miten teette kiuasmakkaran jos teillä ei ole sitä lautasta? :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Kiukaalle laitan.

ahaa :o :o :o :o :D :D :D :D

pelkältään vai? :D

mul ei oo foliopussia..
Juu, me laitetaan aina kiukaalle makkarat ilman mitään folioita tms. Tulee kaikkein parhaimpia, tulee rapea kuori. Ei ole vielä kertaakaan tarttunut kiukaalle. Mies on meillä makkaramestarina.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Kiukaalle laitan.

ahaa :o :o :o :o :D :D :D :D

pelkältään vai? :D

mul ei oo foliopussia..
Juu, me laitetaan aina kiukaalle makkarat ilman mitään folioita tms. Tulee kaikkein parhaimpia, tulee rapea kuori. Ei ole vielä kertaakaan tarttunut kiukaalle. Mies on meillä makkaramestarina.

mä jotenkin aattelin et niistä tirisee rasvaa sinne kiukaaseen
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.

Noin tulee tosi hyvää! Silleen me tehdään ja onnistuu vallan mainiosti. :)
 
Kokeile laittaa se kiiltävämpi puoli niihin makkaroihin päin. Vai kummin päin oot sitä käyttäny yleensä? Ei meillä ainakaan tarttunu, kun kerran tehtiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.

eikse sula siihen??!! en kyllä uskalla kokeilla.... :whistle:
Ei sula jos paketti on ehjä. Kuulostaa uskomattomalle mutta totta se on.

 
Sit on olemassa sellasia folioisia paistoalustoja, niitä käytetään usein takassakin. Alle voi tietty laitta hiukan folioo, jos ei halua, että tiputtaa rasvaa kiukaalle :)
 
Minä luin otsikon, että "miten teette kiuas makkaran, jos teillä ei ole kiuasta" :ashamed:

No joo, folion sisään käärästään ja kivien päälle kiukaalle...Hyvää on tullut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.


kokeiltu on hyvää tulee mutta huom! vain hk:n on testattu
en uskonut minäkään kun mies sanoi että voi ja ovat ukkoporukalla kokeilleeet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Kiukaalle miehen kotonaki on aina laitettu. Folioon tai foliopussiin meillä. En ehkä ihan muovineen laittas tollot :laugh:
Mitäs tolloa siinä on? :o
Kannattasko kokeilla ennen ku alkaa tolloks haukkuu jos ei aiheesta mitään tiedä? ;) :headwall:
Siis se toimii oikeesti. Suosittelen hyvää tulee. :)
(En jaksanu aiemmin kirjautua )

 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Sit on olemassa sellasia folioisia paistoalustoja, niitä käytetään usein takassakin. Alle voi tietty laitta hiukan folioo, jos ei halua, että tiputtaa rasvaa kiukaalle :)

Näitä mekin on käytetty, ei tarvii mitään alle, rasvaa ei tipu. En kyllä muoveineen laittas...... :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.


kokeiltu on hyvää tulee mutta huom! vain hk:n on testattu
en uskonut minäkään kun mies sanoi että voi ja ovat ukkoporukalla kokeilleeet...
Luuleksä oikeesti saavas tällä jonkun kokeileen tota? :D

Jos tosissas luulet, niin kukas tässä se hölmö olikaan....
 

Yhteistyössä