Miten tästä vapusta on tullut niin perskuleen tärkeenoloinen juhla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Kas palsta toimii näin :D. Ens viikolla panikoidaan jo täysillä äitienpäivää, ja sit mietitäänkin jo juhannusta. Aina sama vouhotus päällä. (Sanoisin ääneen jos uskaltaisin, että ihmiset, joilla ei oo kodin ulkopuolista elämää, ehtii ajattelemaan näinkin epäolennaisia asioita...)

Ainiin toi äitienpäiväkin! :headwall: koska se muuten edes on?? :laugh:
Kanssas samaa mieltä ton vouhotuksen kanssa.Meillä vietetään juhlat aina senhetkisen mielialan mukaan,tärkeempää mielestäni yhdessäolo ja tekeminen lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Kas palsta toimii näin :D. Ens viikolla panikoidaan jo täysillä äitienpäivää, ja sit mietitäänkin jo juhannusta. Aina sama vouhotus päällä. (Sanoisin ääneen jos uskaltaisin, että ihmiset, joilla ei oo kodin ulkopuolista elämää, ehtii ajattelemaan näinkin epäolennaisia asioita...)

Ainiin toi äitienpäiväkin! :headwall: koska se muuten edes on?? :laugh:
Kanssas samaa mieltä ton vouhotuksen kanssa.Meillä vietetään juhlat aina senhetkisen mielialan mukaan,tärkeempää mielestäni yhdessäolo ja tekeminen lasten kanssa.

Juurikin näin :). Äitienpäivä on muuten ensi viikonloppuna. PANIIKKI ;)!

Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ei ahdista yhtään, lähdetään koko perhe mökille torstaina, joten eiköhän se vappu mene siinä ihan kivoissa, normaaleissa mökkifiiliksissä, tuskin mitään merkkejä näkyy missään mitä vietetään.

Säälin sun lapsia, kun pilaat hauskat hetket heiltä =/

:laugh:

KAi sitä vappua voi juhlia siman ja munkkien kera siellä mökilläkin, pöhkö!! :D

Meilläkin paistettiin munkit ja grillattiin lihaa.
Ilmapallot on puhallettu ja sepentiinit roikkuu lampussa. :D
Mun pienen ensimmäinen vappu. :heart:

...tai no, oli se vappu viime vuonnakin, mutta silloin oltiin vielä ihan vauvoja.

Juhlia ei voi olla liikaa!

Jotenkin tämmöisiä päiviä varten tulee suunniteltua tarkemmin tekemiset/syömiset ja se taas useimmiten johtaa mukavaan päivään.

Tänäänkin isäntä tarjoili meille aamupalaks pekonia, munia, vasta paistettua patonkia + täytteet, itse puristamaan appelsiinimehua.

On syöty herkkuja ja käyty vapputorilla.

Minä en ole jaksanut hössöttää ihmeemmin.
Ruokalistamme:
- uunilohta
- perunasalaattia ( tuunasin kaupan valmiista, hyi minua)
- salaattia
- nakkeja
- keitettyjä perunoita
- munkit on kaupasta, samoin sima
- tippaleipiä ei ole, kun en pidä niistä
- ylioppilaslakkia en "muistanut" kutrejani koristamaan laittaa

Muutama ilmapallo koristeena parissa ikkunassa serpentiineineen.
Eilen olimme kylässä lasten kanssa. Tänään kävimme koko perhe syömässä vappulounaan ravintolassa kävelylenkin jälkeen. Me vanhemmat otimme jopa yhdet oluet ruoan seuraksi.

itse tykkään kaikista juhlapyhistä. ja onhan se lastenkin mielestä mukavaa kun on hiukan erikoisempaa ohjelmaa. meiltä löytyy munkit,simat,repentiinit,pallot ym. vapputorillakin käytiin kiertämässä ja lapsille ostettiin pallot, sen jälkeen sitten vappupäivälliselle paikallisen grillin terangille syömään makkaraperunat :D koko päivä vietetty ulkoillen ja yhteisestä ajasta nauttien. HYVÄÄ VAPPUA!!!

Yhteistyössä