D
 

Yhteistyössä