Miten voi muuttua vampyyriksi? Oisko jollakulla jotain vamppyyrituttua?

stm
miten olis reissu päälääkärille. sieltä saat varmaan sellasta hoitoa että toi olo tosta kohenee. ei tarvi enää valvoa yökausia kun ketipinoreilla nukut tosi mukavasti, eikä vamppyyrit enää valvota. antipsykoottisella lääkityksellä ja terapialla lähtee ne harhakuvitelmat vamppyyrien olemassaolosta. jonainpäivänä saatat taas olla takas tässä maailmassa ja jakat elämääs ihan normaalina ihmisenä. suosittelen että hävität tv:n ja tietokoneen ja rupeet harrastaan jotain mukavaa. postimerkkien keräilyä en suosittele koska saatat alkaa luulla olevasi postimerkki.
 
Vampiregirlll
Mulla on juuri samanlainen tunne! Katsoin joulun jälkeen kaikki twilightit ja saan varmaan niistä jotain vaikutteita koska haluan itsekkin muuttua vampyyriksi ! Kuullostaa hullulta mutta totta se on !
 
satzuma
Mulla on sama tunne ku tolla yhellä kirjottajalla, kun oon kans kattonu vampyyripäiväkirjoja ja haluun ja uskonkin vampyyreihin et toivon kans et jollai olis joku vampyyri kaveri ja toivon et se tulis purasee mua
 
12v
Nii mäki ! Mä katoin pari päivää sit vampyyrinpäiväkirjaa se on niin ihana elokuva??????et nyt mäki haluun olla vampyyri ... Ja mä mietin et juokseeko vampyyrit noin kovaa? (Klo 00.00-01.00 kuiskaa pimeyteen x:3 "muuta minut vampyyrien kuningas , veren ruhtinas" ja juo päälle tilkka verta) en oo ite kokeillu koska oon 12v siis halun viel kasvaa ja oon liian nuori ... Toivon et se toimii??????°•??
 
Vamppyyri päiväkirjat
Oon kattonnu isosiskon kanssa Vamppyyri päiväkirjoi nexfliksistä, näin yhtenä päivänä untakin että joku purimua ja heräsin siihen ja ihanku ois ollu hampaan jälet rantees ja kaulas! Ois sika kivaa olla vamppyyri! Vois vaa mennä "et muista mitään" xD
 
[QUOTE="Camilla";30294647]Luuletteks oikeesti et joku niin sanottu "Verenimija" tulee vetaa teijan verta teija kaulast, sis unohtakaa vampyyreja ei ole olemassakaan :D[/QUOTE]

Siis mitä helvettiä. Nytkö vasta mulle moinen kerrottiin. Kiitti hei, kun kukaan ei ole kertonut aimmin. En voi muuta sanoa, kuin että reilu kerho taas kokoontuu.

Sanokaa nyt saatana vielä, ettei joulupukkiakaan ole. Tai hammaskeijua. Se tästä kun nyt enää puuttuisi!
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
labrahoitaja
Helpoin konsti vampyyriksi on lähteä opiskelemaan bioanalyytikoksi. Koulutus kestää 3.5v ja siinä ammatissa jos missä saa imeä verta päivät putkeen (kirjaimellisesti) ja kuunnella "hyviä" vampyyri tulee sutkautuksia.
 
Jessica Hiltunen
et ole ainoa sillä mäki haluun olla vampyyri luulin eka et oon ainoa mut onneks en oo. mäkään en kyllä tiedä miten tulla vampyyriksi. toivon joka yö et oisin vampyyri mutku en oo
 
Camilalapanen
Kyl Suomessa voi olla vampyyrejä... Vampyyri päiväkirja (leffa) ni kyl damon ja stefanilla oli jotku sormukset et ne pystyy liikkuu päivälläkin ???????????????? HALUISIN NIIIN KOVASTI OLLA VAMPYYRI ??????????????????????
 
nsöxnfkf
Siis aika itsekäs kirjoittaja, siis "voisin löytää omat stefanin ja damonin" ??
Omg :3 haluun olla kahen pojankaa ja ne molemmat tykkää musta kos OON PARAS : ) Ite oon kattonu kanssa vampyyripäiväkirjoja nyt vitoskauteen saakka ja voin sanoo että jos nyt ihailet jtn Elenaa siinä ni se on vaan näyttelijä ja vampyyreitä EI OLE :D :) joo oot hulluks tullu? Ok sori tää dissaamine, tai no enhä mä tiiä onks vampyyreit MUT EN USKO :) Ehkä, niin... juu :)
 
horsalintu
Hei, ei oikeasti vampyyrinä olo ole kuin vampyyripäiväkirjoissa... Olen itsekkin katsonut niitä monia kausia, niitä alkaa uskoa vähän liiankin helposti.
Mutta hei... Älä usko kaikkeen mitä sarjoissa on. Ei ne vampyyrit ole oikeasti mitään Stefan salvatoreja jotka tulee pelastamaan sut. ne on kieroilevia ja manipuloivia olentoja, jotka eivät ole koskaan onnellisia.
 
vierailija
Mä uskon vampyyreihin kannattaa kattoo vampyyrin päiväkirjat niist ei kyl saa paljoo uskoo mut jos nyt vois sanoo et..... Mä oon noita ja se ei oo sellanen mil on ruma nenä ja hattu vaan se on tavallinen ihminen millä on voimia. Oon harjotellu loitsuja latinaksi jo vuoden ja mun kaulakoru antaa mulle lisä voimia kun osaan lumota asioita joi ja toi voi kuulostaa hullulta mut se on totta ja mä juon verta vaikka oon noita
 

Yhteistyössä