Miten suhtautuisit, jos 18v. tyttösi esittelisi teille 40v miesystävänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan olisin järkyttynyt ensi alkuun mutta sitten varmaan yrittäisin tutustua siihen ihmiseen ja antaa ajan kulua ja katsoa miten se suhde kehittyy.. En oikein voi mennä tuomitsemaan tyttären valintaa kun itsekin olen aina pitänyt vanhemmista miehistä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Mies olisi luultavasti hakemassa jo haulikkoaan ja minä olisin päivystyksessä hakemassa rauhoittavia!!!!! |O

kyllä se näin menis meilläkin :x
en vois ikinä mitenkään sulattaa sitä että oma tyttö seurustelis paljon vanhempiaan vanhemman miehen kans :o :$

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja www.isi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös :D
Ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä :heart:

Meinaako tämä yks älypää, että suuri ikäero tarkoittaa jotain "isä"-suhdetta? :laugh: :laugh: :headwall:

niin, voihan se olla pelkkä panosuhdekki :.

Ensireaktio voisi olla et mitäää???...haluaisin tavata tämän hepun ja tutustua...jos tulisi huonot aavistukset, niin tekisin kyl kaikkeni et loppuu.. juttelisin tyttöni kans myös että todennäköisesti teillä on aikalailla erilaiset toiveet lähitulevaisuuden suhteen..pelkäisin varmaan et tyttöni jättäisi koulun kesken ja alkais perustamaan perhettä, itse toivoisin et kävisi koulunsa ensin... Isänsä olisi varmaan tosi järkyttynyt kun poikakaveri olisi meidän ikäinen...luulempa et hänelle olisi kovempi paikka.

Itsellä 23v tuttu joka seukkaa yli 40-vuotiaan kanssa, mies erittäin mukava eikä minusta heistä sitä ikäeroa mitenkään räikeästi huomaa. Hyvin tulevat juttuun ja samanlainen elämänkatsomus.

Alkuperäinen kirjoittaja sanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja www.isi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös :D
Ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä :heart:

Meinaako tämä yks älypää, että suuri ikäero tarkoittaa jotain "isä"-suhdetta? :laugh: :laugh: :headwall:

niin, voihan se olla pelkkä panosuhdekki :.

No nimenomaan just sitä itteesä :laugh:

ensinnäkin pitäois muistaa, että se 18 vuotias on täysi-ikäinen ja mihinkään lapseen sekoamisesta ei ole kyse. järkytys olis tietty suuri. ja sit tälle omalle lapselle pitäis kertoa mitä mieltä on asiasta ja onko lapsi miettinyt asian joka kantilta, sitten jäis nähtäväksi kuinka kävisi.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
varmaan vähän shokkia alkuun, mutta sitten vaan tutustumaan lapsen valintaan. en suostuisi ottamaan mitään asennetta, ennen kuin tuntisin ihmisen. rakkaus ei katso ikää.

Samat sanat!! Ei rakkauteen kenelläkään ole oikeutta puuttua.

Mä luulen että tytär ymmärtäisi olla tuomatta kotiin.
Mun mielestä moni 18 v. on ihan pentu ja musta on outoa että aikuinen mies tykkää pikkulikoista.
Ja tämä on sitten ihan mun henk. koht. mielipide ja kaikki eivät ole 18v:nä pentuja joten ihan turha pillastua.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kumminkin päin: olisin järkyttynyt... :(

Samoin.
g020.gif

Minulla on kyllä oikeus puuttua silloin kuin kokisin, että lastani käytettäisiin "hyväksi" ottaen huomioon, että jotain täytyy miehen päässä olla vialla jos 40v haluaa olla 18v kanssa. Ottaen huomioon jo elämänkokemuksen sekä jo ihan jututkin :headwall: :headwall: 18v. on kyllä ihan lapsi vielä. Jos poikani 40v toisi näytille 18v neitosen niin kyllä varmasti ärähtäisin. :kieh:

Minusta tulee sellainen kauhea anoppi jne... mutta ihan sama.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen kummemmin selittelemättä esittelisin tälle 40-vuotiaalle ylkälle meidän 103-vuotta vanhan ulko-oven.

Just noi tiukka asenne. Mitä luulet tyttäresi tuumivan äidistään tuon tempun jälkeen?

Omaa kokemus pohjaa sen verran että en tule sekaantumaan lasteni seurustelusuhteisiin jollei jotain rikollista esitellä, on sitten ikäero millainen vain..ja kuka sanoo ettei suurinpiirtein samanikäinen voi käyttää hyväksi jos sillä asiaa perustelee että se vanhempi vain hyväksi käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Omaa kokemus pohjaa sen verran että en tule sekaantumaan lasteni seurustelusuhteisiin jollei jotain rikollista esitellä, on sitten ikäero millainen vain..ja kuka sanoo ettei suurinpiirtein samanikäinen voi käyttää hyväksi jos sillä asiaa perustelee että se vanhempi vain hyväksi käyttää.

Samoilla linjoilla kanssasi. PPH minä myös. Meillä taitaa olla yhtä avara katsomus.

Kun mun esikoistyttö on 18v., olen itse 38v..... En varmaan kovinkaan suopeasti suhtautuis :|

40v.miehen ja 18v.-tytön kohdalla sama homma...En antais oman aikuisen pojan sekaantua nuoriin tyttösiin, mikäli mulla sananvaltaa asiassa on..

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkaus on suurin:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:

Samoilla linjoilla kanssasi. PPH minä myös. Meillä taitaa olla yhtä avara katsomus.

Rakkaus on suurin!!

Yhteistyössä