V
"vieras"
Vieras
Tai oikeammin kysymys kai kuuluisi, osaako elää parisuhteessa, jos sitä ei ole koskaan 40v aikana elänyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Harva "osaa seurustella" ekassa tai tokassakaan suhteessa, vaan yleensä se ensimmäinen (-set) suhde/suhteet menee aina persiilleen. Juurikin siksi, ettei vielä tiedä miten parisuhteessa ollaan, miten toista kohtaan käyttäydytään, tai ihan jo siksi, ettei tiedä millaisen kumppanin oikeasti itselleen haluaa (se on monesti hyvin eri kuin se, mitä LUULEE haluavansa). Jos tähän opettelusuhteeseen mennään 4-kymppisenä, törmää siis todennäköisesti samoihin ongelmiin kuin se 16-vuotiaana seurustelemaan alkanut on törmännyt omassa ekassa suhteessaan. Ja persiilleenhän se menee.
Eli: itse en alkaisi enää tässä iässä (30) kenenkään ekaksi tyttöystäväksi. Ei minulla ole aikaa tuhlata vuosia siihen, että mies vasta opettelee suhdetta ja todennäköisesti vielä muuttaa mielensä siitä millaisen kumppanin ja parisuhde-elämän haluaa.
Disclaimer: toki on niitäkin, jotka elävät ekan kumppaninsa kanssa onnellisina elämänsä loppuun asti. Poikkeus he kuitenkin ovat, ja erittäin hyvä tuurisia. Itse en moista riskiä enää viitsisi ottaa ja alkaa ketään "tavoille opettamaan".