V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Mies olisi luultavasti hakemassa jo haulikkoaan ja minä olisin päivystyksessä hakemassa rauhoittavia!!!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Mies olisi luultavasti hakemassa jo haulikkoaan ja minä olisin päivystyksessä hakemassa rauhoittavia!!!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kumminkin päin: olisin järkyttynyt...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kumminkin päin: olisin järkyttynyt...![]()
Juuri näin
Ja vielä tarkemmin kun ajattelee, niin tyttöni mies olisi vielä kaiken lisäksi itseänikin vanhempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös![]()
Ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja www.isi:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös![]()
Ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä :heart: