Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:itsekin olen aina pitänyt vanhemmista miehistä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Mies olisi luultavasti hakemassa jo haulikkoaan ja minä olisin päivystyksessä hakemassa rauhoittavia!!!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja www.isi:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös![]()
Ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä :heart:
Meinaako tämä yks älypää, että suuri ikäero tarkoittaa jotain "isä"-suhdetta?![]()
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja sanni:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja www.isi:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös![]()
Ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä :heart:
Meinaako tämä yks älypää, että suuri ikäero tarkoittaa jotain "isä"-suhdetta?![]()
:headwall:
niin, voihan se olla pelkkä panosuhdekki :.
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:varmaan vähän shokkia alkuun, mutta sitten vaan tutustumaan lapsen valintaan. en suostuisi ottamaan mitään asennetta, ennen kuin tuntisin ihmisen. rakkaus ei katso ikää.
Alkuperäinen kirjoittaja VEE:Entäs, jos se 18v. poikanne toisi näytille 40v. tyttöystävänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kumminkin päin: olisin järkyttynyt...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen kummemmin selittelemättä esittelisin tälle 40-vuotiaalle ylkälle meidän 103-vuotta vanhan ulko-oven.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Omaa kokemus pohjaa sen verran että en tule sekaantumaan lasteni seurustelusuhteisiin jollei jotain rikollista esitellä, on sitten ikäero millainen vain..ja kuka sanoo ettei suurinpiirtein samanikäinen voi käyttää hyväksi jos sillä asiaa perustelee että se vanhempi vain hyväksi käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkaus on suurin:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Omaa kokemus pohjaa sen verran että en tule sekaantumaan lasteni seurustelusuhteisiin jollei jotain rikollista esitellä, on sitten ikäero millainen vain..ja kuka sanoo ettei suurinpiirtein samanikäinen voi käyttää hyväksi jos sillä asiaa perustelee että se vanhempi vain hyväksi käyttää.
Samoilla linjoilla kanssasi. PPH minä myös. Meillä taitaa olla yhtä avara katsomus.