Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Kiukaalle laitan.
Juu, me laitetaan aina kiukaalle makkarat ilman mitään folioita tms. Tulee kaikkein parhaimpia, tulee rapea kuori. Ei ole vielä kertaakaan tarttunut kiukaalle. Mies on meillä makkaramestarina.Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Kiukaalle laitan.
ahaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pelkältään vai?
mul ei oo foliopussia..
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Juu, me laitetaan aina kiukaalle makkarat ilman mitään folioita tms. Tulee kaikkein parhaimpia, tulee rapea kuori. Ei ole vielä kertaakaan tarttunut kiukaalle. Mies on meillä makkaramestarina.Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Kiukaalle laitan.
ahaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pelkältään vai?
mul ei oo foliopussia..
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.
Ei sula jos paketti on ehjä. Kuulostaa uskomattomalle mutta totta se on.Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.
eikse sula siihen??!! en kyllä uskalla kokeilla....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.
Sipaise hiukan öljyä folioon.Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:no, laitan ne niiku ennenki, räävitään sit foliosta irti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.
Mitäs tolloa siinä on?Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Kiukaalle miehen kotonaki on aina laitettu. Folioon tai foliopussiin meillä. En ehkä ihan muovineen laittas tollot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Sit on olemassa sellasia folioisia paistoalustoja, niitä käytetään usein takassakin. Alle voi tietty laitta hiukan folioo, jos ei halua, että tiputtaa rasvaa kiukaalle![]()
Luuleksä oikeesti saavas tällä jonkun kokeileen tota?Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.
kokeiltu on hyvää tulee mutta huom! vain hk:n on testattu
en uskonut minäkään kun mies sanoi että voi ja ovat ukkoporukalla kokeilleeet...