Kuvittele että sulla on tytär 18v ja miten reagoisit näihin juttuihin? :D (galluppi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilulilu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilulilu

Vieras
Sulla olisi tytär 18v joka:

- olisi vakaasti päättänyt ryhtyä prostituoiduksi?

- olisi vakaasti päättänyt ryhtyä nunnaksi?

- kertoisi olevansa raskaana, lapsen isä on juoppo vankilasta vapautunut pentti 40v?

- kertoisi sulle itku silmässä ajaneensa kännissä autolla ihmisen yli niin että tää ihminen on menehtynyt myöhemmin sairaalassa?

- kertoisi hymyillen hullunkiilto silmissään tappaneensa jonkun randomin kadulla jäämättä kiinni?

- ilmoittaisi henkisen sukupuolensa olevan toista kuin hänen fyysinen sukupuolensa ja hän pyytäisi sulta rahaa sukupuolenkorjausleikkaukseen?

- hän kertoisi vaihtaneensa etunimensä koska "itsenäistymisprosessiin kuuluu se että ihminen päättää itse oman asuinpaikkansa, puolisonsa, pukeutumisensa ja myös minkä niminen haluaa olla"

Eli miten reagoisit ja suhtautuisit noihin eri tiedotuksiin hänen suustaan? :))

Minulla on jo 18 vuotias tytär ja nuo kaksi viimeistä ei kyllä saisi mitään minussa aikaan mutta nuo ylimmät saisivat aikaan sen, että neuvottelisin erittäin hyvämaineisen haredi perheen kanssa ja perheen poika ja minun tyttäreni naitettaisiin.

- olisi vakaasti päättänyt ryhtyä prostituoiduksi? Kysyisin miksi? Laittaisin terapiaan.

- olisi vakaasti päättänyt ryhtyä nunnaksi? Sanoisin selvä.

- kertoisi olevansa raskaana, lapsen isä on juoppo vankilasta vapautunut pentti 40v? Sanoisin Voi ei, raskaus ei ole paha asia kultaseni, mutta olisit jonkun muun miehen kattonut.

- kertoisi sulle itku silmässä ajaneensa kännissä autolla ihmisen yli niin että tää ihminen on menehtynyt myöhemmin sairaalassa? "Lähetääs tyttö poliisiasemalle"

- kertoisi hymyillen hullunkiilto silmissään tappaneensa jonkun randomin kadulla jäämättä kiinni?"Lähetääs tyttö poliisiasemalle"

- ilmoittaisi henkisen sukupuolensa olevan toista kuin hänen fyysinen sukupuolensa ja hän pyytäisi sulta rahaa sukupuolenkorjausleikkaukseen? Kultaseni olet täysi-ikäinen, äidillä ei ole rahaa kalliiseen leikkaukseen, mene töihin.

- hän kertoisi vaihtaneensa etunimensä koska "itsenäistymisprosessiin kuuluu se että ihminen päättää itse oman asuinpaikkansa, puolisonsa, pukeutumisensa ja myös minkä niminen haluaa olla" Selvä

• Tykkää
Reactions: moekoe ja Salla07

voi vittu

ihan ok

- kertoisi olevansa raskaana, lapsen isä on juoppo vankilasta vapautunut pentti 40v?

abortti

- kertoisi sulle itku silmässä ajaneensa kännissä autolla ihmisen yli niin että tää ihminen on menehtynyt myöhemmin sairaalassa?

vihainen

- kertoisi hymyillen hullunkiilto silmissään tappaneensa jonkun randomin kadulla jäämättä kiinni?

soittaisin psyk.polille

- ilmoittaisi henkisen sukupuolensa olevan toista kuin hänen fyysinen sukupuolensa ja hän pyytäisi sulta rahaa sukupuolenkorjausleikkaukseen?

ok

- hän kertoisi vaihtaneensa etunimensä koska "itsenäistymisprosessiin kuuluu se että ihminen päättää itse oman asuinpaikkansa, puolisonsa, pukeutumisensa ja myös minkä niminen haluaa olla"

siitä en pitäisi

Itkisin ja pyytäisin harkitsemaan asiaa ja puhumaan jollekkin ammattiauttajalle.

Sama kuin edellinen.

Olisin kauhuissani, mutta lähinnä isän takia.

Soittaisin asianajajalle ja poliisille. Miettisin, miten olen voinut epäonnistua kasvatuksessa näin pahasti.

Soittaisin poliisit ja ambulanssin.

Olisin hetkellisesti järkyttynyt (ellen olisi moista jo aavistellut), mutta tokenisin asiasta. Avustaisin, jos kykenisin.

Nauraisin ja käskisin palata asiaan, kunhan on aikuistunut...

Olisin kauhuissani ja varmaan itkukin pääsis. Yrittäisin keskustella, että ei etes ajattelis moista hommaa.

Noh, varmaan ihan ok. Toki ihmettelisin ja saattaisin kysyä, oletko tosissas.

Kysyisin heti, onko varma, että haluaa lapsen pitää ja ehdottaisin aborttia. Olisin järkyttynyt, tuosta miehestä ja hänen taustastaan. Olisin varmasti raivoissani tuolle miehelle, vois jopa kävästä mielessä käydä katkomassa siltä niskat. Tyttärelle puhuisin järkeä, että jättäis tollasen luuserin, joka käyttää vaan hyväkseen nuoria tyttösiä.

Ottaisin yhteyttä poliisiin ja ilmiantaisin tyttäreni. Sen jälkeen varmaan romahtaisin.

Ilmiantaisin tyttäreni poliisille. Romahtaisin täysin ja itkisin hysteerisenä.

Järkyttyisin ja olisin kauhuissani. Kysyisin, että oletko oikeesti aivan varma siitä, mitä olet tekemässä. Sanoisin suoraan, että mulla ei ole antaa tollasia summia rahaa. Kehottaisin tekemään töitä, että saisi itse kustannettua toimenpiteen. Toki auttaisin siinä missä pystyisin. Mutta, siinä vaiheessa tyttären täytyisi myös tietää, että on varmasti tekemässä oikean ratkaisun ja on varmasti miettiny tarkkaan tota asiaa.

Sanoisin, että niin varmaan.

Huolestuisin ja pelkäisin tytön turvallisuuden puolesta. Keskustelisin vakavasti ja ehdottaisin ensin jonkinlaista terapiaa, ennen kuin tekee päätöksensä.

Huolestuisin, keskustelisin vakavasti ja ehdottaisin jonkinlaista terapiaa ennen lopullista päätöstä.

Huh, se olisi todella järkyttävää, enkä tiedä, pystyisinkö hillitsemään itseäni.
"Pentti" saisi ainakin kuulla asiasta, sekä yrittäisin saada tytön pikapikaa aborttiin.

Hmm, en tiedä. Kai se olisi pakko saada tytär kantamaan vastuunsa, eli tunnustamaan tekonsa virkavallalle.

- kertoisi hymyillen hullunkiilto silmissään tappaneensa jonkun randomin kadulla jäämättä kiinni? Soittaisin hätänumeroon.

No ei tollasta niin vaan ilmoiteta, vaatisi aikamoiset keskustelut ja etenkin aikaa, jotta multa heruisi taloudellista tukea.

Ok.

Miksi nää kyselyt muuten aina koskee tyttöjä? En ainakaan muista nähneeni vastaavia pojista.
Oletetaanko, ettei poikien asiat kiinnosta, vai mistä johtuu?

Yhteistyössä