Miten saada mies puhumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana nyt

Vieras
Otsikossa tuo kysymys tulikin.
Ollaan miehen kans oltu jonkusen aikaa yhdessä, perheeseen kuuluu me ja mun kaks lasta. Yhteistä aikaa on aikas minimaalisesti.
Nyt alkanu riepoon se kun mies ei puhu mistään asiasta, ei niitä näitä eikä vakavia. Jos kyselee ni joko sanoo mm, en tiedä tai ei mikään. Itse olen ihminen joka tottunut puhumaan niin hyvistä kuin huonoistakin asioista.
Olen miehelle sanonut että asia ottaa päähän ja haluisin että puhuttaisiin asioista tai että hän puhuisi jos joku riepoo mutta muutosta ei ole tapahtunut. Mies juo aikas vähän alkoholia mutta viimeks juodessaan avautui aikas pahasti, meinas ihan ero tulla kun meni överiks. Tämä siis viittaa siihen että päässä pyörii asiat mutta ei niistä puhu..

Miten tässä tilanteessa pitäs toimia? Muulta osin meillä hyvä suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Mitäs otat "mykän" miehen jos haluat puhua? Ei ketään voi pakottaa puhumaan.

No ei munkaan mielestä pakottaa voi, mutta ei tuokaan hyvä oo jos "räjähtää" humalassa. En kyllä osaa antaa mitään järkevää neuvoa...

Mulla on tismalleen samanlainen mies ja aikani tapeltuani ja jankutettuani totesin että olkoot puhumatta =) Siitä jankkaamisesta ei saa kun harmeja ja jos en jaksa tuota niin jätän sen.. Eipä ole ollu tarvetta jättää mutta ehkä kaikki ei tällästä jaksa =)

Yhteistyössä