Miten voi muuttua vampyyriksi? Oisko jollakulla jotain vamppyyrituttua?

vierailija
Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.

Ja jos löytäisin omat Stefanin ja Damonin, niin ei yhtään haittais.

Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
 
vierailija
Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.

Ja jos löytäisin omat Stefanin ja Damonin, niin ei yhtään haittais.

Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
 
vierailija
Voi elämän kevät! En todellakaan jaksanut lukea koko topikkia läpi, mutta tyhmä aloitusviestisi sai veren kuplimaan.
Twilight leffalla ei ole juuri mitään yhteistä vampyyrien kanssa. Vampyyri EI kiillä auringossa vaan palaa. Katsoin Twilight leffassa ensimmäisen puolituntia ja täyttä p*skaa oli koko leffa, saati muista puhumattakaan.

Hommaa itelles arkku, nuku siinä. Vältä aamuja/päiviä ja etenkin auringonvaloa -> nuku päivät. Syö ruuaksi ainoastaan verta tuoreesta lähteestä (rotat jne jyrsiät helppo nököhampaillesi) kun vampyyrithän välttää kaikintavoin säilöttyä verta, joka on viimeinen oljenkorsi jos ei muuten selviä. Lisäksi sun kannattas kattoo esm dokumenttejä vampyyreistä eikä hollywood shitti tuotantoa mukamas vampyyrileffoista.

Joo, etköhän noilla tuu vampyyriksi xD
 
OLEN Vampyyri
Mulla itselläni on semmoiset vampyyri hampaat, sillä mun kulma hampaat on hiukan... no vampyyrimäiset:D:LOL: Tai aika paljonkin.
Mut ei oikeaa vampyyri tuttua, sorry
Uskon siis vampyyreihin:D
 
Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.

Ja jos löytäisin omat Stefanin ja Damonin, niin ei yhtään haittais.

Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
Mä katon jo 4 kertaa vampyyripäiväkirjoi ja haluun niin muuttuu vampyyriks!! Semmoseks Kiltiks ku Stefan :)
 
Panolapsi Ja kokkeli
Kannattaa mennä yhden noidan luo nii se voi teleportata teiät equadoriin ja sitte kannattaa vaa hypätä vuorelta ni muututte vampyyriks
ok, jos haluaa muuttua vampyyriksi,niin oikeastaan kannattaa hakata munna/tissiä seinään ja syödä hevosen paskaa ja jos se ei toimi niin kannaattaa paskoa twilight kirjojen päälle ja tehdä itsari ja ehkä pedaroida lapsia.
 
Mitä?!
Muutuin kerran vampyyriks ku oli tylsää✌
Mulla on vähän samanlainen kokemus. Kun Olin yksin kävelyllä, niin siellä oli semmoinen punainen pakettiauto. Sen kyljessä luki, että ilmaista karkkia. Menin sisään ja siellä oli semmoinen Kiva sedä. Hän antoi minulle pääsiäismunaa. Sitten se tapahtui. Minun housuihin kasvoi semmoinen juttu. Sieltä tulee kusta. Sirltä tulee myös semmoista valkoista nestettä, jota tarjoan aina äidilleni.
 
Kikkeli
Mulla on vähän samanlainen kokemus. Kun Olin yksin kävelyllä, niin siellä oli semmoinen punainen pakettiauto. Sen kyljessä luki, että ilmaista karkkia. Menin sisään ja siellä oli semmoinen Kiva sedä. Hän antoi minulle pääsiäismunaa. Sitten se tapahtui. Minun housuihin kasvoi semmoinen juttu. Sieltä tulee kusta. Sirltä tulee myös semmoista valkoista nestettä, jota tarjoan aina äidilleni.
Tuota juu... Vähän samanlaista kokemusta ois tarjolla jos tulee Kuopioon keskellä yötä sellasen vanhan parkkihallin eteen
 
Azazel
Riittää että juot päivittäin verta.
Naudan veri kaupoista on hyvää,myös sianveri menee.
Kyllästyessäsi sen makuun ala viiltelemään itseäsi ja kokoa veri pieneen kulhoon.
Juo se ja koe muutos.
Myös tamppoonin imeskely auttaa asiaan.
 

Yhteistyössä