Miten teillä juhlitaan saavutuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ku mä tässä mietin et miks me juhlitaan aina herkuttelemalla. Eikö siihen olis jotain muuta keunoa ku aina vaan herkku herkku.
Miten teillä juhlitaan jos on juhlan aihetta. Jokun muukuin merkkipäivä.
 
Meillä monia asioita juhlitaan menemällä teatteriin, elokuviin, taidenäyttelyyn tai johonkin (lasten)kulttuuritapahtumaan. Ja koska meillä hampurilaisia ja lihapiirakoita on tavattoman harvoin saatavilla, on syöminen hesessä lapsillemme aina juhla!

Myös retki jonnekin, piknikkorin kanssa, on mahdollinen. Muistaakseni näin juhlittiin alkukesästä keskimmäisen alakoulun päättymistä ja hänen saamaansa stipendiä. Käveltiin katsomaan kevätvesiä virtaavaa koskea ja syötiin pojan toivomat herkkueväät.

Piika-äiti
 

Yhteistyössä