Miten voi muuttua vampyyriksi? Oisko jollakulla jotain vamppyyrituttua?

Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.

Ja jos löytäisin omat Stefanin ja Damonin, niin ei yhtään haittais.

Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24217356:
Mulla ei ole ketään vampyyrituttua, mutta luultavasti ekana varaisin ajan hammaslääkärille.
Mäkin pohdin ihan samaa...joskin mä voisin haluta sellaiset kivat pikku vampyyrihampaat. Tekisköhän hammaslääkärit mulle pienen operaation, jos kauniisti pyytäsin. Ei tarttis kun vähän vaan viilata :)
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
"vieras"
Miks ihmeessä jenkkeihin saakka? Kyllä kuka tahansa hammaslääkäri osaa hampaita hioa, koska sitä tehdään jo paikkauksienkin yhteydessä ja purenta virheiden korjaamisessa.
Suomesta ei vampyyreja taida juurikaan löytyä, mutta jo esim. Hollannissa on pitkät vampyyriperinteet.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";24217410]Miks ihmeessä jenkkeihin saakka? Kyllä kuka tahansa hammaslääkäri osaa hampaita hioa, koska sitä tehdään jo paikkauksienkin yhteydessä ja purenta virheiden korjaamisessa.
Suomesta ei vampyyreja taida juurikaan löytyä, mutta jo esim. Hollannissa on pitkät vampyyriperinteet.[/QUOTE]
Osaavat kyllä, mutta se on sitten eri juttu, suostuvatko tekemään vanpyyriksi haluamisen vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24217416:
Osaavat kyllä, mutta se on sitten eri juttu, suostuvatko tekemään vanpyyriksi haluamisen vuoksi.
:D

Ja jos Hollannissa on vampyyreitä, niin täälläkin on pakko olla. Onkohan ne oikeesti niin hotteja kuin leffoissa? Ei varmaankaan, kun ei mitkään miehet ole oikeasti yhtä hotteja kuin leffoissa. Mä niin muserrun nyt :(
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24217416:
Osaavat kyllä, mutta se on sitten eri juttu, suostuvatko tekemään vanpyyriksi haluamisen vuoksi.
No, ei sitä ole pakko sanoa että haluaa vampyyriksi ja muutenkaan, ei se lääkärille kuulu
 
"vieras"
:D

Ja jos Hollannissa on vampyyreitä, niin täälläkin on pakko olla. Onkohan ne oikeesti niin hotteja kuin leffoissa? Ei varmaankaan, kun ei mitkään miehet ole oikeasti yhtä hotteja kuin leffoissa. Mä niin muserrun nyt :(
Kyllähän ne on, voipa olla jopa hotimpia. Suomen vampyyreistä en tiedä sanoa, en usko et suomessa kukaan voi olla hotti vaikka yrittäis, muualla on aina parempi
 
onnea yritykseen
Täällä suomessa tuskin on vampyyreja ainakaan kesäisin kun on valoisaa yöt päivät. Sitten talven pimeydessä saattaisi lykästää, mutta en tiedä kuinka hyvin nuo vampyyrit kestää kylmää? Itse lähtisin itä-euroopan maita kiertelemään, jonnekin budapestiin yöllisille kävelyille...

Toinen vaihtoehto on että rupeat wannabee vampiksi, viilautat hampaasi ja meet kytikseen jonnekin lähibaarin eteen. Sitten vaan lasket uhrista veret, etkä muuta enää syö... Muista myös värjätä tukka mustaksi ja hankkia tummia vaatteita.

Damon on muuten paljon söpömpi kuin stefan, stefan on kuin rautakangen nielly :/ ja true blood on paljon parempi sarja :)
 
[QUOTE="vieras";24217653]Kyllähän ne on, voipa olla jopa hotimpia. Suomen vampyyreistä en tiedä sanoa, en usko et suomessa kukaan voi olla hotti vaikka yrittäis, muualla on aina parempi[/QUOTE]

No älä nyt tuonnosta asennetta ota :D Kyllä suomessakin voi olla hotti. Olen livenä tavannut muutaman kerran. Tosin ne ei ollut vampyyreitä, vaan taviskundeja.
 
Täällä suomessa tuskin on vampyyreja ainakaan kesäisin kun on valoisaa yöt päivät. Sitten talven pimeydessä saattaisi lykästää, mutta en tiedä kuinka hyvin nuo vampyyrit kestää kylmää? Itse lähtisin itä-euroopan maita kiertelemään, jonnekin budapestiin yöllisille kävelyille...

Toinen vaihtoehto on että rupeat wannabee vampiksi, viilautat hampaasi ja meet kytikseen jonnekin lähibaarin eteen. Sitten vaan lasket uhrista veret, etkä muuta enää syö... Muista myös värjätä tukka mustaksi ja hankkia tummia vaatteita.

Damon on muuten paljon söpömpi kuin stefan, stefan on kuin rautakangen nielly :/ ja true blood on paljon parempi sarja :)
Wooot...onko olemassa joku toinenkin vampyyrisarja? Onko siinä hotteja vampyyrejä?

Mä tykkään molemmista veljeksistä. Stefan on niin ihanan kiltti, romanttinen ja aaah...mutta kyllä mä taidan enempi sitten kuitenkin digata siitä Damonista. Ihanan kamala kusipää ja niin herkku, että oksat pois :D
 
Ei nyt tule mieleen. Tosin yhdessä uskonnossa muutetaan leipää ja viiniä juutalaiszombin lihaksi ja vereksi ja kannibalisoidaan se, oletko tutustunut siihen?
En, mutta lupaan tutustua, jos siellä on samannnäköisiä miehiä, kun noissa vamppyyriohjelmissa.

Mä en ole koskaan lapsena/nuorena fanittanut mitään julkkista tms...joten tää taitaa olla seurausta siitä. Ei kannattais jättää mitään kehitysvaihetta väliin, kun se pitää näemmä kuitenkin josain vaiheessa elämää kokea.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
chef: ootko sä lukenu twilighf kirjat jo? Mä katoin eka leffat ja luin sit kirjat. Ja kirjat oli kyllä niin paljon parempia (niin kun yleensä).

Mä ahmin ne lyhyessä ajassa ja mulla tuli vähän samat vibat ku sulla. Mä odotin millon joku alkais "säteilee" auringossa yms pientä kivaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
----
En, mutta lupaan tutustua, jos siellä on samannnäköisiä miehiä, kun noissa vamppyyriohjelmissa.

Mä en ole koskaan lapsena/nuorena fanittanut mitään julkkista tms...joten tää taitaa olla seurausta siitä. Ei kannattais jättää mitään kehitysvaihetta väliin, kun se pitää näemmä kuitenkin josain vaiheessa elämää kokea.
Jeesus ei kyllä voita Damonia.
 
true bloodiin kannattaa ihan ehdottomasti tutustua.

ja jos tykkäsit telkkariversioista, nämä kaikki löytyvät kirjoina. Lisäksi J.R Ward black dagger brotherhood kirjasarja.

Voin luvata että sä et voi mitään noista kirjoista laskea käsistäsi.
 

Yhteistyössä