Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.
Ja jos löytäisin omat Stefanin ja Damonin, niin ei yhtään haittais.
Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.
Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
moi kaikki miten muutuisin vampyyriksi ? voisitteko auttaa minua ? olisi kiva voitteko antaa jotain vinkkejä ? olis iha kiva
Voi elämän kevät! En todellakaan jaksanut lukea koko topikkia läpi, mutta tyhmä aloitusviestisi sai veren kuplimaan.
Twilight leffalla ei ole juuri mitään yhteistä vampyyrien kanssa. Vampyyri EI kiillä auringossa vaan palaa. Katsoin Twilight leffassa ensimmäisen puolituntia ja täyttä p*skaa oli koko leffa, saati muista puhumattakaan.
Hommaa itelles arkku, nuku siinä. Vältä aamuja/päiviä ja etenkin auringonvaloa -> nuku päivät. Syö ruuaksi ainoastaan verta tuoreesta lähteestä (rotat jne jyrsiät helppo nököhampaillesi) kun vampyyrithän välttää kaikintavoin säilöttyä verta, joka on viimeinen oljenkorsi jos ei muuten selviä. Lisäksi sun kannattas kattoo esm dokumenttejä vampyyreistä eikä hollywood shitti tuotantoa mukamas vampyyrileffoista.
Joo, etköhän noilla tuu vampyyriksi xD
samoin täälä yksi ihminen joka koukussa true bloodiin ja vampyyrinpäiväkirjoihin aivan ihania vampyyreja eric.bill,daimon ,stefani kaikki hot vampyyrit mulla on kaikki vampyyrin päivä kirjat 1.2 true blood 1-4 kaudet
Mä katon jo 4 kertaa vampyyripäiväkirjoi ja haluun niin muuttuu vampyyriks!! Semmoseks Kiltiks ku StefanJoo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.
ok, jos haluaa muuttua vampyyriksi,niin oikeastaan kannattaa hakata munna/tissiä seinään ja syödä hevosen paskaa ja jos se ei toimi niin kannaattaa paskoa twilight kirjojen päälle ja tehdä itsari ja ehkä pedaroida lapsia.Kannattaa mennä yhden noidan luo nii se voi teleportata teiät equadoriin ja sitte kannattaa vaa hypätä vuorelta ni muututte vampyyriks
Mulla on vähän samanlainen kokemus. Kun Olin yksin kävelyllä, niin siellä oli semmoinen punainen pakettiauto. Sen kyljessä luki, että ilmaista karkkia. Menin sisään ja siellä oli semmoinen Kiva sedä. Hän antoi minulle pääsiäismunaa. Sitten se tapahtui. Minun housuihin kasvoi semmoinen juttu. Sieltä tulee kusta. Sirltä tulee myös semmoista valkoista nestettä, jota tarjoan aina äidilleni.Muutuin kerran vampyyriks ku oli tylsää
Tuota juu... Vähän samanlaista kokemusta ois tarjolla jos tulee Kuopioon keskellä yötä sellasen vanhan parkkihallin eteenMulla on vähän samanlainen kokemus. Kun Olin yksin kävelyllä, niin siellä oli semmoinen punainen pakettiauto. Sen kyljessä luki, että ilmaista karkkia. Menin sisään ja siellä oli semmoinen Kiva sedä. Hän antoi minulle pääsiäismunaa. Sitten se tapahtui. Minun housuihin kasvoi semmoinen juttu. Sieltä tulee kusta. Sirltä tulee myös semmoista valkoista nestettä, jota tarjoan aina äidilleni.
Muuta mut vamppyyriks numeroni on 0408209991mä oon vamppyyri ja voin muuttaa jonkun sellaseksikin mutta mä en ketä vaan muuttele tosta vaa )
Muuta mut nuneroni ob 0408209991mä oon vamppyyri ja voin muuttaa jonkun sellaseksikin mutta mä en ketä vaan muuttele tosta vaa )