Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

metsänpeitto
Ja tässä kaikille, jotka haluavat tehdä laskemia kasvojeni vääristä mittasuhteista. Leveä nenä, kapea suu, iso pää, leveä naama, korkea otsa ja pienet silmät on sitten jo mainittu :wave:




Muoks, nyt mun kuva lähtee viihdyttämästä ihmisiä :wave: :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
naurettavaa väitellä tästä asiasta mutta edelleen silmäsi näyttivät tihrusilmiltä kuvassa.Anteeksi jos loukkasin sinua.
Katsos, kun ei mua loukkaa sellainen jos kuulen miltä oikeasti näytän. Kyllähän mä sen tiedän, miltä minä itse näytän, näen kuitenkin itseni useammin kuin palstalaiset yleensä. Mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonkun vieraan ihmisen pitää alkaa väitellä siitä, että minä näen itseni väärin :D
 
hahaa
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
naurettavaa väitellä tästä asiasta mutta edelleen silmäsi näyttivät tihrusilmiltä kuvassa.Anteeksi jos loukkasin sinua.
Katsos, kun ei mua loukkaa sellainen jos kuulen miltä oikeasti näytän. Kyllähän mä sen tiedän, miltä minä itse näytän, näen kuitenkin itseni useammin kuin palstalaiset yleensä. Mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonkun vieraan ihmisen pitää alkaa väitellä siitä, että minä näen itseni väärin :D
ei kun juuri sanoin että KUVASSA näyttivät.ok ok uskottu on.Sinulla on isot silmät..
 
höhöh
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
naurettavaa väitellä tästä asiasta mutta edelleen silmäsi näyttivät tihrusilmiltä kuvassa.Anteeksi jos loukkasin sinua.
Katsos, kun ei mua loukkaa sellainen jos kuulen miltä oikeasti näytän. Kyllähän mä sen tiedän, miltä minä itse näytän, näen kuitenkin itseni useammin kuin palstalaiset yleensä. Mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonkun vieraan ihmisen pitää alkaa väitellä siitä, että minä näen itseni väärin :D
ei kun juuri sanoin että KUVASSA näyttivät.ok ok uskottu on.Sinulla on isot silmät..
Nätit silmät. Just sopivat. Isot silmät ei useinkaan ole kovin kauniit, niitäkin on niin monenlaisia. Silmän malli, silmien välinen etäisyys ja ovatko silmät miten pinnassa tai kuopassa on se mikä oikeasti ratkaisee. Koko tulee sitten näiden juttujen jälkeen ja väri.

Onko joku vähän kade?

 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja tässä kaikille, jotka haluavat tehdä laskemia kasvojeni vääristä mittasuhteista. Leveä nenä, kapea suu, iso pää, leveä naama, korkea otsa ja pienet silmät on sitten jo mainittu :wave:

:heart: muru on just sopiva.Olisipa minullakin pisamia yhtä paljon eikä muutamaa vaivaista :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
heh, heh, todellinen "kaunotar", 3 päivää silmäleikkauksen jälkeen... silmämeikkiä ei saa käyttää vielä 2 ja puoleen viikkoon ...
:ashamed: :|
Nätti olet :heart:
no kiitos :ashamed:
omasta mielestä näytän lähinnä kamalalta kun on tottunut näkemään itseni aina meikattuna
Voi, et kyllä ollenkaan näytä kamalalta. :) Milloin sulla olis aika muuten treffata? Olis kiva livenakin nähdä, kun siitä on ollut puhetta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja tässä kaikille, jotka haluavat tehdä laskemia kasvojeni vääristä mittasuhteista. Leveä nenä, kapea suu, iso pää, leveä naama, korkea otsa ja pienet silmät on sitten jo mainittu :wave:

:heart: muru on just sopiva.Olisipa minullakin pisamia yhtä paljon eikä muutamaa vaivaista :hug:
Oon niin samaa mieltä, vaikkei mulla pisamia olekaan :snotty: Mut mä oon jopa etsinyt kosmetologia joka kestopigmentois mulle pisamat :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
heh, heh, todellinen "kaunotar", 3 päivää silmäleikkauksen jälkeen... silmämeikkiä ei saa käyttää vielä 2 ja puoleen viikkoon ...
:ashamed: :|
Nätti olet :heart:
no kiitos :ashamed:
omasta mielestä näytän lähinnä kamalalta kun on tottunut näkemään itseni aina meikattuna
Voi, et kyllä ollenkaan näytä kamalalta. :) Milloin sulla olis aika muuten treffata? Olis kiva livenakin nähdä, kun siitä on ollut puhetta. :)
no mulla on toinen silmäleikkaus ensi keskiviikkona ja pitää taas olla hissukseen ainakin viikko, parikin, eli heinäkuun puolella sitten :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Niin ja sille leijonanpersekommentillemikäolikaan :flower: oikein katsottu.Hiukseni ovat aika kuivat :xmas:
Mehän sovitaan sitten oikein hyvin yksiin, toinen on leijonanperse ja toinen teerenperse :D
no koska mä tuossa joku aika sitten tulin mainituksi vanhana rupsahtaneena akkana, mä olen kai sitten homeperse :D sopiiko joukkoon :D
 

Yhteistyössä