Miten suhtautuisit, jos 18v. tyttösi esittelisi teille 40v miesystävänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menis järki.. :snotty: Tosin riippuu varmaan hirveästi ihmisistäkin, joku voi olla 18vuotiaana jo oikeasti aikuinen joku ihan kersa. Mutta pakko myöntää että en varmastikaan katsois ihan hyvällä. :ashamed:

ei taitas mennä läpi tässä perheessä!! meillä kun on kaksi tyttöä....
mutta täytys varmaan muistaa kun itse aloin "seurustella" 16v ja nykyinen mieheni oli sillon 21v. nyt ollaan 29v ja 34v ja edelleen yhdessä! sillonkin sain isille selitellä...

omista kokemuksistani oppineena sanoisin että reagoisin ihan kuin kehen tahansa lapseni seurustelukumppaniin.
Itse olen aina seurustellut itseäni 9-20vuotta vanhempien miesten kanssa ja ne ovat kestäneet enempi ja vähempi.
16vuotiaana seurustelin 26v miehen kanssa ja suhde ois varmaan kaatunut omaan hulluuteensa jos ei äitini olisi puuttunut siihen niin rankasti. (jälkiviisautta että lehmätkin lentäs jos niillä ois siivet)

Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös :D
Ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä :heart:

No minkäs mä sille mahtaisin varsinkaan kun kyse olisi täysikäisestä ihmisestä. En pakosta niin kamalasti tykkäisi, mutta enpä voisi tuollaista estääkään.

*viime yön 47v. miehen vieressä viettänyt* :whistle: :laugh: Ai niin on se mies sentään 4kk nuorempi kuin mun äiti :D

Saattais tulla 40vuotiaiden poikien kans melkoiset keskustelut. En tiedä mitä tekisin jos ne yhtäkkiä vaan kävelis ovesta 18v neitojen kans nelikymppisinä. Eipä siinä tilanteessa kai mitää ku kahvit keittää mut voi jestas! Taidan jo etukäteen puhua et meille ei sit semmoisia ylläreitä :D

No jonkinlainen järkytys se kyllä olisi :| Minkäs minä sille mahtaisin, täysi-ikäinen lapseni valitsee kenet haluaa, mutta kyllä minä varmaan pitkään sen toisen, itseni ikäisen osapuolen motiiveja miettisin.

varmaan vähän shokkia alkuun, mutta sitten vaan tutustumaan lapsen valintaan. en suostuisi ottamaan mitään asennetta, ennen kuin tuntisin ihmisen. rakkaus ei katso ikää.

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös :D

Alkuperäinen kirjoittaja www.isi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:

Meinaako tämä yks älypää, että suuri ikäero tarkoittaa jotain "isä"-suhdetta? :laugh: :laugh: :headwall:

Yhteistyössä