Vlad
Musta vampyyrejä on olemassa ja mulla ei kyl ooo mitäää vampyyri tuttuja mut varmaaa joltaki niiit löytyy Olkaaa varovaisia
muutu gootiks! tai ole se isabella! jospa sellanen miekkonen joka samanlainen kuin se väpyyri. Ei se ollut vänpyyri vaan mies joka löys naisen josta tykkäs niin paljon että melkein menitti itsensä! Se oli etsinyt pitkään!Se on rakkaus tarina. toisessa osassa isabella jätetään ja se saa lohtua "sudelta" joka inhoaa vanpyyriä mutta ei kuitenkaan suutele vaikka toinen haluaa!Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.
Ja jos löytäisin omat Stefanin ja Damonin, niin ei yhtään haittais.
Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
OOoooh, Mustan tikarin veljskunta on maailman paras kirjasarja. Oon jäänyt niin totaalisen koukkuun niihin. Oikeesti niin toivon, että tommosia vampyyrejä ois oikeestikin. Ryhtyisin milloin vain kenen tahansa veljeskunnan jäsenen shellaniksi. :heart:Lisäksi J.R Ward black dagger brotherhood kirjasarja.
Voin luvata että sä et voi mitään noista kirjoista laskea käsistäsi.
ei puutu enää.Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27084771:Tästä ketjusta puuttuu jotain olennaista
Höh pöh, armahin Päätön. Myös Christopher on osannut olla vallan hurmaava vampyyrisetäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27084818:ei puutu enää.
OOoooh, Mustan tikarin veljskunta on maailman paras kirjasarja. Oon jäänyt niin totaalisen koukkuun niihin. Oikeesti niin toivon, että tommosia vampyyrejä ois oikeestikin. Ryhtyisin milloin vain kenen tahansa veljeskunnan jäsenen shellaniksi. :heart:
Sekä kimaltelu että palaminen ovat Hollywood legendaa. Vampyyri ei vahingoitu auringonvalossa, joidenkin perinteiden mukaan menettää tosin voimansa.Voi elämän kevät! En todellakaan jaksanut lukea koko topikkia läpi, mutta tyhmä aloitusviestisi sai veren kuplimaan.
Twilight leffalla ei ole juuri mitään yhteistä vampyyrien kanssa. Vampyyri EI kiillä auringossa vaan palaa. Katsoin Twilight leffassa ensimmäisen puolituntia ja täyttä p*skaa oli koko leffa, saati muista puhumattakaan.
Hommaa itelles arkku, nuku siinä. Vältä aamuja/päiviä ja etenkin auringonvaloa -> nuku päivät. Syö ruuaksi ainoastaan verta tuoreesta lähteestä (rotat jne jyrsiät helppo nököhampaillesi) kun vampyyrithän välttää kaikintavoin säilöttyä verta, joka on viimeinen oljenkorsi jos ei muuten selviä. Lisäksi sun kannattas kattoo esm dokumenttejä vampyyreistä eikä hollywood shitti tuotantoa mukamas vampyyrileffoista.
Joo, etköhän noilla tuu vampyyriksi xD
Vampyyrit eivät elä ikuisesti, vaikka eivät kuolekaan vanhuuteen. Mutta täydellinen kuolemattomuus voisi olla liikaa...Mä voin tulla ensi yönä puraisemaan vaikken tajuu miksi helvetissä joku haluaa ikuisen elämän?