Miten voi muuttua vampyyriksi? Oisko jollakulla jotain vamppyyrituttua?

"vieras"
Joo, myönnetään, olen ihan sekaisin. Mä olen kohta viikon istunut yökaudet töllön ääressä kattomassa Vampyyripäiväkirjoja...tää juontaa juurensa siitä, kun katsoin muutamia viikkoja sitten Twilightit läpi (virhe!) ja nyt ole olen päätänyt, että haluan muuttua vampyyriksi.

Ja jos löytäisin omat Stefanin ja Damonin, niin ei yhtään haittais.

Jotta tuntiskohan joku jonkun vampyyrin, jotta se vois käydä purasemassa musta palan. Mä olen nyt vakaasti päättänyt, että uskon vampyyreihin.
muutu gootiks! tai ole se isabella! jospa sellanen miekkonen joka samanlainen kuin se väpyyri. Ei se ollut vänpyyri vaan mies joka löys naisen josta tykkäs niin paljon että melkein menitti itsensä! Se oli etsinyt pitkään!Se on rakkaus tarina. toisessa osassa isabella jätetään ja se saa lohtua "sudelta" joka inhoaa vanpyyriä mutta ei kuitenkaan suutele vaikka toinen haluaa!
 
oooooooh
Lisäksi J.R Ward black dagger brotherhood kirjasarja.

Voin luvata että sä et voi mitään noista kirjoista laskea käsistäsi.
OOoooh, Mustan tikarin veljskunta on maailman paras kirjasarja. Oon jäänyt niin totaalisen koukkuun niihin. Oikeesti niin toivon, että tommosia vampyyrejä ois oikeestikin. Ryhtyisin milloin vain kenen tahansa veljeskunnan jäsenen shellaniksi. :heart: :D
 
Voi elämän kevät! En todellakaan jaksanut lukea koko topikkia läpi, mutta tyhmä aloitusviestisi sai veren kuplimaan.
Twilight leffalla ei ole juuri mitään yhteistä vampyyrien kanssa. Vampyyri EI kiillä auringossa vaan palaa. Katsoin Twilight leffassa ensimmäisen puolituntia ja täyttä p*skaa oli koko leffa, saati muista puhumattakaan.

Hommaa itelles arkku, nuku siinä. Vältä aamuja/päiviä ja etenkin auringonvaloa -> nuku päivät. Syö ruuaksi ainoastaan verta tuoreesta lähteestä (rotat jne jyrsiät helppo nököhampaillesi) kun vampyyrithän välttää kaikintavoin säilöttyä verta, joka on viimeinen oljenkorsi jos ei muuten selviä. Lisäksi sun kannattas kattoo esm dokumenttejä vampyyreistä eikä hollywood shitti tuotantoa mukamas vampyyrileffoista.

Joo, etköhän noilla tuu vampyyriksi xD
 
Voi elämän kevät! En todellakaan jaksanut lukea koko topikkia läpi, mutta tyhmä aloitusviestisi sai veren kuplimaan.
Twilight leffalla ei ole juuri mitään yhteistä vampyyrien kanssa. Vampyyri EI kiillä auringossa vaan palaa. Katsoin Twilight leffassa ensimmäisen puolituntia ja täyttä p*skaa oli koko leffa, saati muista puhumattakaan.

Hommaa itelles arkku, nuku siinä. Vältä aamuja/päiviä ja etenkin auringonvaloa -> nuku päivät. Syö ruuaksi ainoastaan verta tuoreesta lähteestä (rotat jne jyrsiät helppo nököhampaillesi) kun vampyyrithän välttää kaikintavoin säilöttyä verta, joka on viimeinen oljenkorsi jos ei muuten selviä. Lisäksi sun kannattas kattoo esm dokumenttejä vampyyreistä eikä hollywood shitti tuotantoa mukamas vampyyrileffoista.

Joo, etköhän noilla tuu vampyyriksi xD
Sekä kimaltelu että palaminen ovat Hollywood legendaa. Vampyyri ei vahingoitu auringonvalossa, joidenkin perinteiden mukaan menettää tosin voimansa.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"vieras"
[QUOTE="merkku";27989072]moi kaikki miten muutuisin vampyyriksi ? voisitteko auttaa minua ? olisi kiva voitteko antaa jotain vinkkejä ? olis iha kiva :)[/QUOTE]

Käytä samoja jippoja kuin he, jotka haluavat muuttua röllipeikoiksi.
 
"Vieras"
Siis jos ne elää ikuisesti ja kaikkee nii mulle kelpaa ja kyl sellanen söpö kundiki kelpais ;) Mut viime aikoin on tuntunu ku joku kyttäis sua ja ois sun takana :D Kai oon vaa sekopää. <3
 
"Julia"
joo tää saattaa kuulostaa tyhmält mut aloin kattoo twilightia nii yhtäkkiä mulle tuli sellanen olo että haluan olla vämppyyri no miten onkaa se asia. uskon väppyyreihin eikä se haittais jos saisin lisää nopeuttaa,voimaa,paremman näkö ja kuulo aistin.
 
N.N
HOLY CRAP TEITÄ oppikaa erottamaan totuus ja fiktio, en tiedä onko vampyyreja olemassa vai ei eikä kiinnosta ottaa selvää. Aivan syystä he ovat piilossa jos heitä on olemassa. Tosielämän vampyyri tuskin on mikään Cullen tai Salvatore. Jos teitä kiinnostaa tietää enemmän, katsokaa dokumentteja ja tutkikaa monia eri nettisuvja ENGLANNIKSI suomeksi ei löydy mitään.

Mutta pyydän, varoituksen sana, olkaa varovaisia. Ei sitä ikinä tiedä... Mutta aika varma olen, että oikean elämän vampyyri ei ole astunut Twilight-kirja saagoista tänne. Anne Rice saattoi olla hyvinkin lähellä totuutta, kuka tietää? On myös vampyyrien tutkimus keskus olemassa, mm. Anne Rice sai paljon tietoa heiltä kirjaansa. Tosin, keskuksen tutkintaa johtava mies löysyi kuolleena asunnostaan, joten en tiedä missä jamassa keskus on tänä päivänä. Ottakaa siitä nyt ainakin varoittava esimerkki ja miettikää ankaraan mitä toivotte.
 

Yhteistyössä